Powderbuddies rondom Chamonix 08.03 - 19.03 gezocht

• MikeK
    Advanced
    MikeK op 6 maart 2023 · 09:43
    Hoi!

Ik blijf deze en volgende week (08.03 - 19.03) in Argentiere op werkantie en er zijn goede kansen op veel verse sneeuw. Is er iemand die plezier wil delen en veilig wil snowboarden/skiën?

Ik ken enkele interessante routes rond de Chamonix-vallei, ook bij slecht zicht, maar we kunnen samen plannen wat we gaan doen.

Over mezelf: 36 jaar, prima fysieke conditie, 12 jaar snowboarden, laatste 5 seizoenen alleen freeride.

Lawine kit + training is een must. Whatsapp: nul zes 40418041.
  • Lil
    Advanced
    Lil op 6 maart 2023 · 17:35
    Hey MikeK,

Ik ben er een week later van 19 tot de 26ste en zoek ook freeridebuddy om veilig op pad te kunnen. Mocht je de werkantie willen verlengen of gewoon langer blijven omdat het toch te leuk is dan houd ik mij aanbevolen.

Ben in het bezit van de 3 eenheid, en oefen tijdens elke freeride reis weer met zoeken. Ben ook van plan 2 dagen met een gids op pad te gaan mocht je daar intresse voor hebben om dat te delen.
  • MikeK
    Advanced
    MikeK op 6 maart 2023 · 17:57
    Hey Lil,

Het klinkt geweldig en ik zou wel interesse hebben, maar helaas, het gaat mij niet lukken om langer te blijven. Jammer.
  • Lil
    Advanced
    Lil op 6 maart 2023 · 18:42
    Idd jammer, helemaal omdat je het er ook al kent. Succes iig!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro