Line Supernatural 115 te koop

• Daan73
    Daan73 op 13 januari 2022 · 21:02
    Paar line supernatural 115 te
    koop. Super chille poeder/big mountain ski’s maar ik ga nieuwe kopen dus vandaar dat ze te koop staan. Ski’s verkeren nog in goede staat, alleen stopper mist een deel van het plastic, doet niks af van de functionaliteit. Ski’s zijn net geslepen en gewaxd dus helemaal ready voor gebruik! Lengte maat 192.
  • Daan73
    Daan73 op 13 januari 2022 · 21:03
    Ski’s zijn gemonteerd met demo bindingen dus alle schoenen passen perfect!
  • Daan73
    Daan73 op 13 januari 2022 · 21:04
    Prijs trouwens 175 euro
  • ralf71
    ralf71 op 13 januari 2022 · 21:31
    Lijkt hetzelfde paar ski's dat niet zo lang geleden ook op deze site verkocht werd?
    https://wepowder.com/nl/forum/topic/282347

Zijn ze goed te doen voor startende freerider?
  • Daan73
    Daan73 op 13 januari 2022 · 22:20
    Jaa klopt, ik verkoop ze nu alleen weer omdat ze toch redelijk veel lijken op een ander paar ski’s dat ik heb liggen dus achteraf gezien in dat opzicht niet de beste aankoop. Al skieen ze wel erg fijn! Het zijn denk ik prima geschikte ski’s voor een beginnende freerider omdat ze goed functioneren in een variëteit aan omstandigheden. Ze zijn top als poeder ski maar ook als big mountain/hardere pack ski omdat ze iets meer tegen de stijvere kant van het spectrum aan zitten waardoor ze ook dan goed functioneren. Hierdoor werken ze ook nog goed op snelheid, wat poeder ski’s vaak niet doen waardoor ze gaan klapperen aan alle kanten en dat maakt het lastiger skieen
  • Daan73
    Daan73 op 14 januari 2022 · 15:47
    Verkocht

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro