Ik ben zelf 188cm / 85kilo / schoenmaat 43 / allstar maat 9,5 馃槈
Völkl Katana 197cm '08/'09 zonder bindingen, 140/111/130. Ik heb de ski's overgenomen van QmaartenQ. Weekje op geskied, heb nu een hele lekkere quiver waar ik erg tevreden over ben dus deze niet meer nodig. Ski's zijn vers gewaxed en geslepen, wel zonder de afgebeelde bindingen. 100,00
PM/DM me gerust voor vragen of mail: munro.mark [AT] gmail.com
Lenzen zijn prima he? Ik heb er een tijd mee rond gereden op deze manier. Wat ik er wel van heb geleerd is dat Oakley binnenlenzen SU-PER kras gevoelig zijn aan de binnenkant.
De Oakley wisdom lenzen bestaan in ieder geval uit 2 lagen een binnenlens (die is dus verwijderd, vandaar ook bij die extra lens een zacht randje) en de gespiegelde buitenlens. Als er bijvoorbeeld sneeuw in je google zit, en je poetst het weg, dan komen er heel snel krassen in. Ook als er condens in zit, en je wil het weg deppen met een zachte tissue, kom er ook al krassen in. De buiten lens is zowel sterk aan de buiten, als binnenkant.
Sorry voor het topic crashen maar vindt dit over die Oakley goggle's wel interresant. Heb zelf net een Oakley Custom bla bla bla Crossbar goggle met polorized fire iridium glazen. Erg lekker brilletje. Alleen toen ik een speciaal brilledoekje gebrukte om de glazen schoon te maken kreeg ik ineens behoorlijke krassen. Andere met ervaring hiermee?
Sorry voor het topic crashen maar vindt dit over die Oakley goggle's wel interresant. Heb zelf net een Oakley Custom bla bla bla Crossbar goggle met polorized fire iridium glazen. Erg lekker brilletje. Alleen toen ik een speciaal brilledoekje gebrukte om de glazen schoon te maken kreeg ik ineens behoorlijke krassen. Andere met ervaring hiermee?
Juist en dat is dus een rede voor mij om geen oakley meer te nemen. Erg jammer, frame en buitenlens zijn erg goed, maar de binnenlens..
Pcies. Een anti-fog coating wordt week als hij vochtig wordt. Dus eerst goed drogen en dan pas poetsen. Als er sneeuw of nattigheid in je bril komt tijdens de tocht heb je een probleem want echt vegen kan niet 馃槥 Tweede bril is dan handig, of toch maar een bril zonder anti-fog coating. 8)
Ik dacht dat ik 188,00 was, vorige week een paspoort aangevraagd, werd er 190,00 gemeten haha 馃槂. Niet iedereen van 190,00 heeft dezelfde rug lengte, maar ik pas hem goed (en om nou te zeggen dat ik uit verhouding ben, nee). Kom anders een keertje passen?