Thanks voor de reacties!
Met 12K kan je toch al heel wat. Kies je voor een periode aan de uiteinden van het seizoen , de juiste lodge en type trip, dan kan je bijna 2 trips scoren voor je budget.eskimo1973 op 1 mrt 2023 09:30
Zelfs al zou ik 2 trips kunnen maken van dat geld, dan zegt mijn vrouw waarschijnlijk doe er maar lekker 1 en dan gebruiken we (terecht) de rest voor wat anders haha. Dit was grofweg gebaseerd op prijzen die ik ken van Last Frontier, incl vlucht er naar toe etc etc etc.
- periode, ga je in december net voor de kerst, januari net na of begin april, dan is het more bang for the buckseskimo1973 op 1 mrt 2023 09:30Ik zal eens kijken of ik het kan combineren met een congres voor werk. Als ik dit handig net ervoor plan bijv, dan kan ik de vlucht en 1-2 transfer nachten elders declareren. Dat scheelt een behoorlijke slok op een borrel. Bijkomend voordeel is dat dat je dan een aantal dagen hebt om te acclimatiseren aan tijdsverschil etc.
Hoe is de Wepowder CMH trip qua bang for buck? Iemand meegeweest? Los van het feit dat het me gewoon vet lijkt om met een stel Hollandse poeder idioten op stap te gaan haha.
bericht aangepast door P@bz op 1 mrt 2023 10:11