24-28mrt pudderjagen

• ieism
    Tourist
    ieism op 16 maart 2014 路 14:17
    Nog geen idee of het een beetje gaat sneeuwen, maar wie heeft wel zin om te gaan in die periode? Liefst een splitboarder en minimaal lawine 1 op zak.
    Beetje road trippen en relaxed poeder rijden. Voor je het weet is het weer zomer namelijk...

Ivar
    splitfest.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 maart 2014 路 14:42
    Is aanhaken bij Powderguides niet gelukt?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 16 maart 2014 路 15:21
    Is aanhaken bij Powderguides niet gelukt? Emmer op 16 mrt. 2014 14:42

Neen, ze wilden geen snowboarder mee hebben. 馃槥
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 16 maart 2014 路 15:32
    Ik wil wel mee! Ik heb die week vrij genomen voor SSC hooggebergte, maar de cursus zat al vol voor ik mn dagen rond had.

Ik was trouwens afgelopen week in Flaine en daar wás het al zomer. De mussen vielen nog net niet van het dak 馃槥
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 16 maart 2014 路 15:53
    Op zich wel interesse!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 16 maart 2014 路 16:01
    Kijk, das mooi.

Ik ga het weer deze week even in de gaten houden en dan komt er wel een soort van plan. We mailen...
    splitfest.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 maart 2014 路 21:09
    Is aanhaken bij Powderguides niet gelukt? Emmer op 16 mrt. 2014 14:42
    Neen, ze wilden geen snowboarder mee hebben. 馃槥 ieism op 16 mrt. 2014 15:21

Ellendelingen 馃槂 Their loss.

Jammer dat ik niet bij jullie split-avontuur kan aanhaken.
  • Frenktastic
    Advanced
    Frenktastic op 18 maart 2014 路 07:53
    dan mag er in dit geval zeker geen skier met jou mee @ieism ? heb misschien wel interesse! moet misschien ff passen me meten met werk.
    If the conditions are crap, it's called training!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 18 maart 2014 路 08:35
    dan mag er in dit geval zeker geen skier met jou mee [mention="/profile/3414"][mention=3414]@ieism[/mention][/mention] ? heb misschien wel interesse! moet misschien ff passen me meten met werk. Frenktastic op 18 mrt. 2014 07:53

Alleen omdat ze m'n sonde stelen en ik daarna niet met ze op trip mag? 馃槂 Wat mij betreft no hard feelings, ik vergeef en vergeet. Je kan gewoon mee, neem wel tourspul mee voor de zekerheid. En stuur even je emailadres per PM, dan gaan we per mail verder plannen maken want ik heb nog een aanhaker waarschijnlijk.
    splitfest.nl
  • nzwarts
    Advanced
    nzwarts op 20 maart 2014 路 09:42
    Als er dan toch skiers mee mogen: Ik kan misschien ook ruimte maken in mijn agenda. PM komt eraan.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 20 maart 2014 路 10:05
    PM terug.
    splitfest.nl
  • ieism
    Tourist
    ieism op 20 maart 2014 路 11:20
    Niet meer bellen/mailen/langskomen! Wij zitten vol.

nzwarts zoekt nog wel een maatje, als je nu niet gaat dan ben je poedertechnisch niet echt goed bezig. Dus gewoon alles afzeggen en gaan, mijn gevoel zegt dat dit de laatste poeder van het jaar is namelijk.
    splitfest.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 20 maart 2014 路 11:46
    ... mijn gevoel zegt dat dit de laatste poeder van het jaar is namelijk. ieism op 20 mrt. 2014 11:20

Mijn gevoel zegt dat ècht niet. 馃榾 Maar dat neemt niet weg dat je deze kans niet moet laten lopen. Dat zegt mijn gevoel dan weer wel 馃槂
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 20 maart 2014 路 11:52
    ..., mijn gevoel zegt dat dit de laatste poeder van het jaar is namelijk. ieism op 20 mrt. 2014 11:20

Ik ontken alles! April doet wat 'ie wil! 馃槂
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 20 maart 2014 路 11:58
    Niet meer bellen/mailen/langskomen! Wij zitten vol.
    nzwarts zoekt nog wel een maatje, als je nu niet gaat dan ben je poedertechnisch niet echt goed bezig. Dus gewoon alles afzeggen en gaan, mijn gevoel zegt dat dit de laatste poeder van het jaar is namelijk. ieism op 20 mrt. 2014 11:20

Volgens mij zocht @Fabergé ook nog buddies om in Frejus mee op pad te gaan.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • thaisie
    Beginner
    thaisie op 21 maart 2014 路 15:34
    Ik zit in Grachen vanaf 22-3 tot 29-3 met niet echt freeriders (vrienden + kids zonder 3-eenheid en zonder freeride kennis). Ik ben van plan om ook naar Zermat en misschien naar Saas fee te gaan.

Als er nog mensen in de buurt zijn in deze week en zin hebben om te joinen en evt samen een gids te huren dan hoor ik het graag 馃槂.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro