Davos - this time of year?

• Yves
    Advanced
    Yves op 28 maart 2014 · 11:35
    Damn, laatste poeder dus gemist. Maar we zijn nog steeds ambitieus en hopen nog iets te scoren volgend weekend (5-6 april).

Tegen dan is de niieuwe sneeuw in piemonte wschl ook weggekrast en slinken de opties. Dus we denken erover om gewoon Zwitserland in te rijden. Engelberg is al jaren een klassieker bij ons en met gids of heli vinden we wschl nog wel iets...

Maar nu zag ik bij de weersvoorspellingen dat het in Davos nog redelijk koud blijft (relatief natuurlijk), en dat de sneeuw er op dit moment nog wel behoorlijk bij ligt. Er zou bovendien wel een beetje bij vallen volgende week.

Iemand ervaring met Davos zo laat op het seizoen?
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 28 maart 2014 · 13:09
    Voor de huidige condities moet je even @bertjebertje hebben.
    Rex Monte - Amor Nix
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 28 maart 2014 · 13:37
    hmm, ik wil dit eigenlijk niet te hard zeggen, want het is net zo lekker rustig hier, maar de de condities zijn vrij geniaal op het moment. Wat mij betreft de topweek van het seizoen. Ik rij al de hele week dikke eerste lijnen. Maar het is gisteren en vandaag wel flink warmer, dus binnenkort alleen nog poeder op steil en noord.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 28 maart 2014 · 13:52
    Was de afgelopen twee dagen in Arosa en ook daar werd lekker getourd. Condities waren prima, sneeuw was super. Nu inderdaad al wel weer warmer. Desondanks nog genoeg moois te halen, zeker op noordhellingen.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 28 maart 2014 · 14:13
    Pischa, Madrisa en Rinerhorn zijn overigens na dit weekend dicht, en jakobshorn gaat na volgend weekend dicht. Je opties voor lift-accessed touren worden dus wel iets beperkt. Dus dat wordt vroeg opstaan 😉
  • Yves
    Advanced
    Yves op 28 maart 2014 · 15:49
    Ouch, da's wel wat minder... Maar Jakobshorn is 5-6 april dus nog wel geopend?
  • bertjebertje
    Advanced

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro