Nieuw: de wePowder Safety Academy

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 10:03
    Vanaf vandaag kun je altijd en overal aan je safety kennis werken. Want sinds vandaag staan de deuren van de wePowder Safety Academy open voor alle freeriders uit Nederland en België die veiliger onderweg willen zijn.

Het uitgangspunt van de Safety Academy is het creëren van een bewustzijn over de mogelijke gevaren van het skiën en snowboarden buiten de piste. Daarnaast willen we gemakkelijk te hanteren tools meegeven waarmee je het risico op een (lawine)ongeval verkleind. De Safety Academy is 365 dagen per jaar beschikbaar en zichtbaar op mobiel, tablet en smartphone. Als je de module eenmaal hebt aangeschaft houd je ALTIJD toegang tot de informatie.

Meer info: http://wepowder.nl/weblog/4525/wePowder-Safety-Academy...
    Direct naar de academy: http://www.wepowderacademy.com/nl/
    Faq's: http://www.wepowderacademy.com/nl/faq

Nog meer vragen? Stel ze hier..
    May the powder be with you.
  • RP
    Advanced
    RP op 24 september 2013 · 10:20
    BAM, goed werk!
    Explore the Outdoor!
  • Dirk77
    Beginner
    Dirk77 op 24 september 2013 · 10:36
    Goed bezig! Klein inhoudelijk puntje, het lettertype in de subpagina's zoals 'over' en 'faq' leest erg slecht. Ik kijk met chrome op win7. Zie ook bestandje.
  • Dirk77
    Beginner
    Dirk77 op 24 september 2013 · 10:38
    Hmm, heeft iets met de CCS te maken, 1 x ctrl+ en het is scherp, maar ctrl 0 is weer wazig.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 10:40
    @Dirk77, dank! we gaan ernaar kijken.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 september 2013 · 10:53
    Goed werk mannen! Zeker fijn om aan begin van het seizoen weer even alles door te kunnen nemen, ook al heb ik L1 en L2 al gedaan. Herhaling is de kracht van kennis of zoiets, toch!?
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 24 september 2013 · 10:55
    Wat een goed idee zeg, dat noem ik nog is een gat in de markt!

Ga hem gelijk proberen.
    Rex Monte - Amor Nix
  • sanno
    Tourist
    sanno op 24 september 2013 · 11:09
    Is het niet mogelijk om het te schenken (sinterklaas/kerst) aan iemand?

te corrigeren onder kop opleidingen & scholen
    De wePowder Safety Academy kan daarom een uitstekende toevoeging zijn aan het curriculum van van opleidingen als de ALO en het CIOS.
    Toerisski
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 11:10
    @sanno, goed idee! Dank voor de correctie.
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 24 september 2013 · 11:20
    Feedback: als je als user bent ingelogd, dan wordt je automatische geredirect naar je user account als je de frontpage van de academy wilt bekijken. Pas als je weer bent uitgelogd kun je deze weer zien.

Oftewel, bezoek je http://www.wepowderacademy.com , dan ga je automatisch naar http://www.wepowderacademy.com/nl/user
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • yvette.m
    Beginner
    yvette.m op 24 september 2013 · 11:23
    ziet er goed uit, jullie mogen trots zijn op het resultaat!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 11:28
    @osirus, klopt. Dat hebben we gedaan omdat je dan iedere keer weer verder kunt met je cursus. Waarom zou je weer terug willen naar de homepage? Mis je iets op je user pagina?
    @yvette.m @RP @skiester @WhitePowder dank!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 11:49
    @Dirk77, het css probleem wordt in de volgende update verholpen.
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 24 september 2013 · 11:58
    als beeldman vraag ik me af wie er tegen mij praat in de film in het blauwe kader.
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 24 september 2013 · 11:58
    Wow fantastisch en leest/leert goed weg!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 24 september 2013 · 12:05
    Wat een goed initiatief en wat ziet het er weer gelikt uit!

Begrijp ik het goed dat er meerdere modules zijn/komen?
    49,95 voor de 6 overige hoofdstukken van module 1, wat komt er dan nog meer?
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 24 september 2013 · 12:07
    [mention="/profile/56"]@meteomorris[/mention], ik was op zoek waar ik module 1 kon aanschaffen nadat ik ingelogd was. Kon het in de useromgeving niet vinden, dus ik wilde terug naar de homepage.
    Overigens kan ik het daar ook niet vinden. Komt deze optie pas naar voren als ik HS1 heb afgewerkt?

Verder is het voor mij een gewoonte om altijd terug te kunnen naar de homepage (ben het altijd gewend met een webpagine). Maakt voor mij verder niet uit, want als ik éénmaal de academy gebruik zal ik wss de homepage toch niet meer snel bezoeken.

Maar gaaf initiatief!
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • Joran
    Beginner
    Joran op 24 september 2013 · 12:20
    Wat een goed initiatief en wat ziet het er weer gelikt uit!
    Begrijp ik het goed dat er meerdere modules zijn/komen?
    49,95 voor de 6 overige hoofdstukken van module 1, wat komt er dan nog meer? Fabergé op 24 sep. 2013 12:05

In de intro stond dat je per module 49.95 betaald, dus voor module 2 waarschijnlijk ook weer een bedrag. Toch?

Zal module 2 dan ook weer aansluiten op de lawine II van SSC?

Wel een top idee! Die snowsafety cursussen zijn vaak rond tentamens, zo kan ik lekker zelf bepalen wanneer ik een hoofdstukje doe.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 12:24
    @fanneige goed punt. In H. 1 leg ik bij het intro filmpje wel uit wie ik ben. Bedoel je dat? We zullen mijn naam toevoegen aan het filmpje op de homepage.
  • coen
    Advanced
    coen op 24 september 2013 · 12:29
    Mooi initiatief! Laten we hopen dat dit tot minder ongelukken leidt!
    Earn your turns...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 13:04
    @Tim3 @Joran @Fabergé @osirus @coen dank voor de compimenten!

@osirus, aankoopoptie komt naar voren als je h.1 hebt afgerond. Of zou je 'm liever direcr willen aanschaffen? Laat ook weten of je de homepage echt gaat missen als je eenmaal de academy gebruikt. En welke delen precies dan. Dan gaan we daar naar kijken.

@Fabergé @Joran er komen meerdere modules. Er wordt zelfs aan een meteo module gesleuteld. Module II sluit aan op lawine II. Prijzen worden op dit moment nog vastgesteld. Zal waarschijnlijk hetzelfde worden.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 24 september 2013 · 13:14
    [mention="/profile/13228"][mention=13228]@Tim3[/mention][/mention] [mention="/profile/12959"][mention=12959]@Joran[/mention][/mention] @Fabergé [mention="/profile/3121"][mention=3121]@osirus[/mention][/mention] [mention="/profile/1144"][mention=1144]@coen[/mention][/mention] dank voor de compimenten!
    [mention="/profile/3121"][mention=3121]@osirus[/mention][/mention], aankoopoptie komt naar voren als je h.1 hebt afgerond. Of zou je 'm liever direcr willen aanschaffen? Laat ook weten of je de homepage echt gaat missen als je eenmaal de academy gebruikt. En welke delen precies dan. Dan gaan we daar naar kijken.
    @Fabergé [mention="/profile/12959"][mention=12959]@Joran[/mention][/mention] er komen meerdere modules. Er wordt zelfs aan een meteo module gesleuteld. Module II sluit aan op lawine II. Prijzen worden op dit moment nog vastgesteld. Zal waarschijnlijk hetzelfde worden. meteomorris op 24 sep. 2013 13:04

Bedankt voor de extra info Morris! Helemaal super dit!
  • Zimoski
    Beginner
    Zimoski op 24 september 2013 · 13:27
    In het stukje over het utah avalanche center bij paragraaf 8 staan een paar spelfouten, verder ziet het er super uit.
    Stoked, stokeder, stokedest!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 13:29
    @Zimoski Dank, gaan we naar kijken.
  • Bono
    Beginner
    Bono op 24 september 2013 · 13:32
    Ziet er goed uit hoor, maar komt er ook iets hrdcopy uit of is dat niet meer van deze tijd?
    hahahahaha
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 13:35
    @Bono, open de academy eens op je ipad/tablet voor een hardcopy ervaring? Voorlopig geen hardcopy, maar we zeggen nooit nooit.
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 24 september 2013 · 13:44
    Goed initiatief, mooi uitgewerkt, ziet er super uit. Duidelijk geschreven ook.

Maar ben ik nou de enige die 50 euro (per module) behoorlijk aan de prijzige kant vind.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 24 september 2013 · 13:51
    Goed initiatief, mooi uitgewerkt, ziet er super uit. Duidelijk geschreven ook. Maar ben ik nou de enige die 50 euro (per module) behoorlijk aan de prijzige kant vind. MarcD op 24 sep. 2013 13:44
    Een theorie cursus bij het SSC kost meer hoor 😋
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 24 september 2013 · 13:57
    En een ongeluk nog meer.
  • JaapBezemer
    Tourist
    JaapBezemer op 24 september 2013 · 13:59
    Is dit nu een vervanging van L1 theorie of is het meer een intro/aanvulling op die cursus?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro