Het koopjes en aanbiedingen topic

• Tasmodeus
    Advanced
    Tasmodeus op 6 april 2019 · 16:01
    Kwam ik zomaar in het midden van het land een lading toerski/freeride ski's tegen.
    Daar mag je u tegen zeggen, ze staan in de kelder van de DAKA in Amersfoort. (eerder Wim Jacquet)
    Niets online, kennis daar is beperkt tot één enthousiasteling welke ook niet alles perfect weet.
    Maar wel leuke prijsjes, zo heeft een vriendin van me een 2 weken verhuurde freeride set met vellen en harsijzers voor 275 meegekregen (salomon lux met guardian binding).

Een kingpin binding kost daar nu 335 volgens mij.
    Gewoon alles 30% korting, vele ski's 50% en sommige zelfs 70%
    Korting gaat nog over de prijs die je op de foto ziet. En ik had nog 5 foto's kunnen maken van hun collectie.
    Niet de nieuwste modellen, maar wel ongebruikt!

bericht aangepast door Tasmodeus op 6 apr 2019 16:01 (7% bewerkt)
    Be safe out there
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 9 april 2019 · 09:03
    Leuke actie bij Sportsworld in Rotterdam. Deze week nog 60% korting op ALLES, ook op de al afgeprijsde artikelen. Nog snel een Douchebag Slim Jim gescoord voor 40 euries, wat Craft baselayers en een helm/ goggle combi voor mijn meisje.. Er liggen nog 2 andere kleuren en 2 grotere versies Douchebags. Sla je slag.

When life gets too complicated.... SKI
  • MrO
    Beginner
    MrO op 2 september 2019 · 19:30
    Flinke kortingen op sommige ABS base units bij bergzeit, (bijvoorbeeld 50% korting op de P.Ride Base Unit=)
    https://www.bergzeit.nl/sp/freeride-uitrusting/?category=1039&outl...
  • Luukie25
    Expert
    Luukie25 op 24 september 2019 · 20:06
    Nu op Sportpursuit, Suunto Ambit 3 Sapphire voor E170,- waarbij er denk ik met de HH-20 (zogenaamd happy hour kennelijk) nog eens 20% afgaat -denk ik, niet geprobeerd-.
    https://www.sportpursuit.com/catalog/product/view/id/1606181?click=eyJ...==

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro