Het woord is aan jullie: wie wint de helitrip naar Canada?

• meteomorris
    Expert
    meteomorris op 16 januari 2012 路 16:47
    Wie gaat de helitrip naar Canada winnen? Het woord is aan jullie en om iedereen de gelegenheid te geven om te stemmen  kan er gestemd worden tot woensdag 18 januari 14.00 uur. Diegene die op woensdag 18 januari 14.00 uur de meeste stemmen heeft gaat met CMH Benelux mee naar Canada voor de RevelSTOKE week.

Bij stakende stemmen zal er een extra ronden volgen. Wie zijn er door?

Merijn kuiper http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3501.0.html...
    sipke holters http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3502.0.html...
    ralph van westen http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3506.0.html...
    emil http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3504.0.html...
    mr Tanis http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3503.0.html...

Stemmen maar!!
    May the powder be with you.
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 16 januari 2012 路 16:56
    GO EMMEL!
    Waar het wit is, is een weg.
  • marit2
    Tourist
    marit2 op 16 januari 2012 路 17:05
    Haha mooi Menzo! het is je gegund, succes de komende dagen 馃槂 groetjes!
  • deadsnowman
    Tourist
    deadsnowman op 16 januari 2012 路 17:23
    Stem op Ralph van Westen!  馃榾
  • webcamgirl93
    Tourist
    webcamgirl93 op 16 januari 2012 路 18:06
    Stem Ralph!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 16 januari 2012 路 18:19
    Dit gaat een hoop nieuwe accounts opleveren die we over 3 dagen nooit meer terug zien. Misschien is het een idee om het stemmen te limiteren tot mensen die al lid waren v脙鲁脙鲁r dit topic geopend werd. Dat lijkt me ook beter aansluiten bij het idee dat de community nu aan het woord is. Nu is het weer een kwestie van zoveel mogelijk vrienden en kennissen optrommelen om even een stem uit te brengen.

Hoe dan ook, succes gewenst aan de finalisten!
  • KarelBruin
    Tourist
    KarelBruin op 16 januari 2012 路 18:21
    Stem op merijn !!!  succes gozer !!

stoer verhaal...ik gun het je
  • Echo
    Advanced
    Echo op 16 januari 2012 路 18:31
    ...
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 16 januari 2012 路 18:43
    Go emmel!! het is je gegund. Dienten was leuk maar vergeleken met deze reis!!!! 馃榾
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 16 januari 2012 路 19:04
    +1 voor Emmel, leek me wel een geschikte gozer tijdens KaPow  8)
  • wslproductions
    Tourist
    wslproductions op 16 januari 2012 路 19:20
    RALPH!!!!
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 16 januari 2012 路 19:22
    Dat was niet moeilijk.
    Go Emmel!
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • rvanwesten
    Tourist
    rvanwesten op 16 januari 2012 路 19:23
    Iedereen die op mij stemt mag zijn adres naar mij DM'n en die stuur ik een kaartje!!
  • Finn
    Tourist
    Finn op 16 januari 2012 路 19:28
    Van Westen!!!!!!!!!!!!!!!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 16 januari 2012 路 19:49

Dit gaat een hoop nieuwe accounts opleveren die we over 3 dagen nooit meer terug zien. Misschien is het een idee om het stemmen te limiteren tot mensen die al lid waren v脙鲁脙鲁r dit topic geopend werd. Dat lijkt me ook beter aansluiten bij het idee dat de community nu aan het woord is. Nu is het weer een kwestie van zoveel mogelijk vrienden en kennissen optrommelen om even een stem uit te brengen.

Eens. Maar dat kunnen in principe alle finalisten wel doen als ze slim zijn....

Ik stem Emmel, gewoon omdat het me een aardige gast leek op Kapow..
    splitfest.nl
  • Breukie
    Tourist
    Breukie op 16 januari 2012 路 19:52
    Menzo topper!!! Hoop dat mijn stem je die heli inhelpt, noem jezelf de volgende keer gewoon ff Menzo, haha!
  • maaggezicht
    Tourist
    maaggezicht op 16 januari 2012 路 19:55
    Als je daar met de heli gedropt wordt moet je gewoon zieke lijnen rijden. Mensen die niet kunnen shredden verdienen dat niet. Kun je wel goed proberen te praten door lange saaie verhalen te schrijven waarom je dit wel verdient enzo, maar daar maak je mij niet blij mij. Ik wil gewoon een harde edit zien.
    De enige waarvan ik verwacht dat ie dit waar kan maken is Ralph.
    Succes jongen.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 16 januari 2012 路 20:06

+1 voor Emmel, leek me wel een geschikte gozer tijdens KaPow  8)

+2 zelfde motivatie... gunfactor..... :馃槂
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 16 januari 2012 路 20:29
    Van wie is welk filmpje? Zet je filmpje even bij je motivatie, dat stemt wat gemakkelijker.
    White room,Pillow lines,I rule
  • Moppie
    Tourist
    Moppie op 16 januari 2012 路 20:36
    Go ralph!!
  • SiskavanV
    Tourist
    SiskavanV op 16 januari 2012 路 20:37
    Merijn !! mijn stem heb je
  • gweijer
    Tourist
    gweijer op 16 januari 2012 路 20:42
    Stem op MERIJN!!
  • Rob64
    Advanced
    Rob64 op 16 januari 2012 路 20:47

+1
  • poling
    Beginner
    poling op 16 januari 2012 路 20:48

Van wie is welk filmpje? Zet je filmpje even bij je motivatie, dat stemt wat gemakkelijker.

second dat...geen idee welke uid bij welk filmpje hoort...!?
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 16 januari 2012 路 20:50

[quote author=Surfertje link=topic=3513.msg49056#msg49056 date=1326734389]

+1
    [/quote]

+2
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 16 januari 2012 路 20:55

Tja, de hele filmedit valt nu een beetje weg door deze nieuwe aanpak. De persoon met de meest verassende of goede film komt zo niet echt meer uit de was (welke dat dan volgens de forummensen ook is)

Mijn motivatie is deze:
    http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3502.0.html...

En mijn filmpje is deze

Moge de beste winnen.
    @maaggezicht, ik hoop dat volgens jou in mijn filmpje een mooie streep staat (na de vrouw met de Whiskey Jack), dat ben ik toch echt zelf  ;D, Hoop dat ze dat trouwens toelaten bij helitrips, die staan bekend om hun "veilige" afdalingen. Catskie脙芦rs laten vaak meer toe.
    Vliegen doet geen pijn...
  • co2ok
    Tourist
    co2ok op 16 januari 2012 路 21:06
    Rawph
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 16 januari 2012 路 21:07
    +1 voor Emil
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 16 januari 2012 路 21:20

Als je daar met de heli gedropt wordt moet je gewoon zieke lijnen rijden. Mensen die niet kunnen shredden verdienen dat niet. Kun je wel goed proberen te praten door lange saaie verhalen te schrijven waarom je dit wel verdient enzo, maar daar maak je mij niet blij mij. Ik wil gewoon een harde edit zien.
    De enige waarvan ik verwacht dat ie dit waar kan maken is Ralph.
    Succes jongen.

ik vind dit toch wel een flink zielige opmerking. Waarom zou iemand met 7 winterseizoenen, nederlands kampioen, etc etc, in godsnaam die helitrip meer verdienen dan een willekeurig iemand anders?? De charme van wepowder vind ik juist dat iedereen hier; pro's en amateurs, goede rijders en nog beteren, mannen en vrouw, skiers en snowboarders, op een leuke manier elkaars enthousiamse delen. 

Als ik een "harde edit" wil zien, kijk ik wel naar jeremy jones.

Dit (zoals je wilt surfertje馃槈 ) wilde ik even kwijt, succes alle vijf!
    Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 16 januari 2012 路 21:23

[quote author=maaggezicht link=topic=3513.msg49096#msg49096 date=1326740125]

ik vind dit toch wel een flink zielige opmerking. Waarom zou iemand met 7 winterseizoenen, nederlands kampioen, etc etc, in godsnaam die helitrip meer verdienen dan een willekeurig iemand anders?? De charme van wepowder vind ik juist dat iedereen hier; pro's en amateurs, goede rijders en nog beteren, mannen en vrouw, skiers en snowboarders, op een leuke manier elkaars enthousiamse delen. 

Als ik een "harde edit" wil zien, kijk ik wel naar jeremy jones.

Dat wilde ik even kwijt, succes alle vijf!
    [/quote]

Dit.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro