Jackson Hole

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 oktober 2012 路 21:27
    Dit filmpje zegt meer dan mijn woorden kunnen.<br />Goed, een poging dan... legendarisch. Moet op je bucket list staan  馃槈<br /><br />
    May the powder be with you.
  • Frenktastic
    Advanced
    Frenktastic op 15 oktober 2012 路 22:23
    Wat een uber cool filmpje!
    If the conditions are crap, it's called training!
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 16 oktober 2012 路 20:52
    Haha Corbet`s couloir chicken styley op 2.40m
    Thanks for sharing 馃槂
    Summer Sucks!
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 17 oktober 2012 路 01:23
    En dat is waar ik dit jaar 6 weken ga zitten. CHEAAA!
    STOKED!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 oktober 2012 路 09:35

En dat is waar ik dit jaar 6 weken ga zitten. CHEAAA!
    STOKED!

wanneer ga je er zitten?
    Januari-Februari is de beste periode...
    May the powder be with you.
  • CorD
    Beginner
    CorD op 14 november 2012 路 19:19
    Het blijft een mooie film. Heerlijk om erna te kijken.
    Think with powder
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 14 november 2012 路 22:03

Moet op je bucket list staan  馃槈

Kwam er een aantal weken toevallig achter waar die uitdrukking 'bucketlist' vandaan komt toen een Amerikaan zei dat je dat moet doen 'before you kick the Bucket'. Wat dus hetzelfde betekent als de pijp aan Maarten geven.
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 16 november 2012 路 21:50
    Ik wordt onderhand doodziek van al die pijpen... :馃槂
    Geef ze eens aan Hans of Peter of wie dan ook....  8)
    Neemt niet weg dat JH ook op mijn bucket list staat  ;D
    powpowwowjippiajippieee
  • powderskifun2
    Tourist
    powderskifun2 op 17 november 2012 路 12:45

Moet op je bucket list staan  馃槈

Moet een vinkje achter op je Bucketlist zal je bedoelen! ;D
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 november 2012 路 18:23
    En dat is waar ik dit jaar 6 weken ga zitten. CHEAAA!STOKED!wanneer ga je er zitten?Januari-Februari is de beste periode... meteo morris op 17 okt. 2012 09:35

Half december tot eind januari. Niet de beste tijd, maar ik kan er mee leven 馃榾
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 21 november 2012 路 18:51
    @ TijmenDal. Meld ff op epicski.com dat je die kant op gaat en of er mensen met je willen aansluiten. GROTE kans dat Bob Peters aansluit. Hij is nu makelaar maar was gids in dat gebied. Niet alleen kent hij alle stekjes; ondanks een drukke dag hebben wij veld na veld met maagdelijke poeder gezien, hij kan je ook tips geven voor als je buiten het gebied aan de slag wilt. Als het lutk doe hem dan de groeten van Dirk en Daphne uit Nederland.
  • Haas
    Expert
    Haas op 23 november 2012 路 01:55
    Jackson rules! nadat ik ongeveer 48 uur onafgebroken achter het stuur van onze dikke SUV had gezeten kwamen m'n maatjes en ik aan in Jackson hole. wat een terrein en wat een goeie vibe daar. Ik wil zeker nog es terug!
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 23 november 2012 路 09:45
    @Mediahaas LOL Die 48 uur, heb je die gereden voor of na het moment dat we door die trooper aan de kant werden gezet?
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 23 november 2012 路 20:58
    @ TijmenDal. Meld ff op epicski.com dat je die kant op gaat en of er mensen met je willen aansluiten. GROTE kans dat Bob Peters aansluit. Hij is nu makelaar maar was gids in dat gebied. Niet alleen kent hij alle stekjes; ondanks een drukke dag hebben wij veld na veld met maagdelijke poeder gezien, hij kan je ook tips geven voor als je buiten het gebied aan de slag wilt. Als het lutk doe hem dan de groeten van Dirk en Daphne uit Nederland. dirksy op 21 nov. 2012 18:51

Thanks voor de tip! Ik been geen Epicski go'er - waar kan ik het beste posten om mensen te meeten die ook in Jackson willen shreddden?
  • Haas
    Expert
    Haas op 24 november 2012 路 13:22
    @ arjen NA de trooper... toen moest ik immers terug naar een kruis snelheid van slechts 75 miles / hour.
    Als ik trouwens toen geweten had hoe wereldberoemd corbet's couloir is, had ik dat geultje ook wel ff gereden...
    Afijn weer een reden om er nog een keer te gaan rijden.
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 24 november 2012 路 17:27

Thanks voor de tip! Ik been geen Epicski go'er - waar kan ik het beste posten om mensen te meeten die ook in Jackson willen shreddden? TijmenDal op 23 nov. 2012 20:58

Bij de Get togethers http://www.epicski.com/f/17/getting-together-gatherings-and-lets-go-es...

Succes en heel veel plezier!
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 19 december 2012 路 17:52
    Gister m'n eerste dag in Jackson gehad. En wat een dag was het. Een van de leukste dagen skiën die ik ooit heb gehad. Als je denkt dat een gebied als St. Anton een speeltuin is, kom dan naar Jackson. Ongelofelijk gaaf terrein. En de sneeuw is geweldig, zelfs als het al 2 dagen verspoord is.
    Je kan werkelijk overal naar beneden, slashes, tranny's, cliffjes (1-4m) zijn echt overal en als je groter wil dan is dat ook allemaal mogelijk.
    Kan niet wachten op de eerste verse sneeuw. AAAAH!
  • The_O
    Tourist
    The_O op 19 december 2012 路 18:54
    Kan niet wachten op de eerste verse sneeuw. AAAAH!
    Komt er aan: van 't weekend volgens snow-forecast.com
    Veel plezier daar....

Hier (1000 km noorderlijker) condities ook top. Volgens born-locals staat start seizoen in top-5 afgelopen 50 jaar.
    And Also The Trees
  • Anon
    Tourist
    Anon op 19 december 2012 路 23:11
    En dat is waar ik dit jaar 6 weken ga zitten. CHEAAA!STOKED!wanneer ga je er zitten?Januari-Februari is de beste periode... meteo morris op 17 okt. 2012 09:35
    hmm ligt er aan, ik ben er begin januari geweest, drie jaar geleden en de sneeuw viel wat tegen. Hun seizoen begint wat later en gaat wat langer door, volgens de locals is half januari tot half maart beste sneeuw, maar veel stormen. Meeste filmsegmenten die uit jackson komen worden in het begin van het voorjaar geschoten, nog steeds veel sneeuw maar stuk beter licht. Verder echt heel dik skiën, kan aanraden om wat locale jongens te zoeken en zorgen dat je met hun mee mag, zijn ze prima toe bereid... Persoonlijk vond ik Whistler cooler, maar misschien had daar wat te maken dat we 2.5m sneeuw in 9 dagen hadden en geen zon. Anyway, is hele brute plek om te skiën maar the grass is always greener on the other side, geldt hier wel een beetje. Alle jongens daar willen naar Europa komen om te skiën.

Last but not least, wyoming is een van de weinige staten waar mensen die 21+ zijn alcoholische dranken mogen kopen voor 18+
  • Alco
    Tourist
    Alco op 19 december 2012 路 23:35
    @Haas ben benieuwd wanneer je dat geultje ff gaat rijden馃槂
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 21 december 2012 路 13:53
    @ TijmenDal. Meld ff op epicski.com dat je die kant op gaat en of er mensen met je willen aansluiten. GROTE kans dat Bob Peters aansluit. Hij is nu makelaar maar was gids in dat gebied. Niet alleen kent hij alle stekjes; ondanks een drukke dag hebben wij veld na veld met maagdelijke poeder gezien, hij kan je ook tips geven voor als je buiten het gebied aan de slag wilt. Als het lutk doe hem dan de groeten van Dirk en Daphne uit Nederland. dirksy op 21 nov. 2012 18:51 Thanks voor de tip! Ik been geen Epicski go'er - waar kan ik het beste posten om mensen te meeten die ook in Jackson willen shreddden? TijmenDal op 23 nov. 2012 20:58

Ik hoor zojuist dat een Kiwi waarmee ik in India heb gezeten ook Naar Jackson gaat voor 3,5 maand, connect even via Facebook 馃槂
    Go to heaven, ski like hell!
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 december 2012 路 18:31
    @Haas ben benieuwd wanneer je dat geultje ff gaat rijden馃槂 Alco op 19 dec. 2012 23:35

Ik heb het geultje twee dagen geleden geskied. Super gave inrun. Hij was alleen 's ochtends open dus heb hem maar een keer gedaan. Nu is hij alleen maar dicht, wat wel balen is, maar weet zeker dat hij geopend gaat worden als er wat nieuwe sneeuw komt.

@ TijmenDal. Meld ff op epicski.com dat je die kant op gaat en of er mensen met je willen aansluiten. GROTE kans dat Bob Peters aansluit. Hij is nu makelaar maar was gids in dat gebied. Niet alleen kent hij alle stekjes; ondanks een drukke dag hebben wij veld na veld met maagdelijke poeder gezien, hij kan je ook tips geven voor als je buiten het gebied aan de slag wilt. Als het lutk doe hem dan de groeten van Dirk en Daphne uit Nederland. dirksy op 21 nov. 2012 18:51 Thanks voor de tip! Ik been geen Epicski go'er - waar kan ik het beste posten om mensen te meeten die ook in Jackson willen shreddden? TijmenDal op 23 nov. 2012 20:58
    Ik hoor zojuist dat een Kiwi waarmee ik in India heb gezeten ook Naar Jackson gaat voor 3,5 maand, connect even via Facebook 馃槂 Pazz457 op 21 dec. 2012 13:53

Waar kan ik je/hem adden op FB?
  • doov
    Advanced
    doov op 21 december 2012 路 19:57
    Maar waarom die edit van Time? Dat vind ik dan weer uncool.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 21 december 2012 路 21:41
    Waar kan ik je/hem adden op FB?
    PM/DM!
    Go to heaven, ski like hell!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro