Waarom je niet andermans sporen moet volgend...

• Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 31 maart 2014 路 12:33
    Afgelopen winter was ik samen met m'n buddy (Fabergé馃槈 aan het skiën toen één of andere ham/kaas croissant ons vroeg waar die eigenlijk was en heen moest.

waarom noem ik hem zo, omdat hij zijn jas open had, wel erg smalle ski's onder had voor de 40cm die zojuist was gevallen en hij droeg geen helm en goggle, maar gewoon z'n verse out of bed look en een zonnebril waarvan 1 glas miste!

wij (vooral Fabergé馃槈 heeft hem er even duidelijk op gewezen dat je zonder voorbereiding, kennis, gear, en verstand eigenlijk helemaal niet daar zou moeten zijn.

hij was duidelijk gewoon achter ons aan gegaan !

waar ik naartoe wil is het volgende filmpje:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6591496/c7e44061/andermans_sporen_volg...

en toen kwam ik deze ook nog tegen:

(edit op 23:09 de 70cm die ik had omschreven was volgens Fabergé overdreven, en daar had ie wel gelijk in dus nu maar verminderd naar 40cm)
    Champagne powder is a champagne problem
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 31 maart 2014 路 13:00
    Suckertracks 2.0! Dat is even schrikken.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 31 maart 2014 路 17:59
    ik ben een keer in een lawine gekomen die gelost werd door iemand die mij volgde, was ook lachen. schijnbaar had hij alleen een schouder blessure, denk wel dat hij zijn onderbroek moet verschonen.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 31 maart 2014 路 18:46
    ik ben een keer in een lawine gekomen die gelost werd door iemand die mij volgde, was ook lachen.Remmie op 31 mrt. 2014 17:59
    Lijkt mij niet iets om om te lachen. Voor het zelfde geld kom je er minder fortuinlijk van af. Of moet ik het anders lezen?
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 31 maart 2014 路 19:16
    ja mag er vrij zeker van zijn dat ik die dag weinig heb gelachen

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro