GEZOCHT: Ski-tas

• MartijnF
    Tourist
    MartijnF op 5 maart 2012 · 12:45
    Ik vertrek zaterdag richting Valtho en kom er net achter dat mijn huidige ski tas te kort is. Ik ben nu dus op zoek naar een tas van 190 cm waar 2 paar ski's+stokken in kunnen. Heeft iemand nog iets liggen of kent iemand nog een goede skishop in Amsterdam waar ze zulke tassen verkopen? gr. M
  • Bazz
    Beginner
    Bazz op 5 maart 2012 · 13:50
    Van Diemen in Amstelveen.
    Ik heb zelf alleen boardtassen...
  • SMcK
    Beginner
    SMcK op 5 maart 2012 · 15:35
    Niet in Amsterdam, maar misschien kan je er een spoedbestelling van maken:
    Sport Conrad heeft betaalbare tassen waar 2 paar ski's van rond de 1.90m in kunnen (Bharal Twin).
  • sanno
    Tourist
    sanno op 5 maart 2012 · 15:51
    Ik begreep ergens anders op forum dat Bharal twin wel erg snel slijtage vertoonde.

Misschien Miski? Die had een nw Nordica geloof in de aanbieding
    Toerisski
  • SMcK
    Beginner
    SMcK op 5 maart 2012 · 17:12

Ik begreep ergens anders op forum dat Bharal twin wel erg snel slijtage vertoonde.

ja klopt. de duurzaamheid van de tas is niet heel best. na twee retourreizen met het vliegtuig is mijn tas nog in prima staat, maar de aanhechting van een hendels is aan het los laten (door eigen toedoen). ik heb er 30 euro aan uitgegeven, dus mijn verwachtingen van de kwaliteit waren niet hoog!
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 5 maart 2012 · 18:27
    +1 op de ervaringen met die Bharal tas.

Zoek je een tas met padding en wielen?

Ik heb anders nog wel een 'zak' liggen waar je wsch wel twee paar ski's in kwijt kan. Gewoon 1 laag stof, lange rists, en twee aantrekbandjes. Met wat kleine gaatjes, maar niks erg.
    Tegen elk aannemelijk bod of een fles goeie donkere rum. De slijter zit bij mij op de hoek van het Hoofddorpplein...
  • MartijnF
    Tourist
    MartijnF op 6 maart 2012 · 17:21
    @JaapvR: hoe stevig is de zak en is er genoeg plaats voor een paar Obsethed, een paar carveskis en 2x stokken?
    Ik ben hier een beetje kortdag mee dus koop volgend seizoen wel een fatsoenlijke tas. De Fall line double van Dakine ziet er wel nice uit..
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 6 maart 2012 · 19:33
    Ik heb er volgens mij ooit, met veel hangen en wurgen, een paar Maiden AK en een paar foils in gepropt. Incl. stokken...

Misschien gaat het lukken. Kom hem anders lenen, en als het past bedenken we wel iets...

Ik vertrek donderdagochtend naar Noorwegen, dus je zou hem voor die tijd op moeten halen. Ben morgen (zo'nbeetje) de hele dag thuis...

tel.: nulzes vierenveertig nulnulvier drienuldrie

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro