Routes Dolomieten - Arabba

• iPow
    Advanced
    iPow op 23 januari 2012 · 08:52
    Help, Ik beschik op mijn werk PC niet over lines. Weet iemand of er voor de Dolomieten (o.a. Arabba) nog buiten-de-piste-routes in Lines staan ?
    En kun je ergens in NL omgeving Haarlem hoogtelijnkaartjes kopen ? Of is dit ergens als DL beschikbaar ?

Er moet overigens nog wel een Retour d'Est strominkje komen, anders toch maar weer Voralberg  ;D
  • poling
    Beginner
    poling op 23 januari 2012 · 08:54
    bij de bever hebben ze hoogtelijnen kaartjes. Verder kan je die natuurlijk via internet bestellen....genoeg sites. Lines werkt nog niet overigens.
  • lennartajax
    Beginner
    lennartajax op 23 januari 2012 · 09:16
    Er staat ook een route in de wepowder gids!
  • fanneige
    Tourist
  • skiester
    Advanced
    skiester op 23 januari 2012 · 13:50

bij de bever hebben ze hoogtelijnen kaartjes. Verder kan je die natuurlijk via internet bestellen....genoeg sites. Lines werkt nog niet overigens.

Heb je een paar sites, ik zoek kennelijk op het verkeerde woord want ik vind ze niet.  Ik kan me trouwens ook nog herinneren dat er vorig jaar zo'n site was die die dingen heeft verloot.  Welke was dat dan?

Laat maar, gezocht op wandelkaarten en toen gevonden bij dezwerver.nl
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 23 januari 2012 · 14:00
    @ skiester: freeride-map.com
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 23 januari 2012 · 14:17
    Zie ook de Powderguide. Misschien staat daar nog iets in. Zal vanavond even kijken.
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 23 januari 2012 · 15:02
    reken overigens daar zowiezo op wat meer harde, opgervroren, etc sneeuw, niet de bottemless powder.
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • lesalpes
    Elite
  • Jaap_W
    Beginner
    Jaap_W op 23 januari 2012 · 18:57
    Freeride in Dolomiti is een mooie boekentip voor je.
  • iPow
    Advanced
    iPow op 23 januari 2012 · 19:38
    Ha, overweldigend die reacties!
    Ik heb inmiddels wat topokaartjes bij dezwerfer besteld (gelijk maar even wat Austria erbij).
    Die Dolomieten freeride gids had ik al eens gezien, ga eerst maar eens kijken of t wat is daar in Italie, wordt zowieso nietzoveel poederhappen of er moet nog een wonder geschieden komende week  :'( Dat risico heb je als je verplicht moet boeken. Maar dat gaan we nog wel een keer inhalen haha "Knallen als ze Vallen".

Wat mij betreft topic gesloten 😀

• Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 24 januari 2012 · 23:18

Freeride in Dolomiti is een mooie boekentip voor je.

idd een toppertje. http://www.versantesud.it/tedesco/dettaglio.asp?id=254...
    http://verticaldissidents.net

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro