WePowder app for Windows Phone 7

• rsantifort
    Advanced
    rsantifort op 31 december 2010 · 00:08
    Het zou leuk zijn om een WePowder App voor Windows Phone 7 te hebben. Is er iemand die goed kan ontwikkelen? Hier de link naar de Windows Phone 7 app tools om te developen.
    http://create.msdn.com/en-us/home/getting_started
    May the Powder be with you! Robin.
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 31 december 2010 · 00:12
    Zelf hier windows mobile 6.5 maar ik vrees dat de windows mobile comunity ongeveer 0,00372% van het geheel is :'(
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • ThijsAG
    Advanced
    ThijsAG op 2 januari 2011 · 12:43
    En om hier maar op aan te sluiten, mogelijkheden voor een Blackberry app-> komt die er?
  • xos
    Tourist
    xos op 2 januari 2011 · 15:46
    Als WePowder de API beschikbaar wil stellen en bereid is om bij onduidelijkheden vragen te beantwoorden dan wil ik best een poging doen om een Android variant te maken van de iphone app.
  • NLS
    Tourist
    NLS op 3 januari 2011 · 15:05
    Windows is idd niet de toekomst. Android; ja.
  • lucraak
    Advanced
    lucraak op 3 januari 2011 · 15:48
    Android, iOS, Windows Mobile, Symbian... dat is allemaal behelpen eigenlijk... Het web heeft de toekomst...
    Waarom geen web app? Dat is apparaat en platform onafhankelijk.

Iets zegt met dat die wePowder app nu al een omgecatte web app is... maar daar kan ik naast zitten.
    Always be yourself. Unless you can be Batman, then be Batman.
  • brt
    Advanced
    brt op 3 januari 2011 · 20:57

Iets zegt met dat die wePowder app nu al een omgecatte web app is... maar daar kan ik naast zitten.

Je zit er naast
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 3 januari 2011 · 21:26

Want...? ??? ???
    May the powder be with you.
  • Steven
    Tourist
    Steven op 3 januari 2011 · 21:28

Android, iOS, Windows Mobile, Symbian... dat is allemaal behelpen eigenlijk... Het web heeft de toekomst...
    Waarom geen web app? Dat is apparaat en platform onafhankelijk.

Ik begrijp juist dat apps de toekomst zijn. Apps combineren de functionaliteit van het apparaat waar ze op draaien optimaal voor de bedoelde toepassing, ze pakken informatie die nodig is van het web, zonder dat je hoeft te browsen, gebruiken eventuele GPS-locaties, rekencapaciteit van het apparaat, eigen instellingen.
    De toekomst is niet de browser, maar gepersonaliseerde apps. Zie de kranten die je al een tijdje online kunt lezen (dus via de browser) maar die nu stuk voor stuk komen met apps om een nog makkelijker en gebruiksvriendelijkere interface te bieden voor dezelfde content.

Ik denk dat Android en iOS de systemen zijn waar je je geld op moet zetten.
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 3 januari 2011 · 21:35

Onderschat html5 en css3 niet.
    Kijk eens even naar de html5 gmail webapp op je iphone. Voelt al bijna als een app.
    En wat te denken van de ipad webapp van de Pers. Is ook volledig html5.
    De toekomst zal het uitwijzen..
    Maar een speciale iPhone app voor windows phone 7 zal er in ieder geval deze winter zeker niet komen.
    Of jullie moeten nog heel veel geld overhebben..  :😃 :😃
    May the powder be with you.
  • marius
    Tourist
    marius op 5 januari 2011 · 19:58

[quote author=Steven link=topic=2169.msg30275#msg30275 date=1294086510]

Onderschat html5 en css3 niet.
    Kijk eens even naar de html5 gmail webapp op je iphone. Voelt al bijna als een app.
    En wat te denken van de ipad webapp van de Pers. Is ook volledig html5.
    De toekomst zal het uitwijzen..
    Maar een speciale iPhone app voor windows phone 7 zal er in ieder geval deze winter zeker niet komen.
    Of jullie moeten nog heel veel geld overhebben..  :😃 :😃

[/quote]

Ander voorbeeld; webOS van HP (Palm). Ook al is het kansloos gefaald, het idee is zeker niet gek. een beetje html-en en css-en is een stuk makkelijker dan objective-c/java/c# leren en dat zal je terug zien in de kosten.

Al zou ik Phone 7 zeker niet onderschatten, maar ik zou je er deze winter, en de volgende, en misschien de volgende, nog zeker geen aandacht aan geven 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro