Surfen en barbecue op 7 september

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 augustus 2014 路 22:51
    Voor iedereen die het gemist heeft: http://wepowder.nl/weblog/5243/Surfen-en-BBQ-met-CMH-en-wePowder...

Er zijn zeker nog plekken. Hoewel het nog ver is weertechnisch gezien hebben we gewoon een zomerse dag (en ja, ik weet, die lange termijn voorspellingen zijn niet betrouwbaar, maar toch leuk om je ergens aan vast te houden). Helemaal top natuurlijk voor de barbecue!

Zou lekker zijn als er ook nog een rimpeltje binnenkomt 馃槂

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 2 september 2014 路 15:12
    Lekker in de shorts op het longboard!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 2 september 2014 路 16:02
    Klinkt goed! Ik heb er zin in 馃槂
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 4 september 2014 路 12:11
    %$#!@ Ik/ we blijken al plannen te hebben en zal dus helaas verstek moeten laten gaan...
    White room,Pillow lines,I rule
  • RP
    Advanced
    RP op 4 september 2014 路 21:36
    Helaas ga ik het ook niet redden, was erg leuk vorig jaar!

Veel plezier onder deze 'mooie' omstandigheden.
    Explore the Outdoor!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 4 september 2014 路 21:55
    Jammer mannen! De condities zien er goed uit namelijk. Zondagmiddag zonnetje met een graad of 20. Tot snel weer!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 6 september 2014 路 15:21
    Ik wil wel naar de BBQ, zijn er mensen uit amsterdam die mee willen rijden?
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 7 september 2014 路 21:13
    Was top en gezellig! Bedankt allemaal!
    Een dag niet geskied is een dag niet geleefd
  • skiester
    Advanced
    skiester op 7 september 2014 路 22:15
    Was top en gezellig! Bedankt allemaal! MarkieMark op 7 sep. 2014 21:13 En het was toch lekker weer!!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 7 september 2014 路 22:29
    Ook al kwam ik heel laat langs, het is altijd gezellig om oude en nieuwe bekenden te zien. En mocht iemand nog iets nodig hebben van de Ikea, vraag het maar aan @Roelaano
    Live to ride, ride to live
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 september 2014 路 23:37
    Bedoel je Røelanø?
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 8 september 2014 路 07:56
    Ik hou jullie allemaal in de gaten met m'n "spaced out" multicopter he 馃槈
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 september 2014 路 10:52
    Ik hou jullie allemaal in de gaten met m'n "spaced out" multicopter he 馃槈 Roelaano op 8 sep. 2014 07:56

LOL.. wat was dat vet. En die spaced out Rotterdamse reactie nog beter... 'Vet, ik dacht even dat het politie was' ... 'Je kunt er zelfs haringen mee bezorgen....'
    May the powder be with you.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 8 september 2014 路 10:58
    Lekker weer en fijne golfjes... En leuk om weer even wat handjes te schudden in de aanloop naar de winter. 馃槂
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 8 september 2014 路 13:24
    Heerlijk weer, lekkere golfjes en daarna biertjes met telkens meer bekenden erbij. Top! De snowboarders waren meer dan goed vertegenwoordigd, dus misschien volgende keer ook een weWaterski?
    Longboarden was cool en volgens mij een van de weinige mooie kanten aan de gloednieuwe boulevard. 馃槈
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 8 september 2014 路 13:26
    Ik moest het helaas missen maar ik heb jullie wel even vanaf het water bekeken. Volgend jaar maar wel weer 馃槂

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro