Ondertussen @ the kick-off 13/14

• evan
    Advanced
    evan op 15 januari 2014 路 23:34
    Nice! Leuk dat jullie met Fredi op pad zijn geweest. Tussen m'n Landes1 en Staatlich was hij mijn wekelijkse trainer, echt geluk mee gehad om door zo'n goede skiër en vooral goede leraar getraind te worden! Manoni op 15 jan. 2014 08:49Inderdaad leuk, @Manoni. Fredi is top! Ik ga nog een review schrijven (@Arjen, @meteomorris, is het mogelijk om niet-Nederlandstalige gidsen aan te bevelen?). Moet je ook doen, want jij kunt beter over hem oordelen dan ik. 馃槂

Morgen een kleine reünie met @WoutMartens en @ErnstHendrikSprenger op de heupdiepe Sonnenkopf!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 januari 2014 路 23:34
    @evan, ja dat kan!
    May the powder be with you.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 16 januari 2014 路 00:04
    @Evan Uiteraard. Kan gewoon bij de tips over St. Anton. Eventueel ook op de wepowder.com voor onze internationale poederrijders.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 16 januari 2014 路 09:00
    @evan Super, ja dat verdient hij en is nuttig voor iedereen. Veel plezier vandaag!
  • evan
    Advanced
    evan op 16 januari 2014 路 09:48
    @Manoni, bedankt, het ziet er goed uit voor vandaag! Heeft Fredi jou ook cliffs leren huggen? 馃槈
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 16 januari 2014 路 14:03
    @evan hahaha nou weten we het wel 馃構 Maar nee, het waren vooral techniek trainingen. Hij kon het allemaal ook heel goed theoretisch verklaren. Cliffs hucken leer ik van @kanski 馃槂
    Lekker aan het skiën? Groetjes aan Ernst.
  • evan
    Advanced
    evan op 16 januari 2014 路 16:52
    @Manoni, OK ik laat het rusten. 馃槈 Was een mooie dag, uiteindelijk in Stuben (Peislkopf) etc. Check straks het Powfinder Report. Groeten terug van Ernst!
  • evan
    Advanced
    evan op 16 januari 2014 路 22:50
    Kick-off-reünie met luxepaarden en Arlbergberoemdheden @ErnstHendrikSprenger en @WoutMartens op de Peischlkopf in Stuben vandaag.
    http://wepowder.nl/report/9659
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 17 januari 2014 路 07:37
    Weer een leuke hike heren? Hoe is de sneeuw?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro