foux d'allos

• bram
    Tourist
    bram op 28 november 2012 · 21:53
    hey,
    ik ga in februari waarschijnlijk op ski vakantie naar foux d'allos, ik vroeg me af of er hier iemand weet wat de off piste mogelijkheden van dit gebied zijn.
  • bram
    Tourist
  • JanG131
    Beginner
    JanG131 op 29 november 2012 · 21:41
    Als de zichtbaarheid en condities goed zijn heb je 2 velden die door een heel smal couloir met elkaar verbonden zijn (dit is op het plan bekeken, rechts van de zwarte piste 3 eveches)(heel goed opletten, want als je de couloir mist zit je met een stevige rotsband)
    Verder alles links onder in het gebiedje kan je ook doen, maar dit is niet zo veel.

Je kan even stappen richting tête de vescal, een lange kale kam waar je langs weerszijden af kan gaan

Kant van Pra Loup herinner ik me niet meer zo heel goed, maar een redelijk aantal open velden en bomenvelden waar je wat mee kan aanvangen.

Ik zat er een eeuw geleden met weinig sneeuw, hopelijk vergaat het je beter!
  • bram
    Tourist
    bram op 3 december 2012 · 16:17
    Bedankt, bij nader inzien ga ik toch maar een off piste cursus doen in oostenrijk. toch bedankt

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro