K2 Backlash - VERKOCHT

• coenyo
    Advanced
    coenyo op 17 oktober 2012 · 14:02
    Verkocht
  • TeleJozua
    Tourist
    TeleJozua op 29 oktober 2012 · 16:52
    Ik ben geïnteresseerd in je ski's, kan verder contact via E-mail gebeuren? jozua94@hotmail.com
    Groeten,
    Jozua4
  • Steven
    Tourist
    Steven op 29 oktober 2012 · 19:29

Ben je op zoek naar een goede one-ski-quiver of one-quiver-ski (daar is men op de fora nog niet over uitgediscussieerd),

Het is op zeker een one-ski-quiver:

Quiver betekent in dit verband verzameling.

Een one-ski-quiver is dus een verzameling van ski's (op meerdere vlakken inzetbaar) verenigd in één ski.

Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • TeleJozua
    Tourist
    TeleJozua op 30 oktober 2012 · 00:52
    Ik ben 184cm lang ,weeg zo'n 67 kg. Vorig jaar heb ik met de Dynastar Legend 85 geskied. Ik vond deze zowel fantastisch carven op de piste als ofpisteskieen en ben nu op zoek naar een iets breder, lichter alternatief dat toch gelijkaardig presteert op de piste. Kan dit wat zijn? (liefst een eerlijk antwoordt  😉 )
    Reacties van andere zijn ook zeer welkom  😀
  • coenyo
    Advanced
    coenyo op 6 november 2012 · 16:17
    @ TeleJozua: De DS Legend is een hele lekkere ramski. Enige nadelen vindt ik het gewicht en het feit dat'ie het vooral lekker doet op snelheid en langere bochten.
    Offpiste doet deze ski het gelijk of beter (agv de tiprocker, breedte en lager gewicht). Op de piste vind ik de K2 prima carven, maar ik kan je niet beloven dat'ie het net zo goed doet als de Legend. Iedere ski is een compromis tussen stijf (voor piste) en slapper (voor offpiste), smal en breed, wel/geen tip-rocker, etc. Ik denk wel dat met jouw lengte en gewicht het een prima set voor je is.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro