De nieuwe site.. FAQ's en bugs!

• Anouk
    Beginner
    Anouk op 7 december 2011 路 16:56

Duidelijk.

Het bolletje bij powder forecast blijft bij mij wel op 4 staan. Die krijg ik niet weg, heb volgens mij overal wel geklikt ondertussen  :馃槂

Da's bij mij ook...ik ging er ondertussen maar al van uit dat die 4 stond voor het vierde poeder alert. Al de rest van de bolletjes voor de updates werken bij mij wel gewoon (in Firefox 8.0.1 op OS 10.6)
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 7 december 2011 路 16:58

[quote author=MarcD link=topic=3152.msg45568#msg45568 date=1323272642]
    Duidelijk.

Het bolletje bij powder forecast blijft bij mij wel op 4 staan. Die krijg ik niet weg, heb volgens mij overal wel geklikt ondertussen  :馃槂

Da's bij mij ook...ik ging er ondertussen maar al van uit dat die 4 stond voor het vierde poeder alert. Al de rest van de bolletjes voor de updates werken bij mij wel gewoon (in Firefox 8.0.1 op OS 10.6)
    [/quote]

bolletje bij powderforecast geeft idd het powder alert aan. Die gaat vanzelf weer weg als het poeder alert voorbij is.
    You ski? wePowder!
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 9 december 2011 路 11:31
    Wat is het nieuwe adres van de RSS feeder? http://feeds.feedburner.com/wePowderFrontpage lijkt niet meer te werken. Laatste bericht daar is van 22 november
    Dat ook de reden waarom de wePowder Twitter alle nieuwe artikelen niet meer doorgooid?
    http://verticaldissidents.net
  • Floris
    Beginner
    Floris op 15 december 2011 路 10:21
    Ook naarstig op zoek naar een nieuwe WePowder RSS feed... de oude werkt niet meer sinds de nieuwe site online is  :'(
  • brts
    Beginner
    brts op 15 december 2011 路 11:17
    Heren, ik wil graag inloggen met mn nick op Lines maar dit lukt niet. Mn powfinder (andriod) werkt wel.
    Op powfinder ben ik ingelogd met Facebook, maakt dat uit?
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 15 december 2011 路 14:31

Heren, ik wil graag inloggen met mn nick op Lines maar dit lukt niet. Mn powfinder (andriod) werkt wel.
    Op lines ben ik ingelogd met Facebook, maakt dat uit?

heb dat probleem hier niet. zeker weten de juiste inlog/ww? hoofdletters?
    http://verticaldissidents.net
  • Erik-Jan2
    Tourist
    Erik-Jan2 op 17 december 2011 路 19:45
    Hoe kan ik eigenlijk de routes vinden in Lines?  :-\
  • pieterB
    Beginner
    pieterB op 21 december 2011 路 19:10

[quote author=pieterB link=topic=3152.msg45463#msg45463 date=1323203796]
    ''Wat wordt er van jou verwacht? Voorlopig even je DM's via de updates versturen.''

Hoe werkt dit? Ik wil graag reageren op een PM en dat zou dan dus moeten via een update?

Ga naar quick links (linksboven op je scherm!) en klik op direct messages.
    Daar kun je een dm versturen
    [/quote]

Ik wil reageren op een verkoop topic, dat moet dus via een DM als status update??

Kan iemand mij even een DM sturen als voorbeeld??

• MarcD
    Beginner
    MarcD op 21 december 2011 路 19:17
    Heb je een DM gestuurd.

Ben eigenlijk wel benieuwd of dit ook werkt als ik naar een forum-naam stuur.
    In plaats van naar een lines/.com/app -naam.
    Aangezien die wel eens van elkaar willen verschillen(bij mij toevallig niet)
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 23 december 2011 路 16:42
    POWFINDER: om de eoa reden krijg ik, als ik de powfinder app op mn mobiel gebruik alleen het 1e bericht van november (15e??) te zien. Doe ik iets fout of zit er nog een bug in het systeem?
    White room,Pillow lines,I rule
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 23 december 2011 路 16:49

POWFINDER: om de eoa reden krijg ik, als ik de powfinder app op mn mobiel gebruik alleen het 1e bericht van november (15e??) te zien. Doe ik iets fout of zit er nog een bug in het systeem?

Je doet iets fout. Geen idee wat (je geeft vrij weinig informatie), maar het zou kunnen zijn dat je geen connectie met internet hebt op het moment dat het weerbericht wil verversen, je een oude versie hebt of dat er iets anders lokaal fout gaat. Je kan het bericht handmatig proberen verversen (pull to refresh) als je de iphone versie hebt. Hier zowel op iphone als android getest: beide versies hebben de laatste editie van het weerbericht.
    You ski? wePowder!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 23 december 2011 路 17:57
    Ok, geen idee wat het was maar er ging iets raar met de 'meldingen'. Daar had ik meerdere meldingen staat en onwillekeurig wat ik aanklikte, ik kreeg altijd dat oude bericht. Ben nooit verder dan die meldingen gekomen. Na je opmerking maar eens wat andere iconen aangeklikt en alles lijkt naar behoren te werken.

Mooi dingske!
  • Flow
    Advanced
    Flow op 23 december 2011 路 22:17
    Bart/Morris
    Bij het bekijken van bv de tabs magazine of playgrounds met mijn Android mobiel blijft de adresbalk herladen.
  • ghovens
    Beginner
    ghovens op 27 december 2011 路 16:59
    Na snelle hulp van Bart kan ik ook weer inloggen, zelfde probleem als Arno waarschijnlijk. De site is echt een stuk beter geworden, met name de extra weersinformatie en webcam walls zijn top!

-hier nog een RSS liefhebber
    -de font voor quotes op het forum is erg klein/slecht leesbaar
    On a cold day, nothing's gonna stop us. On a cold day, you can see forever.
  • iPow
    Advanced
  • joepchinees
    Advanced
    joepchinees op 23 januari 2012 路 12:08
    Kan het niet echt vinden in dit topic, maar hoe voeg ik nieuwe vrienden toe? Doe die het liefst in de app, maar kan vooralsnog alleen vrienden toevoegen als men mij een DM stuurt, klopt dat?
  • poling
    Beginner
    poling op 23 januari 2012 路 12:27
    lukt me in het geheel niet om vrienden toe te voegen, met of zonder dm. De "oude" vrienden zie ik ook niet meer..
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 23 januari 2012 路 15:48

Kan het niet echt vinden in dit topic, maar hoe voeg ik nieuwe vrienden toe? Doe die het liefst in de app, maar kan vooralsnog alleen vrienden toevoegen als men mij een DM stuurt, klopt dat?

nee, je kan via de app users zoeken en deze vervolgens via hun profiel (1x doorklikken in de zoekresultaten) volgen door op de de 'volgen' knop te klikken.
    You ski? wePowder!
  • poling
    Beginner
    poling op 23 januari 2012 路 16:02
    en hoe vind je ze dan weer terug? want ik zie alleen maar staan: je volgt niemand....?
  • joepchinees
    Advanced
    joepchinees op 23 januari 2012 路 16:22

[quote author=joepchinees link=topic=3152.msg50085#msg50085 date=1327316898]

nee, je kan via de app users zoeken en deze vervolgens via hun profiel (1x doorklikken in de zoekresultaten) volgen door op de de 'volgen' knop te klikken.
    [/quote]

Thanks bart! (heb zojuist de zoekfunctie ontdekt, een venster naar links dus  :-[).
  • TomDV
    Beginner
    TomDV op 18 maart 2012 路 14:49

Ik zit met dezelfde vraag, kan er iemand helpen?
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 18 maart 2012 路 18:39

[quote author=Erik-Jan link=topic=3152.msg46537#msg46537 date=1324147514]

Ik zit met dezelfde vraag, kan er iemand helpen?
    [/quote]

Is volgens mij al 10+ keren aangekaart zowel hier in het topic als op andere plaatsen. Volgens mij moet de functie nog in de nieuwe lines worden ingebouwd, wordt aan gewerkt.
    Waar het wit is, is een weg.
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 3 april 2012 路 19:21
    Ik krijg geen berichten geplaatst in To share the stoke? Hebben andere mensen hetzelfde probleem?
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 26 april 2013 路 23:21
    Mijn gebruikersnaam is veranderd naar Manon2 maar ik ben Manon1 (kortweg Manon).

Ik denk dat ik per ongeluk 2 dezelfde profielen heb nu... kunnen die weer gemerged worden?

Dank!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 27 april 2013 路 08:26
    Ik kan geen foto's toevoegen als ik een reeds bestaande post aan het bewerken ben.

(net weer geprobeerd: ik kan dus alleen de tekst aanpassen)
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 27 april 2013 路 14:49
    Magazine?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 april 2013 路 21:56
    @Manon2 Heeft met een run van het systeem te maken. We kijken even of we het op kunnen lossen.

@Telemikey: klopt. We gaan kijken of we dat in een volgende update kunnen meenenemen.

Verder graag alle feedback en suggesties over de site in dit topic: http://wepowder.nl/forum/topic/62393

Thanks!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Reageer

Dit topic is gesloten.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro