Gids Gezocht of delen 10 en/of 11 en/of 12mrt St Anton

• fatbasterd
    Beginner
    fatbasterd op 24 februari 2023 路 15:41
    Hallo powderaars,

weekend van 10-11-12 mrt ben ik in Warth nabij St Anton met een vriend, die kan helaas niet Freeriden.
    zoek daarom een gids voor 1 dag of meerdere dagen en wellicht is er toevallig iemand die deze dan ook wil delen?

Gr Sander,
    bakery
  • MichelA
    Tourist
    MichelA op 24 februari 2023 路 16:57
    Van Warth naar St.Anton skien mag je een uur en half voor rekenen, en terug ook. Lift gemist? Taxi van een paar honderd euro om terug in Warth te geraken.
    Ik zou een gids zoeken vanuit Warth of eventueel Lech, anders ga je weinig aan je dag hebben.
  • fatbasterd
    Beginner
    fatbasterd op 24 februari 2023 路 17:08
    Ja thanks, klopt wel idd! kan je toevallig gidsen daar in de buurt? of waar moet ik zoeken馃槂?
    bakery
  • Telliebellie
    Advanced
    Telliebellie op 25 februari 2023 路 09:48
    Wij zijn wel eens op pad geweest met Jeroen Smallegange. Leuke gast. Kwam toen volgens mij uit Warth, maar weet niet of dat nog steeds zo is.
    Check even dit topic voor links, Bas en Irian zijn ook goeie gasten: https://wepowder.com/nl/forum/topic/283843
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 25 februari 2023 路 10:51
    @fatbasterd: even bij de skischool van Warth naar binnen lopen. Die helpen je zo verder, ook bij anderen aansluiten zal wel lukken als de sneeuw er ook is..
  • fatbasterd
    Beginner
    fatbasterd op 27 februari 2023 路 17:07
    Thanx dudes, ik ga ze even contacten!
    Gr
    bakery
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 1 maart 2023 路 00:01
    Neem contact op met Bas Elhorst. Ik ben 5-6 jaar met hem op stap geweest en is echt een topgast. Woont al een kleine 20 jaar denk ik in de regio en kent het hele gebied op zijn duimpje.

Oh wacht, zie net een link naar een topic met zijn site.

Succes!
    Work hard, play harder

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro