Montagepunt CoreUpt Asention

• lesalpes
    Elite
    lesalpes op 16 november 2012 · 07:35

Heeft iemand een CoreUpt Asention in 184 liggen? Ik zou namelijk graag de positie (bv. tov de achterkant) van het montagepunt willen weten. Ik heb een sterk vermoeden dat het montagepunt op mijn ski fout gedrukt is...
  • coen
    Advanced
    coen op 16 november 2012 · 21:18
    Ik heb 'm wel in 191cm. Wat deed je zo vermoeden??
    Earn your turns...
  • lesalpes
    Elite
    lesalpes op 16 november 2012 · 23:18
    Denk dat ik iets ben met het montagepunt van 'n 191. Tail is veel te aanwezig bij het skiën.
  • coen
    Advanced
    coen op 17 november 2012 · 10:31
    Ik volg je zin niet helemaal, typo? 😉
    Earn your turns...
  • lesalpes
    Elite
    lesalpes op 17 november 2012 · 10:50
    Toen was het inderdaad een schrijffout, Niets...

Maar ze zitten er naar mijn gevoel zoveel naast, dat ik wel eens benieuwd ben waar die van jou staat. Zou jij eens willen meten waar die van jou staat? Handigste is denk ik om vanaf de tail te meten.
  • thijzel2
    Tourist
    thijzel2 op 19 november 2012 · 08:45
    Misschien ff coreupt mailen? Drukfout zou kunnnen, wij hebben ook wel eens na levering van ski´s een nieuw geadviseerd montagepunt doorgekregen van een leverancier.
  • lesalpes
    Elite
    lesalpes op 19 november 2012 · 18:07
    Coreupt mailen is al gebeurd. Maar die antwoorden niet... En Conrad beweert bij hoog en bij laag dat ze toch echt wel juist staan. Ik kan wel in Garmisch langsgaan, maar zonder referenties kan ik alsnog op m'n kop gaan staan.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 19 november 2012 · 18:14
    Deze geprobeerd?

http://www.coreupt.fr/after-sales-service

Dacht dat Coreupt failliet was trouwens.

Edit: ze zitten in liquidatie fase. Denk niet dat je veel hulp van ze gaat krijgen.

Frenck ski company CoreUPT, after being filled for bankruptcy in May, has been pronounced in compulsory liquidation.
    It basically means the company will stop designing skis, also every riders (Rolland, Dorey, Houle etc.) are now free, watch out for new contracts being inked really soon.
    Also, the company will probably be selling everything it owns in order to pay its taxes as well as suppliers.
    Rex Monte - Amor Nix
  • Allois
    Tourist
    Allois op 18 januari 2013 · 22:30
    Guten Abend leute,

Ik heb even een heel andere vraag, mij worden dezelfde ski's aangeboden en ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen met deze ski.

Ik vind 102 under foot eigenlijk wat aan smalle kant. Voor dagen zonder verse poeder heb ik nog een aantal andere ski's. In hoeverre is de Coreupt een echte freeride ski voor verse poeder?

Anderzijds snap ik ook wel dat je uiteindelijk ook weer eens op de piste terecht komt en daar ski's van bv 130 under foot ook niet ideaal.

Ik hoor graag julli meningen en waarvoor gebruiken jullie deze ski?

Prettige avond,

Allois
  • Easy
    Advanced
    Easy op 19 januari 2013 · 00:48
    @ Allois: nog niet gebruikt (maar nog in weekje & dan worden ze los gelaten!),

Deze ski is primair (competitie) freeride georiënteerd en presteert dus onder alle condities, het is zeker geen lat die specifiek voor diepe poeder ontworpen is.

Dat wil niet zeggen dat je er geen diepe poeder mee kan skiën, maar ik verwacht van deze ski's dat ze zeer stabiel zijn op iedere snelheid en ook op harde/slechte sneeuw offpiste goed presteren. Dat betekent dat de Asention t.o.v. dikke poederlatten op de volgende vlakken inlevert: wendbaarheid/speelsheid & float. Het is een ski voor mensen met een specifieke smaak door de traditionele voorspanning, stijfheid en grote radius; geen allemansvriend!
    Built for Speed
  • coen
    Advanced
    coen op 19 januari 2013 · 11:21
    Ik sluit me volledig bij Easy aan, ga ze deze week testen dus laat het je weten!
    Earn your turns...
  • Easy
    Advanced
    Easy op 25 januari 2013 · 00:47
    Ik sluit me volledig bij Easy aan, ga ze deze week testen dus laat het je weten! coen op 19 jan. 2013 11:21

LOL .. ik ook, dus dan zijn er direct 2 reviews 😃
    Built for Speed
  • coen
    Advanced
    coen op 26 januari 2013 · 12:00
    Ze zijn aan de tand gevoeld. Een erg serieuze ski! Voor mijn smaak vereiste ze iets te veel input, zijn niet gemakkelijk te skien.

Maar heb je een goeie techniek en ga je graag rechtuit door wat voor terrein dan ook, dan is dit jouw ski!
    Earn your turns...
  • Allois
    Tourist
    Allois op 3 februari 2013 · 09:25
    Good morning,

Coen met dank! En Easy alweer terug? Wat vond jij ervan?

Allois

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro