17-22 feb Portes du Soleil: ik kan 't niet alleen!

• pjnijssen
    Advanced
    pjnijssen op 1 februari 2013 · 20:37
    Ik ben 16-23 feb in Morgins met mijn gezin en zoek een (of meerdere) WP'ers voor een (paar) dag(en) freeriding. Wie gaat er mee?!
  • hotnotsgot
    Beginner
    hotnotsgot op 11 februari 2013 · 01:06
    Hi ik ga v 15-17 of 18 nr daar vr de FWQ. Heb jij nog tips voor verblijf? We hebben nl nog niets gevonden...
    Er gaat waarschijnlijk nog iemand mee die niet meedoet ad contest, hij wil zaterdag misschien wel met jou gaan skien!
    Dream it. Wish it. Do it.
  • SvenS
    Beginner
    SvenS op 11 februari 2013 · 08:41
    Ik zit er vanaf de 20ste tot de 25ste! Wat betreft verblijf kan ik je niet echt helpen. Heb je al gekeken naar hotels? Ik ken daar alleen La Foret. Wordt gerund door een Nederlander. Misschien dat je daar kan kijken?
  • pjnijssen
    Advanced
    pjnijssen op 11 februari 2013 · 10:37
    Oei, net in de week dat de voorjaarsvakanties beginnen, dan is het vinden van een slaapplek in Morgins zeker niet makkelijk. Ik heb helaas helemaal geen plek... Er zijn weinig hotels in het dorp (family resort...) en je kunt er vergif op innemen dat die vol zitten. La Foret is inderdaad misschien een optie: www.clublaforet.nl/indexwinter.php
    Anders: hotel La Reine des Alpes (www.lareinedesalpes.com). Appartementen in Morgins: probeer www.maytain.ch
    In Chatel zijn meer hotels. Office du Tourisme is daar vaak een goede plek om te beginnen met zoeken naar appartement.
    andere optie: ergens in het Rhone dal een goedkoop hotelletje? Zit je zonder vervoer: dan is Zwitsers openbaar vervoer goed te doen: treintje van af Aigle / Ollon / Monthey naar Troistorrents en dan de bus (zie sbb.ch voor tijden)

Enne, ik zou graag meegaan zaterdag, maar dan zit ik nog in de auto. Wel "balen" dat de FWQ al gaat voorproeven... Laat je wat voor me over?
  • hotnotsgot
    Beginner
    hotnotsgot op 11 februari 2013 · 11:00
    La Foret heb ik al gemaild, zij zitten idd helemaal vol helaas.
    Ik heb naar de office du tourisme v morgins gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen.
    Ik zal eens kijken op de andere links die je me hier hebt doorgegeven.
    Probleem is dat de briefing vr de wedstrijd zaterdag al om 7u is, dus ik zou niet té ver weg willen logeren... hopelijk vinden we een local ofzo waar we kunnen blijven slapen...
    Dream it. Wish it. Do it.
  • pjnijssen
    Advanced
    pjnijssen op 11 februari 2013 · 11:27
    Probeer anders eens bij T-Bar, Snowline (shop) of (bar voor) ski/board school M3S... Succes!
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 11 februari 2013 · 12:32
    Altijd wel iets te vinden via leskidunordausud.fr !
  • slootjes2
    Advanced
    slootjes2 op 15 februari 2013 · 20:13
    ik ben die week ook met mijn gezin en stel vrienden in PDS. Ben zeker in voor een dag (of meer) freeriden!
  • Karst
    Advanced
    Karst op 16 februari 2013 · 12:46
    Mocht t nog sneeuwen eind vd week, rij ik met een poedermaat naar morgins.
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • pjnijssen
    Advanced
    pjnijssen op 19 februari 2013 · 12:55
    Ik ben even uit de lucht geweest. Griep, en dat met dit weer... Anyway, stuur me je contact gegevens, dan prikken we een mooie dag! Donderdag? MijnWP_usernaam apestrt yahoo pt com
    Tot later
  • Karst
    Advanced
    Karst op 20 februari 2013 · 22:31
    Nope. Wordt m niet dit weekend. Wachten op een west front...
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 15 september 2014 · 21:23
    lol, anderhalf jaar later door een of andere bot opgepikt?
    Work hard, play harder
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 15 september 2014 · 21:53
    Ik heb 'm even verwijderd. Voegt tot vrij weinig toe aan de discussie, zo'n bot. En dat terwijl ze toch steeds slimmer worden.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 15 september 2014 · 23:43
    En dat terwijl ze toch steeds slimmer worden. Arjen op 15 sep. 2014 21:53One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
    Hahaha 😉
    Work hard, play harder

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro