Ja lijkt me goed. Als de rest dat ook vind... Fyi: 3-eenheid + rugzak mee natuurlijk. Iemand nog een idee waarin een pieper te begraven? Ik weet niet of je kunt sonderen in zand? AvdL op 6 jan. 2014 21:58
25 januari zou voor mij OK zijn. Ik heb geen concrete ervaring met het begraven. Kan me voorstellen dat de pieper in een zakje en vervolgens in een diepvries bakje of iets dergelijks. Deze zijn lucht (en dus ook zanddicht). Sonderen zal denk ik niet meevallen zal na een paar cm al niet meer zo makkelijk gaan.
Oi... ik houd het even in de gateb... woon in Vlijmen en ben binnen een half uurtje fietsen wel ergens in de Duinen. 25ste zou ik net even in NL zijn...
...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
@Pierre als jij dat wil 😉 Het is niet officieel ofzo hoor, gewoon iedereen die zin heeft om te oefenen mag komen. 3 eenheid mee, en gaan. Als iemand een camera meeneemt, altijd goed!
Net de WPSA afgesloten, volgende week 3-eenheid aanschaffen. Mocht er dan nog een x geoefend worden in de Drunense Duinenben ik er met een vriend van me bij!
[mention="/profile/26389"]@RalfLins[/mention] Waarschijnlijk kun je wel een pieps van iemand anders gebruiken, dan kun je er toch bij zijn! Ik zou gewoon langskomen...
*edit: kun je nog even checken welke pieps je het fijnste vind 😉