Freeride familie trip

• Aalt
    Advanced
    Aalt op 15 juni 2022 · 16:26
    Ben nieuw hierop, maar dacht laat ik eens wat proberen. jaren zelf leuk wezen Freeriden maar nu met 3 kids (dochter 1,zoon 4 en zoon 7 jaar) allemaal toch wat lastig te organiseren. Ik ga nog steeds naar Fieberbrunn, en kom daar ook aan mijn trekken, maar het leek mij een een leuk idee om met andere lui met kinderen, die wel gezamenlijk op vakantie willen met hun kinderen, te gaan freeriden..Dus ik zoek wat families die het leuk vinden hun passie met ons te delen. Ik dacht bv aan familie skireis bij Ripstar, waarbij de kids ook onder de pannen zijn bij skileraar, en baby bij een oppas. Ik en mijn vrouw gaan dan samen met jullie bv met eens skigids onderweg. We willen met kerst 2022 gaan. Mocht je het wat vinden laat maar weten.

Met vriendelijk groeten,

Aalt
  • JFlinty
    Beginner
    JFlinty op 5 juli 2022 · 15:54
    Hi Aalt,

Super leuk idee. Wij hebben twee kids van 3(dochter)en 5(zoon) die beiden al skien. Die van vijf knalt al de rode piste af maar die van 3 rustig de blauwe en groene.

Welke regio wonen jullie? Is wel handig qua plannen met vakantie.
    Wij wonen per aug in Muiden dus zitten aan regio Noord.

Welke vakantie denk je aan? Kerst/voorjaar/meivakantie?

Zie je naast fieberbrunn ook nog andere mogelijkheden? Wij zijn altijd Fan van 3Vallee, en afgelopen seizoen veel geskied in Saint Gervais, waar je ook leuke mogelijkheden hebt, alleen geen ripstar denk ik.

Wij hebben in Val Thorens voor kids vaak een gids gehuurd om offpiste te gaan.

Lijkt me super leuk om dat te combineren.

Gr Jeroen

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro