Atomic Bent Chetler 120, full face helm en ander downhill spullen

• Tim3
    Beginner
    Tim3 op 18 januari 2023 · 11:46
    Hoi allemaal, hierbij wat spullen in de verkoop die stof liggen te verzamelen en een beter leven verdienen! Op te halen in Nijmegen of versturen.

Atomic Bent Chetler 123 (183 lengte) + Marker Duke tourbinding: met pijn in mn hart verkoop ik deze dikke poederbak. Verliefd geworden op de Bent Chetlers, getuigen ook de andere twee paar die ik heb (de 100 en de 120 breed) maar omdat deze er tussenin valt kwa breedte blijkt ie niet meer mee op trip te mogen. Hij verdient het niet om tegen de muur te staan maar moet weer de poeder in! Onwijs heerlijke bak, super surfy in de poeder en ook op de piste nog goed mee uit de voeten te kunnen. Er zit dus een Marker Duke tourbinding op, dus alleen nog vellen er bij (die blijven hier voor mn andere BC) en je kan er mee de skintrack op! Zonder vellen uiteraard direct klaar voor het betere freeride werk 😀. Belag en kanten zien er zeker goed uit, kan evt gewaxed en geslepen verkocht worden (staat nog in de wax van t laatste beurtje en profieltje bij MK), topsheet heeft de gebruikelijke gebruikssporen maar netjes en klein hapje uit de tail na een ontmoeting met een shark (ja die kan je met je tail raken als je ehm 'scorpiond'...) maar gefixt en merkt er niets van. Vraagprijs 150,-

Ook wat MTB downhill spullen te koop (als ik toch bezig ben). Bij voorkeur in 1 koop, voor de spotprijs van ergens tussen de 100-150 euro (nieuwprijs t driedubbele)! Meeste een jaar geleden gekocht, niet veel gebruikt en grappig genoeg op alles nog nooit gevallen!

UVEX full face helm Large (ook goed mee te freeriden)

Fox Launch D30 knee pads Large en Troy Lee designs speed sleeve M/L

Alieexpress borst en rugbeschermer (ivm vele goede reviews toen gekocht)

Troy Lee designs shorts mt 34 (tot iets onder de knie bij mij, 178cm)

Endura downhill shirt Large (nooit aangehad)

bericht aangepast door Tim3 op 18 jan 2023 11:52
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 18 januari 2023 · 12:54
    Ook nog een van mn goretex broeken in de verkoop! Fantastische, stevige, goretex broek van de summit series van the North Face. Een enkele keer gebruikt bij een gletsjertocht en skien, maar ivm teveel vergelijkbare kleding mag ie in de verkoop. Helemaal gaaf, geen gebruikssporen. Bijna full zip is super fijn voor bergtochten en heeft een ingeritste sneeuwgaitor en bretels. Ziet er ook nog eens super tof uit 😃. Oorspronkelijke prijs was 500 euro, mag weg voor 120,-. Large. Op te halen/passen in Nijmegen, kan ook verzonden worden.

For alpine objectives that require both weight consciousness and durability, we offer our most innovative FuseForm™ pant, which features waterproof, breathable GORE-TEX® 3L.

Features:
    • Avg weight: 500 g (17.64 oz),• Inseam: 32.5",• Textured zone: 40D nylon x 90D Cordura® nylon + 40D nylon 171 g/m² Gore-Tex® 3L shell—100% nylon,• Plain zone: 40D nylon x 40D nylon + 90D Cordura® nylon 171 g/m² Gore-Tex® 3L shell—100% nylon
    • Source: Imported,• Guarantee: Lifetime Warranty,• Care Instructions: Machine Wash,• Summit Series™ represents the world’s finest alpine equipment and apparel,• Waterproof, breathable, seam-sealed Gore-Tex® 3L Shell with FuseForm™ technology,• 100% windproof Fabric,• Removable, adjustable suspenders,• Integrated adjustable belt,• Articulated knees for improved movement,• Added durability zones in knees, kickpatches and seat,• Two-way zip-fly,• Waterproof polyurethane (PU) secure-zip thigh pockets,• Two-way, full-length side zips with snap closure at ankles,• Integrated gaiters with zip access keep weather out.

• ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 18 januari 2023 · 13:01
    Kan ik die ski's reserveren @Tim3?

Even navraag doen of het echt door kan gaan namelijk...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 18 januari 2023 · 13:06
    @ThijsB; heb ehm ook op MP gezet een half uur geleden en nu al meerdere reacties voor de vraagprijs. Natuurlijk gaat ie graag naar een WP-eraar maar dan moet je wel rap zijn vrees ik 😃.
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 18 januari 2023 · 13:21
    @Tim3 Ik zal de vriend die ze miss wel wil even inlichten over de gewenste rapheid.
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 18 januari 2023 · 13:26
    @Tim3 Hij wil ze graag hebben, maar zo heel de middag offline. Ik PB je even.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 18 januari 2023 · 14:08
    BC's gereserveerd!
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 18 januari 2023 · 16:23
    Denk dat ik er over heen lees maar welke maat heeft de TNF broek?
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 18 januari 2023 · 16:30
    Staat er inderdaad een beetje verscholen in, maar is een Large. Denk eigenlijk dat ie al verkocht is! EDIT; TNF broek is verkocht.
    bericht aangepast door Tim3 op 18 jan 2023 16:35 (13% bewerkt)
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 19 januari 2023 · 20:30
    Broek en Bent Chetlers verkocht. Alleen de downhill gear nog te koop.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro