Nieuw: de wePowder Safety Academy

• RobinN
    Advanced
    RobinN op 27 november 2013 · 16:17
    Ik had ook hetzelfde en zojuist even gekeken, in hoofdstuk 1 was paragraaf 9 ineens weer ongelezen. Goede kans dat het daar bij @Zimoski ook aan ligt..
    Waar het wit is, is een weg.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 27 november 2013 · 16:21
    [mention="/profile/5751"][mention=5751]@Rene[/mention][/mention] Ik heb hetzelfde als Mark en bij mij staat er bij het overzicht van de hoofdstukken dat ik H9 nog niet succesvol heb afgerond. In het overzicht van de paragrafen van H9 staat echter achter alle 4 de paragrafen een vinkje. Zimoski op 27 nov. 2013 16:16

Dat is een ander punt; hoofdstuk 9 kun je niet met een gekleurd vinkje afronden omdat er geen toets in dit hoofdstuk zit. Het gekleurde vinkje geeft aan hoe je hoofdstuk MET toets hebt afgerond. Indien geen toets; geen gekleurd vinkje dus.
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 27 november 2013 · 17:03
    Ik had ook hetzelfde en zojuist even gekeken, in hoofdstuk 1 was paragraaf 9 ineens weer ongelezen. Goede kans dat het daar bij [mention="/profile/7824"][mention=7824]@Zimoski[/mention][/mention] ook aan ligt.. RobinN op 27 nov. 2013 16:17Is bij mij ook het geval.
    Zat mij ook al over de 99% te verbazen. Heb nog wel lopen speuren wat ik gemist zou hebben, het oogje heb ik gemist.
    @rene het zou helpen als er in het eerste overzicht (waar ook staat dat een hoofdstuk succesvol is afgerond) een melding komt dat er nieuwe content is in het betreffende hoofstuk. Of in een sticky/banner bovenaan het usermenu dat er in module 1, hs1 een nieuwe paragraaf is toegevoegd.
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • Rene
    Beginner
    Rene op 27 november 2013 · 17:13
    @osirus goed idee, we zullen eens gaan kijken of we hier visueel iets mee kunnen!
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • costijn
    Expert
    costijn op 28 november 2013 · 12:43
    Zo mannnen, ik ben er langzamerhand doorheen aan het werken
    TOP, goed om even op te frissen en ook nieuwe dingen te leren.
    en helemaal super je elke avond een beetje bij me te hebben in bewegend beeld Morris 😉
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 november 2013 · 12:56
    @costijn.. DANK!
    lol.. dan ben ik toch een beetje downunder 😉
    May the powder be with you.
  • thaisie
    Beginner
    thaisie op 28 november 2013 · 15:31
    Beetje design puntje 😃 is het bewust dat het favicon (en logo) op beide sites verschillend is? http://cl.ly/image/1C1B3M1f011C . Moet er nog mee aan de slag gaan maar dat viel mij meteen op.

ps. Ze zijn bij mij onscherp omdat de screenshot op een retina scherm gemaakt is. Ik denk dat de favicons nog niet retina ready in de site staan.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 november 2013 · 15:36
    @thaisie.. klopt, is bewust.
    Goed punt van retina...
  • SnivleM
    Beginner
    SnivleM op 29 november 2013 · 12:28
    Het is me opgevallen dat na betaling je een waarschuwing krijgt dat je een geëncrytpteerde verbinding verlaat.

Op zich is dit niet zo erg, enkel een beetje slordig. 😃

Het is sowieso best practice om alles wat met betalingen te maken heeft (en zelfs alles wat achter een login zit) over https te laten lopen.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 29 november 2013 · 12:55
    @SnivleM dank. We gaan ernaar kijken.
  • Gipfel
    Beginner
    Gipfel op 29 november 2013 · 13:52
    Klein puntje op module 2 (9. Oppervlakterijp) ... in de samenvatting:
    "Rijp ontstaat tijdens heldere nachten en als het overdag koel genoeg blijft de rijplaag intact."
    Volgens mij moet het zijn: '...als het koel genoeg is blijft de rijplaag intact'.
  • RemcoE
    Beginner
    RemcoE op 17 december 2013 · 15:50
    Mooi geluids fragment voor het whoem geluid in deze paragraaf:
    http://www.wepowderacademy.com/nl/chapter/65/64

SOUND:
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 17 december 2013 · 17:28
    ^ Niet echt het befaamde 'Whoem' geluid naar mijn idee.. Het geluid van een lawine dat wel, van begin tot eind, niet het geluid wat uit het sneeuwdek komt als een laag het niet meer houd en instort..
    Ik heb het geluid (denk ik) 1x gehoord tijdens een stukje vellen om lijnen te spotten vanaf een open vlakte.. Ik liep door een ondiepe ronde kuil van 10m x 10m en misschien 30 a 40cm hoogteverschil tov van de omliggende vlakte. Er kon dus geen lawine ontstaan oid. Over de vlakte kon het regelmatig flink waaien. De sneeuw brak langs de rand van de kuil en het hele oppervlak zakte iets lager en richting het midden van de kuil.. Ondanks de kleine kuil was het geluid enorm indrukwekkend..
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 30 december 2013 · 20:29
    Ik heb net module 1 afgerond. Geweldig dat jullie deze cursus online in het Nederlands beschikbaar hebben gemaakt!

De cursus is nuttig, to the point, geen onnodige theoretische passages, vol met goede referenties en prima tools om veiliger te kunnen riden. Ik realiseer me nu dat veilig afdalen voor mij tot nu toe meer geluk dan wijsheid is geweest.

Kortom: top!

Op naar module 2...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 december 2013 · 20:54
    @Cojack, dank! Ondertussen zijn wij bezig met de laatste loodjes van het eerste boek. In het nieuwe jaar mag de drukker er dan mee aan de slag en ergens midden/eind januari hopen we ze dan te kunnen versturen.
  • jefrem
    Beginner
    jefrem op 14 februari 2015 · 14:37
    ik heb net module 1 van de academy afgerond maar hij blijft op 99% afgerond staan klopt dat?

heb bij alle hoofdstukken succesvol afgerond staan behalve bij hoofdstuk 8 maar daar zit dan ook geen toets aan vast.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 14 februari 2015 · 20:18
    @jefrem Lijkt op een bugje. Je mist in ieder geval niets, want hoofdstuk 8 heeft inderdaad geen toets.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • jefrem
    Beginner
    jefrem op 14 februari 2015 · 20:38
    vond het al raar dat ie op 1 % bleef hangen ☺

bedankt!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro