Gezocht: Teneighty Foil of suspect

• DennisH
    Beginner
    DennisH op 8 februari 2014 路 18:10
    Iemand toevallig nog een setje Salomon Teneighty Foils of suspect staan die hij/zij niet meer gebruikt? Zouden enorm van pas komen.
    Lengte 166 of 171
  • Easy
    Advanced
    Easy op 8 februari 2014 路 18:45
    "Foil" was een paar jaar terug het standaard antwoord voor iemand die om ski advies vroeg ... er moeten er dus redelijk wat in omloop zijn onder skizoners/wepowderaars. 馃槈
    Built for Speed
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 8 februari 2014 路 19:25
    Ik weet een setje foils (de paarse) en een setje suspects die nog wel gebruikt worden, dus daar zal iets van compensatie tegenover moeten staan...

Waarom precies die latten / wat heb je ervoor over?
  • DennisH
    Beginner
    DennisH op 8 februari 2014 路 19:34
    Heb zelf een paar die mijn vader gebruikt op het moment. Heb nu Rossi s3, maar zoek er terug voor mezelf om op de piste te knalle en
    wat te spelen. Wel liefst vanaf de witte versie
  • DennisH
    Beginner
    DennisH op 8 februari 2014 路 19:36
    "Foil" was een paar jaar terug het standaard antwoord voor iemand die om ski advies vroeg ... er moeten er dus redelijk wat in omloop zijn onder skizoners/wepowderaars. 馃槈 Easy op 8 feb. 2014 18:45 Inderdaad, op aanraden van jullie toen heb ik er gekocht. Daarom moeten er hier nog ergens rondzwerven...
  • Viznou
    Advanced
    Viznou op 8 februari 2014 路 20:20
    hey, i have a pair of 1080 foil in white but they are in brussels/.….
    Viz
  • Juss
    Beginner
    Juss op 9 februari 2014 路 20:01
    Ja ik heb een paar voor je!
  • DennisH
    Beginner
    DennisH op 9 februari 2014 路 22:09
    @ Juss en viznou:Welke lengte/staat/jaartal.
    De gewone z12 van salomon of andere binding?
  • Juss
    Beginner
    Juss op 10 februari 2014 路 22:33
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 10 februari 2014 路 23:51
    Weet je zeker dat je dit nog wil? Foam kern geeft echt 0 stijfheid meer dus alleen als je vlieggewicht bent zou je nog wat levendigheid kunnen aantreffen. Dit soort latjes zijn al bijna museumwaardig incl. De bindingen dus let op.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • DennisH
    Beginner
    DennisH op 11 februari 2014 路 09:04
    Zien er nog goed uit Juss, ben spijtig genoeg wel pas opzoek naar het model na dat jaar.( zal er nog eens over nadenken). @SPAM: met de foamkern heb je idd gelijk. Hoewel dit bij mijn foils echt goed meevalt na 7(?) jaar. Wat minder flex maakt niet zoveel uit aangezien ik ze ook veel gebruik om wat links en rechts naast de piste te raggen en ergens eens een 3' te gooien.
    Nog mensen die iets in de aanbieding hebben?
  • Juss
    Beginner
    Juss op 11 februari 2014 路 09:11
    =Cool
  • cellofaan
    Tourist
    cellofaan op 11 februari 2014 路 10:14
    Bij ons ligt nog een setje 1080's uit volgens mij 2009 (10 year anniversary ding). Ze zijn wel flink gebruikt. Als je interesse hebt wil ik wel even informeren naar de prijs en lengte.
  • DennisH
    Beginner
    DennisH op 11 februari 2014 路 11:40
    Informeer maar eens achter prijs en lengte. Waar liggen ze juist ? (Ben ben Turnhout/Belgie)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro