Dutch Tele Event (27 nov - 29 nov), wie gaan?

• w00ter
    Tourist
    w00ter op 1 oktober 2014 路 15:18
    Het inschrijfformulier lag weer in mijn mailbox, en ik ben als telemarker wel benieuwd of er ook nog mensen van hier naar de opener in Val Thorens gaan? Ik ga nu al een paar jaartjes mee en ik vind het een gezellig en leerzaam evenement! Ben eigenlijk sowieso wel benieuwd of er hier telemarkers huizen (van een paar weet ik het).
    Het gaat beter als je denkt.
  • w00ter
    Tourist
    w00ter op 5 november 2014 路 10:01
    WePowder bezoekers die gaan: 1 (w00ter) 馃槂
    Na een maand nog steeds geen andere telemarkers?
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 5 november 2014 路 12:39
    Telemarkers zijn er zeker! Denk alleen dat de gemiddelde telemarker hier meer van de poedertripjes is. Ik heb wel van meerdere kanten gehoord dat het een erg leuk event is, ik heb zelf ook hard zitten twijfelen馃槂
  • Anton
    Tourist
    Anton op 5 november 2014 路 12:49
    Genoeg telemarkers 馃槂
  • TeleMarijn
    Advanced
    TeleMarijn op 5 november 2014 路 16:28
    Ik ga mee naar het Dutch Tele Event. Ik ben gek op poeder en dat zal zo vroeg in het seizoen in Val Thorens niet meevallen, maar naar Lac du Lou kunnen we al snel...
  • w00ter
    Tourist
    w00ter op 5 november 2014 路 21:49
    Dan staat de teller al op twee 馃槂 Ik heb nog niet veel poeder gezien daar zo vroeg in het seizoen, maar misschien krijgen we een break!
  • Jozua
    Advanced
    Jozua op 5 november 2014 路 22:14
    Hier nog wat twijfels ivm ontwerpopdracht op school.
    Hoofddoel zou zijn om heel veel bij te leren. Leuk om te weten dat er nog nog andere off-piste minded telemarkers mee zijn (kan me nog wel over de streep trekken om te gaan), ik hoef overigens niet perse poeder om pret te hebben naast de pistes. Stijl en technisch is ook uitdagend!
    http://mountcoach.be/ // RAB // Lowe Alpine // Petzl // K2
  • TeleMarijn
    Advanced
    TeleMarijn op 5 november 2014 路 23:38
    Het sneeuwt in Val Thorens!
    Wie nog mee wil moet snel beslissen. De inschrijftermijn is verlengd en sluit op woensdag 12 november.
  • TeleFons
    Tourist
    TeleFons op 8 november 2014 路 15:03
    Ook ik ga mee naar het Dutch Tele Event, Poeder is leuk, maar ook met een grote groep telemarkers op de piste is het genieten. Met een beetje geluk is er over 2 weken nog wel een plekje poeder te vinden.
  • Jozua
    Advanced
    Jozua op 14 november 2014 路 14:34
    Ik ben mee!
    http://mountcoach.be/ // RAB // Lowe Alpine // Petzl // K2

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro