Landes 2 opleiding 16-26 november

• MarkdeWater
    Advanced
    MarkdeWater op 17 april 2022 · 13:46
    Ik kom graag in contact met mensen die deze opleiding ook willen doen of met fanatiekelingen die tussen 15 oktober 2022 ( opening gletcher, waarschijnlijk) en 15 november willen trainen op de Kitzstein gletcher.

Een trainings maatje zou top zijn! Meer mag ook! En daarmee ook mogelijke appartement delers om de kosten te drukken!
    Ik wil ook weer een seizoen werken voor een skischool en verder trainen voor de ultimate goal Staatlich en skifuhrer worden. En dat op mijn leeftijd! 😬😃. Carrière switch⛷

Kom graag in contact.
    markdewater@gmail.com
    06-37474712

Mark
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 19 april 2022 · 15:43
    Ha Mark, mooi doel! Als je daar een seizoen wilt gaan zitten dan zou ik echt zorgen dat je op tijd een woning gaat zoeken. Die zijn namelijk nogal schaars. Niet vergeten de omliggende dorpen erbij te betrekken, Piesendorf, Maishofen, etc..

Succes!
  • MarkdeWater
    Advanced
    MarkdeWater op 19 april 2022 · 16:57
    Hai Erwin, bedankt voor je tip! Ik moet de skischool ook nog vinden. Maar het liefst zou ik inderdaad een eigen woning( studioootje) hebben voor ongeveer 6 maanden. Het skileraar huis ben ik wel een beetje ontgroeid geloof ik. Mocht je iets horen let me know!
    Mark
  • boendertjuh
    Advanced
    boendertjuh op 24 april 2022 · 00:52
    Mark, je bent niet de enige. Je bent wel een stapje verder dan ik... Met mn 32 jaar start ik in mei met de Anwarter 😋

Seizoen 2022/2023 drie maanden Oostenrijk als trial.

Z.s.m. dan Landes 1

Ben benieuwd of het bevalt.. Carrière switch... scary shit!!!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro