Seizoen in de sneeuw tips

• Tessietes
    Beginner
    Tessietes op 1 september 2014 路 15:17
    Hai,

Mijn vriend en ik zijn beide LO docent en hebben deze winter verlof aangevraagd om nog een (laatste) keer een seizoen in de sneeuw door te brengen. Wij willen natuurlijk het liefst zo veel mogelijk poeder rijden, maar zijn ook afhankelijk van de financien. We zijn beide in bezit van snowboard anwarter, al is die van mij al 11 jaar oud, dus een beetje verjaart. We zouden het liefst gemiddeld 2/3 dagen per week werken en de rest van de tijd zelf de berg op gaan. We hebben aan verschillende mogelijkheden gedacht:
    - werken in een chalet, maar dan werk je elke dag en kun je nooit de ochtend na een verse sneeuwval als eerste de berg op.
    - als snowboardleraar, maar vraag me af of je ook minder kan werken, bv vakanties en weekenden. Waarschijnlijk moet ik dan mijn anwarter vernieuwen, als dat nog kan of anders opnieuw doen.
    -werken in een bar einde middag/avond
    - niet werken, waar vind je goedkope accomodatie, op een camping, skipas etc.

We zijn opzoek naar tips, hoe heb jij het gedaan? Wie weet er een lijstje met skischolen te vinden, waar kun je accommodatie voor een seizoen vinden.

We willen het liefste naar Oostenrijk, waar hopelijk dit jaar een pak met sneeuw valt. 馃槈
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 2 september 2014 路 16:08
    Hoi, wij zijn vorig jaar 3 maanden met de camper gaan skien. Tirol snowcard genomen €690 voor een seizoen en bijna overal in tirol geldig. Met de camper af en toe wild gestaan, af en toe camping of camperplaats. Dit jaar vertrekken we weer. Grtz
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 september 2014 路 18:37
    Werken in de zomer en herfst! Rijden in de winter.
    May the powder be with you.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 3 september 2014 路 08:48
    werken?
  • Timt
    Beginner
    Timt op 3 september 2014 路 11:40
    Huis verhuren/ airbnb?
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 3 september 2014 路 13:54
    http://www.indeed.com/m/viewjob?jk=c511b73e9e512f0f&from=serp...

Seasonal!
    en in SLC is iedere week wel wat vers te vinden in de winter.....馃槈

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro