PIEK11 : #8 ZOT ! ZOTTER !! ZOTST !!!

• koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 21 maart 2011 · 02:54
    PIEK11
    #8    ZOT !  ZOTTER  !! ZOTST !!!

http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,2519.0.html...

“Mor gij ze gewoon zot !!!” zei Shailu van Harry Beaver diep oprecht ; waarna ze mij een spiksplinternieuwe garantie-jas en –botten  gaf! Respect& thx Harry Beaver 4 support !!! http://www.harrybeaver.be/Snow.html

CiauÅŸescu kon niet jagen !!! In een land waar “Kunnen Jagen Staat Gelijk Met Je BedPrestaties En Dus Je Persoonlijke Status”(©Roemeense Jos)  kun je dat als Wakende Eik Aan De Donau (altijd lachen zo’n persoonlijkheidverheerlijkingscultus!) niet maken… Als Conducator (Leider) laat je dan een persoonlijk jachtpaviljoen optrekken hoog in de bergen ; midden tussen de beren en laat je de beer dan (ongemerkt vastgebonden) voor je geweer verschijnen én je laat een locale goede jager achter je rug ongemerkt tegelijkertijd schieten (volgens de locals; en die kunnen het weten ; want ze waren er bij!)… Altijd prijs !
    Hoe zot kunde zijn ?

Na veel te duur Noorwegen en een te zwak poederalert beslis ik om efkes heavy te gaan werken om m’n rooie cijfers ondertussen 😞 wat op te krikken en van ’t weekend met Poes het aangekondigde mini-nord-stau dan maar mee te pikken.

’s Avonds tussen de 800 000 BakkesBlad-nieuwtjes merk ik terloops een Bas http://www.powderchase.nl/ Poederslet post op : er zijn twee plaatsen vrij gekomen in een heliski overmorgen in Roemenië  ; verminderde prijs enzo… Tussendoor lees je dat dan. Maar Dat blijft toevallig wel hangen… 2 à 3 dagen Helidroppen in Roemenië voor €1200; even wat rondbellen voor meer info …

POES weer : “Maar dat moet je doen ! Dat is té Zot ! Jouw Winter ! PIEK11!!!”

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik (we) worden Zot ! WAAAAAAAAAA!!!!! E-mails Roemenië ! http://www.heliskiromania.com/ BakkesBlad Roemenië ! Telefoons heel de wereld rond ! Gogogo!! Kogel Kerk ! Licht Groen ! Go !

Ondertusen krijgt Poes (weer) een MS-aanval… http://www.ms-sep.be/

De volgende dag op m'n werk gaat via gsm-gedoe het licht van FelGroen definitief naar VuurwerkExploderendGroen en regelt Poes ondanks haar MS-vermoeidheid vliegtuigticketten naar Roemenië…
    Redelijk Zot allemaal !

‘k Moet PIEK11 misschien beter POES11 noemen.

Pussy On Endless Snow !!!!!

HolyTHXLOVE!!! YoTeQuero!

Donderdagmorgend zeer vroeg,  4 uur, bolde vanuit Borgerhout ne mégane mét boardbag en rider naar een vliegtuig in köln. Hier ga ik. Ik flipte. Maar ‘kword dan tegelijkertijd ongelooflijk rustig van dit alleen-avontuur.

Hoe symbolisch kan een magische tussenstop zijn : een herkenbar prachtig zicht tijdens de landing op de besneeuwde Alpen rond München !!
    Sorry biaatches ; ik ga deze keer ‘verder’ !

Ook zot : in München is er een sexshop in de taxfreezone.

Zoveel weissbier later land ik in Sibiu !

CBU!!

C

B

U !!!

Al vanaf een half uur voor de landing was alles al niet normaal meer. Dat Landschap ! Vlak, sneeuw, middeleeuws ; ga ik in een Oude Breughel landen ? Ga ik 20 jaar terug landen ; in m’n backpackersderdewereldtijd ?

Ik geraak nét het land binnen ; op m’n paspoort heb ik nog geen baard en ’t is nog te vroeg om hem af te doen ; douane redelijk argwanerig !

De taxichauffeur begint direct over vrouwen.

Op kantoor zitten we direct aan de schnaps.

Kan het nog zotter ?

Ja !!

Met 5 Oostenrijkers, 2 Tjechen en ne Roemeense chauffeur land ik in het donkerte in een Roemeense uithoek.

Honden blaffen, vaal licht, een oud gebouw torent hoog op in het donker in de mist, hoge dennenbomen met pakken sneeuw…

Dit is een stalinistisch gebouw, donkere trap, gezeul met bagage tussen al dat beton, daar hangt een rood gondeltje ; rood want coca-cola geverfd in de euforie van de verdrijving van Ceauşescu uit z’n JachtPaviljoen ginderboven !!! Hij heeft er naar het schijnt nooit 1 nacht doorgebracht ; hij had er wel deze gondel en een rechtstreekse weg naar Boekarest voor laten aanleggen. Zijn zoon daarentegen heeft wel handig gebruik gemaakt van die grote sprookjesachtige berghut naast het Meer. Hij was (naar het schijnt) wél een goed jager; op allerlei gebied en heeft er (volgens de locale bevolking) stevig “gefucked “; wat volgens de Romania-Balea-Lac-geschiedenisboeken een zoon opleverde. Checkitout !!!

Want Balea Lac, daar gingen we blijkbaar naartoe !
    Transylvania Dracula Fagaras

Een volgepropt (rood) bakske (dus) wrong zich minutenlang via een bengelende kabel omhoog langs superdik volgesneeuwde reuzendennen ! Ik werd zot !!

En zotter !

Een ijshotel ! Een ijskerk ! Een warme lekkere cabane ! Ergens daarboven vlakbij zou de ciauÅŸescu-hut zijn ! Een meer dat je niet zag want je liep er constant over.

Jezus deed het dus eigenlijk gewoon in de winter over een bevroren meer. Of was die nog zotter ?

(ziededa daar linksvanboven liggen 😉 😉 😉

Te veel mist ! Morgen geen heli !! Drink it blue !!

Something else !

Cadri zit bij de prijs bij in. Een dag met gids off-piste ;  dat is niet moeilijk want hier is geen piste !! Dit is geen skigebied ; hier hangt enkel een toeristen-gondel! Handig want er is altijd wel een way down ! Komaan ; let’s check it out !

Eerst mocht ik nog anderhalf uur (!!) wachten (!!!!!!) ; ik ken er veel die meer dan zot zouden worden ; maar hier is alles relaxed  ! Cadri , de gids btw, was anderhalf uur bezig met Karel zijn ski’s!!! Karel, de Tjechische papa had deze heliski cadeau gedaan aan z’n freeridende zoon en ging zelf ook mee. Hij had voor deze speciale gelegenheid freerideski’s gehuurd. Maar die gehuurde bindingen bleken nu Kapot te zijn ! Beeld je je in  : je gaat HELISKIËN ; je belandt in een Roemeens gat boven op een Ciauceskiaanse berg waar nougabollen nix is en je “gehuurde” bindingen blijken niet te werken ; oeps thuis vergeten na te checken !!! Ik zou Zot worden ! De Tjech innerlijk ook ; denk ik …

Zoveel tijd later rijden we eindelijk simpelweg Pow ; simpel ; hier komt niemand ; hier ligt Pow gewoon geduldig te wachten ontmaagd te worden.  Pow, hike, Pow, hike, Pow, hike ... Oh ja : Nog Meer Pow !!!

Cadri : “De sneeuw dit jaar is niet zo vet!”

Ik :
    "

“

Toch beter dan in België ;D

Bos. Rivierke. Bospad. Alles.

Aan dat stalinistisch liftgebouw van gisterenavond aangekomen, roept Cadri omhoog de mist in : “Wacht efkes; we zijn er!”
    Roemeens gebrabbel terug…
    Even later stappen we de coca-cola-bak in.

Ne lift die wacht als je roept ; waar maak je dat nog mee ??

Verschijning Julius : Romanian snowboardfreerider, superrelaxte gast ; zalig hiken met die gast. Cadri had het vlug door : snowboarders apart!

3 untrackedte couloirs. Zo Zot! Lawinegevaar 3. Een Roemeense 3. De skiërs gingen voor couloir 1. De walkie vertelde “stabiel”. Wij gingen voor 3 !! Yihaaaaa!

En daarna nog untracked bos met Julius! Manmanman!!!

Morgen heli !

Mist !

De heli kan niet hierboven geraken  ! Scheisse ! Deze middag zou ie er wel zijn !

Couloir 2 lag ondertussen nog open  😋 Thomas mee;

Zo Zot ! Een Untracked couloirke op je gemak ’s morgens ! Zaaaalig!
    En dan met die Hovercraft Julius’ bos in. Thx4tips Julius!  :-X 😉

En toen kwam de heli ! Flap ! Flap ! Flap !

Spannend ! Spanning alom! Het was ondertussen weekend en we hadden dus veel bekijks : voor Roemenen die een familiedaguitstapje doen naar een bevroren meer boven op een berg (waar is de tijd : al die kruistekens en angstige verwonderde blikken in die rode gondel) is het nog zotter en specialer als daar een helicopter staat waar vreemde mannekes instappen !

#

Daar gingen we dan !! Na heel lang geflap en gedaver schoten we met een ruk omhoog en in een mum van tijd scheerden we ver boven dat sprookjesachtig meer langs adembenemend schone bergkammen en PIEKen. Beklijvend !!!

Als een insect heel hoog in de lucht gleden de besneeuwde bergtoppen als in een film diep onder je voorbij. Nietig. “Kosmische mieren! zijn we !” probeerde een filosofisch leerkracht er in een vorig leven in te drammen.

En dat mocht je soms ook voelen als een windvlaag heel de heli deed trillen, daveren en schokken. Are we safe ?
    Met momenten twijfelde ik toch.

Maar voor zo’n overpeinzingen was geen tijd meer toe de heli surreëel op een bergtop was geland… Er mocht pow gereden worden !

Stoked vloog iedereen de helling af.

Dit was nog maar een opwarming maar de sprays vlogen me al om de oren.

“Wie wil, kan dit couloirke pakken!”  😃
    sbs roelz
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 21 maart 2011 · 03:57
    Duik erin ! Als Eerste…  😉  ;D

Dit wordt TeGek! Allemaal.

Of toch niet ?
    Wordt er niet wat veel gewacht?
    Wordt er niet wat veel gediscussieerd/geluld tussen de twee gidsen over de te kiezen route/ bergen / weetjenogdaar/wathever….
    Wordt er niet te vaak gestopt?
    Wordt er niet een verkeerde zuidelijke flank gekozen waardoor we bena op onze handen en voeten tussen struiken over rotslechte sneeuw naar beneden moeten zien te geraken. Ik glij zelfs op een nattesneeuwlawine 20 meter naar beneden. Ik kan nog net Premek, de zoon waarschuwen en escape zelf nog net links…  :o

Iets te veel rancune om deze dag Top te maken ?

Dàt wordt ’s avonds weggespoeld op het Jagersfeest. Alle Roemenen hier zijn Jagers en vieren hier toevallig deze avond hun Jaarlijks TeerFeest !!! Heel de cabane vol dikke-buik-jagers. Een life Roemeens folk-bandje is de berg opgeklommen en de flessen whisky staan als aperitief al op alle tafels ; dan weet je ’t wel zeker…

De  uit-de-hand-lopende polonaises zijn reeds gestart; ik ben nog aan het eten… Dit gaat Zot , Wild en CiauÅŸescu worden.

Even later wordt er vlak naast het meer een megagroot kampvuur ontstoken ; veel te hoog en de flessen wodca komen boven …

Uit veiligheidsoverwegingen moet ik gaan slapen. Morgen Heli.

Vanuit een dichtvallend oog zie ik door het raam nog een flikkerende vuurgloed schijnen over de wand met onze laatste lijnen van de dag ; een volledig maagdelijke flank waar nu ieder van ons zijn Lijn heeft in kunnen zetten… Zo Zot ! Ik droom Zoet !

Terwijl de Jagers (Thx4de PoesPet!!)

ongetwijfeld moeizaam maar gedeciplineerd en ervaringsgewijs hun katers verdreven, beleefden wij ook boven-menselijke ervaringen : een helicopter neerzetten op een windlip bijvoorbeeld. Redelijk scary voor de piloot omdat hij zelf met z’n glazen cockpit boven de afgrond moet hangen omdat het landingsgestel achter hem hangt ; miniscule stipjes op een ver-weg-top zien staan waar je even later ook alleen-op-de-wereld staat ;  je een weg moeten zoeken langs onvoorstelbare hellingen, afgronden, hellingen, wanden, flanken, nog hellingen, weer hellingen, … Dit is niet 1 superafdaling ; dit is niet 1 orgasme : dit is een aaneenschakeling van de ene zotte afdaling na de andere nog zottere afdaling … Dit is een achter elkaar komen van het ene  â€¦ euhm ; laat maar. Steil Steiler Steilst Geil Geiler Geilst !

nog een etmaal untracked 😉

2 dagen later

Tussendoor mocht ik het ook nog geweten hebben : door m’n “constructieve” kritiek gisterenavond tijdens dat Jagersfeest mocht ik constant heel de dag alle “Even Constructieve” vragen van Bezi over de te volgen route en de sneeuwcondities beantwoorden voor heel de groep!

Zijn wraak was zoet maar ik ben hem eeuwig dankbaar voor zijn ‘constructief’ cursusje full-mountain-freeriden. Toch iets dieper dan de gewone lawinecursus?
    Twas in ieder geval beter dan al dat wachten!
    Het niveau was juister ; de 2 groepen kristalliseerden zichzelf maar toch geraakte ik door dat constante wachten niet in de flow die zoveel plezanter is…

Mijn gezicht zal dan blijkbaar boekdelen spreken want uiteindelijk mocht  ik GAAAAAN !!!!
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ik heb nog nooit zo’n afdaling gedaan ; zo’n lange run ; struiken, bos, velden, bos, struiken, honderd sprays ; alle frustraties wegplanken; ik weigerde te stoppen ; dit is magisch; zou ik ni beter fotos trekken; fuckit; gaan ; gaan ;GAAAN; TERUG BOS; veld; waterval; couloirke (van nen halve meter breed 10 meter lang) ontdekken naast een bevroren waterval ; gaan gaan Gaan !!! Strepen ; terug struiken, nog bos; gemzen opschrikken ; bena vastzitten; wat struiken moeten slopen; cliffdropke moeten doen ; terug zon en een schitterende heli voor uwe neus !!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA afdalingske van m’n leven !

Een half uurke met de piloot in ’t zonneke geouwehoerd. Dit is Zot !

premek

“Ik zag die gemzen langs komen rennen en hoorde gekraak in ’t bos. Ik dacht aan een vroeg ontwaaktde beer! Toen sprong jij uit het bos...”  ;D

Nog langer dan een uur naast de heli gestaan  😞

Belangrijk bij heli-ski-boarden is dat je heli-groep een min of meer gelijk niveau heeft ! Het ritme komt dan meer overeen met jouw go-down-ritme en zo geraak je wél in de juiste flow. Nog beter is het als je met 3 of 4 groepen van 4 personen kan komen zodat de heli constant van de ene naar de andere groep kan vliegen zonde, dat je lang hoeft te wachten. Volgend jaar zet ik 4sure iets op om met 4 groepen te kunnen gaan ; dan deden ze wel een efforke in de prijs; beloofden ze ; doen we dus.
    Ze doen sowieso wel iets bij het vernoemen van m’n naam n.a.v. dit blogje!!!

Julius daagt uit het witte niets op en dan wordt het steiler  ;D en zotter !!! We naderen de No-Fall-Zone ! Hier waren zij ook nog niet geweest ! First descents ? ! Zij beweerden van wel …

Dit is Zo écht ! Dit is écht Zottter! Alle wanden van al die bergen liggen daar gewoon untracked binnen handbereik klaar voor je !!!
    sbs roelz
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 21 maart 2011 · 04:01
    Zotst !!!

wie zoekt ; rijdt/vindt/ziet lijnen !!! vergroot en vind lijnen CiauÅŸescu-style!! 

kvroeg wa actie-fotos' aan bezi

heliski romenië oostenrijkse gids bezi

heliski romanië martin snoboardworldchampion

Zoveel helidrops doen dat je ze allemaal niet meer herinnert ; erg  …

Op het einde van de dag werden we weer (als allerlaatste afdaling) boven dat prachtige bevroren meer en onze cabana gedropt voor die lijn naar beneden. Ik had nog wel iets gespot de afgelopen dagen ; ah ja; ge zit er ‘s avonds van beneden heel de tijd op te zien ….

Van bovenuit is het altijd anders en moet je goed nadenken ; maar inderdaad; daar ligt het ; untracked; gaan ; bocht ; spray ; gaan ; oeps; een haai ; recht blijven ; nog een bocht ; yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Op weg naar de heli in rechte lijen en opeens applaus horen… Euhm? …Wasda ? Een terras vol verbouwereerde toeschouwers luid applaudiserend…
    Tja…
    In het land der blinden...

Julius stal voor mij de echte show door een terras-onzichtbare lijn neer te zetten met ijs-drops en dies meer !!

Exit Romania ! Twas te gek.

Martin : “ De heli kan niet naar beneden. Beneden is er mist. Het busje komt pas morgenmiddag. Zijn er nog geïnteresseerden om morgenvoormiddag te vliegen ? Je betaalt enkel de heli… “
    Ik : “ Eeuhm; nee; geen geld meer ; ik kan niet…”
    Thomas : “ Ok; ik wel!”
    Z'n maat : “ Ik ook. “
    Ik : “ Hallo, betekent dit dan dat ik hier boven moet wachten tot de heli gedaan heeft met jullie rond te vliegen …?”

De eerste afdaling de volgende morgend kenden we en van wachten was geen sprake. We doken van alle kanten alle hellingen in. Heerlijk en ik was ninormaal relaxd. Hoe komt dit ?

Lijnen ! Lijnen!! Lijnen !!!

Als uitsmijter kon de piloot z’n heli op de andere wand boven ‘ons’ meer “efkes” neerzetten ! We stonden boven het steilste couloir van ’t weekend.

Krijg ik schrik? Ik liet de 2 skiërs voorgaan…

Die gingen veel te traag naar beneden. Was dit dan zo steil???

Bij m’n eerste ijzige bocht voelde ik dat dit goed zat : Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!

Hela ; da's straf : deze lijn gaat tot aan de Ciauşescu-hutte !!! Eindelijk. Ciauşescu : ZOT ! Kick my moddafôkn ass !!!

#

Koen_djfistel

Ps Met dank aan Talibandrø en Pøes om mij ’s nachts na Køln op te vangen na veel te veel riderz-emotie

ps2 😀e deense versie :

sbs roelz
  • Yugooo
    Tourist
    Yugooo op 21 maart 2011 · 06:21
    Een mooi verhaal om deze dag mee te beginnen!
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 21 maart 2011 · 07:30

Amen.
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Echo
    Advanced
    Echo op 21 maart 2011 · 09:26
    Amaai Koen! Das toch nie te doen op de vroege morgen voor een nuchtere Ollander.... ??? Hoe geraak ik nu den dag door 😉 Zot, Zotter, Zotst...en dagge bedankt zij da witte!! ;D
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Steef
    Advanced
    Steef op 21 maart 2011 · 09:42
    VET!!!!!!
    Every turn is a sign of weakness
  • sjonnie
    Advanced
    sjonnie op 21 maart 2011 · 10:00
    Een hele diepe buiging, wat een verhaal!
  • svenk
    Advanced
    svenk op 21 maart 2011 · 10:05
    "Zoveel helidrops doen dat je ze allemaal niet meer herinnert ; erg  …"  ;D

Story van 2010/2011... Gelukkig kan je dit hier kwijt, kan Poes nog wat rusten 😃
    If in doubt, don't go out!
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 21 maart 2011 · 10:14
    Mooie bijdrage Koen!!

Errug dik..
  • popski
    Expert
    popski op 21 maart 2011 · 10:18
    Hey Koen,

Ik wist niet dat het daar in Roemenië zo gaaf kon zijn. Zo te horen heb jij daar meer poeder gescoord dan ik in 2005 in Alaska. Ook petje af voor de lijnen die je daar getrokken hebt. Ligt helemaal in de lijn van mijn voorkeurlijnen. Ik heb 2 jaar terug een poging gedaan om een heliskitrip te organiseren met 10 vrienden naar Sochi in de Kaukasus, maar zoals zo vaak haken er steeds enkele af zodat je dan met een te kleine groep overblijft.

Ik stel mij nu al kandidaat om met kerels (of dames) van uw niveau een heli te vullen. Moet ons tegen volgende winter zeker lukken.

Tot hoors
  • poling
    Beginner
    poling op 21 maart 2011 · 10:34
    bah wat vies.....! mooie beelden!!
  • poling
    Beginner
    poling op 21 maart 2011 · 10:36

Hey Koen,

Ik stel mij nu al kandidaat om met kerels (of dames) van uw niveau een heli te vullen. Moet ons tegen volgende winter zeker lukken.

sparen gaat. als ik zo die beelden zie....ik ook!!!
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 21 maart 2011 · 10:40
    GE-WEL-DIG!!!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 21 maart 2011 · 11:00
    THE UL-TI-MATE DREAM!

Goed verhaal! 
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 21 maart 2011 · 15:43
    Wordt tijd dat ik mijn project in Roemenie weer eens opstart  ;D
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 21 maart 2011 · 16:07
    Te vet!
    WeRookie
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 21 maart 2011 · 17:49
    Je hebt het voor elkaar Koen... weer een dag besteed aan info opzoeken en jaloers zijn  😉

Volgende keer ff bellen he 😋
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 21 maart 2011 · 18:31
    koen! wat een fatastisch verhaal weer! super!
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map
  • jriph
    Tourist
    jriph op 21 maart 2011 · 19:14
    mooi man ! geen idee dat roemenie zo was.
    we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
  • doov
    Advanced
    doov op 21 maart 2011 · 19:40
    Ook nog TV footage. Het moet niet gekker worden!

Den Koen heeft in zijn een pasport een foto zonder baard. Het moet niet gekker worden!!

Het wordts steeds vetter!!!
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • poling
    Beginner
    poling op 21 maart 2011 · 20:07

Den Koen heeft in zijn een pasport een foto zonder baard. Het moet niet gekker worden!!

Het wordts steeds vetter!!!

dubbel LOL
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 21 maart 2011 · 22:26
    Hahahaha! Koen, jij bent mijn held. Ik had van Bezi al gehoord dat ze blij waren met je aanwezigheid daar ("Thanks for sending us the Belgian, bear!"😉, maar jouw verhaal slaat werkelijk alles. Live the dream, brother.

Nou ben ik wel heel erg benieuwd aan het worden naar het verhaal achter de baard?
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 21 maart 2011 · 22:37
    WOEHA!!!

FK wat een vet verhaal, en wat een vette actie! En wat een vette foto's! Deze staat op mijn verlanglijst! Zoveel beter dan de alpen afgelopen twee weken! (Met uitzondering van PA#17 natuurlijk)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • skiester
    Advanced
    skiester op 21 maart 2011 · 23:21

Hahahaha! Koen, jij bent mijn held. Ik had van Bezi al gehoord dat ze blij waren met je aanwezigheid daar ("Thanks for sending us the Belgian, bear!"😉, maar jouw verhaal slaat werkelijk alles. Live the dream, brother.

Nou ben ik wel heel erg benieuwd aan het worden naar het verhaal achter de baard?

idd, want je bent dus niet met baard geboren?  😀
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 22 maart 2011 · 08:57

idd, want je bent dus niet met baard geboren?  😀

Dat weet ik zeker. Ik heb Koen een jaar of drie geleden dus nog eens gespot zonder baard. Was het nog een keurig geschoren jongeman!
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • poling
    Beginner
    poling op 22 maart 2011 · 09:44
    alsof er een portal naar een nieuwe dimensie wordt geopend!  ;D
  • skiester
    Advanced
    skiester op 22 maart 2011 · 10:34

[quote author=skiester link=topic=2575.msg35169#msg35169 date=1300746096]
    idd, want je bent dus niet met baard geboren?  😀

Dat weet ik zeker. Ik heb Koen een jaar of drie dus nog eens gespot zonder baard. Was het nog een keurig geschoren jongeman!
    [/quote]

Hij is wel lekker herkenbaar zo: was met vrienden in klosters aan het skien, kwam ik een groep met wepowder stickers tegen bij de chairlift. eentje daarvan stond op ene snowboard en had nogal veel facial hair. Dan weet je meteen dat is de fistel!
  • Arno_Laeven
    Beginner
    Arno_Laeven op 22 maart 2011 · 11:03
    Wow, Belg Koen op de Roemeense televisie. Het moet niet zotter worden (dat zullen die Roemenen ook vast gedacht hebben  😀). Mooi verhaal. mooie beelden.

• telemikey
    Advanced
    telemikey op 22 maart 2011 · 13:52
    Fuck, wat lekker...

En wat kun jij toch al die ongebreidelde enthusiasme heerlijk in Belgisch gebrabbel omzetten zonder de essentie kwijt te raken. Chapeau.
    White room,Pillow lines,I rule

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro