Zelf gebouwde skis-Haas Ski Company

• Steven
    Tourist
    Steven op 13 februari 2011 · 20:29
    Juist, dat is de verstelling van de achterbak. Is dus in lengte verstelbaar.

Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 13 februari 2011 · 21:01
    Oké dank je.

Ik heb er nu eentje gemonteerd en is vrij goed gelukt. Heb alleen 1 probleempje gevonden. Ik had toevallig een maat 30 schoen staan en heb die als voorbeeld gebruikt. Mijn eigen schoen is 28,5 dus ik dacht dat het wel te verstellen was. Nu heb ik denk ik per ongeluk de binding op zijn kleinste stand gemonteerd. Hij kan dus wel groter maar niet kleiner. Moet dus misschien maar even op mn broer zn schoenen testen of misschien lukt het toch? Ben nog niet uitgegroeid dus zal er wel zeker nog in groeien.

Gr Mickey
    One step at a time.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 15 februari 2011 · 15:16
    Vandaag werd ik heel blij gemaakt door een pakketje. Ik kreeg mn badges en stickers van WePowder. Wat het ng compleet maakte was dat ik er een 9x9 bij kreeg!!! Helemaal geweldig. Over 3 dagen kan ik weer naar de sneeuw en mn ski's testen! Heel erg bedankt...de gene die de shop beheerd?! Weet niet wie ik precies moet bedanken :-[

Cheers
    One step at a time.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro