Gezocht: Freeride Mentor(s)/Reisgenoten

• jerre
    Beginner
    jerre op 28 augustus 2014 · 22:24
    Beste mensen

Ik ben Jeroen Aesaert. Ik ben 17 jaar en ga naar mijn laatste jaar middelbare school. Ik woon in Dendermonde (Oost-Vlaanderen). Skiën is mijn passie, ik heb nog andere hobby's zoals handbal en tennis. Ik ga ieder jaar met Pasen een week skiën in Zinal. Dat is een fantastische skigebied om het freeriden onder de knie te krijgen. Ik ben fiere bezitter van mijn eigen skibotten en latten (Movement Chill Out). Ik zou graag meer freeriden en hierover meer leren in de praktijk. Ik ben dus opzoek naar een mentor of mentors die mij onder hun vleugels willen nemen. Er is wel 1 probleem, ik mag/kan nog niet rijden daarom zouden deze mentor(s) best ook mijn reisgenoten zijn 😃 Ik zou heel graag iedere vakantie gaan skiën, maar omdat mijn ouders moeten werken, is dat dus niet mogelijk. Ook heb ik niet echt een vriendengroep die geïnteresseerd zijn in off-piste skiën, dus reispartners heb ik niet. Ik hoop dat hier mensen zijn die mij kunnen verder helpen of tips geven.

Alvast bedankt
    Jeroen Aesaert
    Shred in peace JP Auclair - Andreas Fransson - Erik Roner - Shane Mcconkey

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro