Heiligenblut

• rollie
    Beginner
    rollie op 28 december 2013 路 17:49
    Voor ik begin, iemand toevallig in (de buurt van) heiligenblut komende week?

Elke dag als ik wat leuks gefilmd/geschoten heb zal ik t plaatsen, momenteel alleen de reis te bespreken, kitzbuhel en mayrhofen waren zo groen als gras, maar de felbertrauerntunnel deed wonderen. Zoals Morris al zei, boven de hoofdkam is tot nu toe niks (van betekenis) gevallen, waar het ten zuiden van de hoofdkam lekker gedumpt heeft. Verder valt het op dat het skiniveau hier echt goed te noemen is, 99 procent glijdt naar beneden op racelatjes.

Morgen het gebied verkennen, stufe 3 maar schijnt veel triebschnee te zijn.... (iemand nog tips of routes? bij de lift de locals maar eens lastig vallen).

"I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • rollie
    Beginner
    rollie op 29 december 2013 路 21:22
    vandaag eerste dag geskiet... lawinegevaar 2/3 (omslagpunt bij 1500 meter)... Maar boven op de berg een gigantisch harde wind, alleen maar kaal gewaaide hellingen waar het of niet kon, of echt niet veilig was om een voet buiten de piste te zetten. Wel genoten van de pistes (je moet wat), zelfs op zondag helemaal stil, geen enkele keer in een rij gestaan en vlot kilometers maken dus! Hopen dat vrijdag meer sneeuw zonder wind geeft 馃榾

• rollie
    Beginner
    rollie op 13 januari 2014 路 16:24
    na een paar dagen eindelijk het filmpje af (eerste keer film, eerste keer knippen en plakken, hihi 馃榾 )

Uiteindelijk geen lange runs kunnen scoren, voor onverspoorde sneeuw moest je een stukje lopen en dan nog was het niet diep of vers.... WEL LEUK! 馃榾

Prachtige omgeving, genoten van de vriendelijkheid en wat een topsfeer. qua mogelijkheden zeker veel potentie, mits het niet zo hard gewaaid heeft tijdens de sneeuwval.....

Mooiste afdaling niet kunnen filmen en 95 procent van de tijd niks aan m'n ski's gehad, maar een prima begin in een nieuw gebied, wie weet wat de volgende wordt!

• rollie
    Beginner
    rollie op 13 januari 2014 路 16:29
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 13 januari 2014 路 21:09
    Like! Jammer van de sneeuw idd. Ziet er allemaal superstrak en wit uit en als je er overheen gegaan bent, ziet het er nog steeds hetzelfde uit haha. Ben benieuwd naar het vervolg
    Work hard, play harder
  • rollie
    Beginner
    rollie op 13 januari 2014 路 22:47
    hmmm was het al weer voor dit seizoen hoor! was maar een weekje, maar gezien de vele reacties zag ik niet t nut om het topic dagelijks te onderhouden haha 馃榾

nu weer hard bezig met andere sporten 馃槈
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 14 januari 2014 路 09:17
    Ben tijden terug heel veel in Heiligenblut geweest. Altijd goed om het terug te zien. Wel lastig herkennen zo met de zon (ik herinner alleen maar mist, grijs en sneeuw).

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro