Maatje(s) gezocht tussen 17-20 februari, Salzburgerland

• pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 10 februari 2014 · 18:06
    Maatje(s) gezocht voor een dag freeriden tussen 17-20 februari, Salzburgerland (omgeving Dachstein)

Beste freeriders,

In de voorjaarsvakantie zit ik met familie in St. Martin am Tennengebirge/Lammertal. Daar vandaan gaan we diverse gebieden aandoen in de directe omgeving. “Probleem” is alleen dat ik de enige freerider ben in het gezelschap. Dus. . . wie van jullie zit in de buurt in die week? Kan ik een dag aansluiten om ergens samen te freeriden (bijvoorbeeld in Obertauern, Kleinarl, Krippenstein, Dachstein, Tauplitz?) Ook als er een gids is vastgelegd zou ik graag als dat nog kan willen aansluiten.

Let me know!

Groet,
    Erwin
    (36 jaar, zie verder het paspoort)
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 13 februari 2014 · 21:55
    schopje

ik vind het ook goed om de Tauern autobahn te pakken en naar Goldeck te rijden, daar ligt behoorlijk wat sneeuw.
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 13 februari 2014 · 22:27
    Uit de net verschenen update van morris:

Lange termijn
    En na het weekend? Het front dat zondag de Alpen in trekt blijft tussen zondag en maandag hangen boven de zuidalpen oost en sneeuwt daar helemaal leeg. Maar omdat er hier veel warmte zit ligt de sneeuwgrens hier bij aanvang hoog. Te hoog zelfs. Op zondag sneeuwt het daar pas boven de 1400-1600 meter, terwijl veel gebieden in het uiterste oosten maar net boven de 2000 meter komen. Pas in de nacht naar maandag zakt de sneeuwgrens tot onder de 1000 meter, zodat het daar op maandag prima poederrijden wordt.

Wie heeft er zin om maandag af te spreken bij Goldeck?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro