Hi ik ben nieuw

• Preben
    Tourist
    Preben op 30 september 2014 · 06:18
    Hallo allemaal.

3 jaar geleden ben ik begonnen met skiën. Veels te laat ben ik achter gekomen hoe geweldig het is. Maar beter laat dan nooit.
    Tot nu toe wel 3 keer per seizoen. Ik merk wel dat mij leercurve stijgt. Maar ik heb nog veel leren.
    Nu is het off piste skiën geweldig om te zien maar ik Was me niet bewust op de gevaren die er bij komen kijken.

Na behoorlijk wat te hebben gelezen op wepowder heb ik de eerste module van safety academy aangeschaft.

Lees het zelfs aan het strand op Bali.

Nu ik het boek heb uitgelezen kan ik de conclusie trekken dat het voor de piste skiër zeer leerzaam is. Lees mijzelf. Het gemak om even snel een stukje af te snijden en daar niet de gevaren te kunnen inzien is een eye opener.
    Denk nu wel beter na. Niet doen dus.

Mijn planning is om eerst nog beter technisch te skiën en dan een praktijk cursus te volgen.
    Daarna langzaam met een juiste gids het 'poeder' op te zoeken.

Dank aan de makers van het boek.

Tot 7 november.

Preben

Ohja 29 jaar jong
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 september 2014 · 07:16
    @Preben.. Thanks namens de makers! Geniet nog van je trip in Bali... winter is coming.
    May the powder be with you.
  • kanski
    Elite
    kanski op 30 september 2014 · 08:23
    Welkom Preben en zet ook een stukje op je private space naast je WP paspoort. Wie je bent, wat skiën voor je betekend, waar je al geskied hebt, wat je zoal gedaan hebt etc. etc...

Wil bij deze toch vragen aan community deelnemers om een stukje over je zelf te plaatsen in je space naast het Wepowder paspoort.

Altijd goed om wat achtergrond info te hebben, zeker ook voor de gidsen!
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • tsc72149
    Advanced
    tsc72149 op 30 september 2014 · 09:46

Wil bij deze toch vragen aan community deelnemers om een stukje over je zelf te plaatsen in je space naast het Wepowder paspoort.
    Altijd goed om wat achtergrond info te hebben, zeker ook voor de gidsen! kanski op 30 sep. 2014 08:23

done
    Let the mountains have it's day or two following a big storm
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 september 2014 · 10:13
    @tsc72149

Ik citeer uit jouw beschrijving:
    Echt beginnen Free-riden toen ik samen met Morris,Haas en enkele fanatiekelingen op pad was met destijds Summit Freeride.Zaaalige tijden.

Precies... zaaalige tijden. Moeten we nog eens doen... Hoe word ik SBS-er?
  • tsc72149
    Advanced
    tsc72149 op 30 september 2014 · 10:23
    @meteomorris:

invitational only.Ik zal het er eens over hebben met de raad van bestuur.
    😉
    Qua leeftijd zal het geen probleem geven,zeker??
    Let the mountains have it's day or two following a big storm
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 september 2014 · 10:28
    [mention="/profile/56"][mention=56]@meteomorris[/mention][/mention]:
    invitational only.Ik zal het er eens over hebben met de raad van bestuur.
    😉
    Qua leeftijd zal het geen probleem geven,zeker?? tsc72149 op 30 sep. 2014 10:23

dat verwacht ik niet... misschien dat mijn hollandse nek nog een bezwaar kan zijn

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro