Zo was ik in de jaren negentig ook veel onderweg met 2 maten. Nadat de goggles face er niet meer vanaf te wassen was zei mijn toenmalige werkgever, waarom ga je er eigenlijk niet wonen? Verrek dacht ik, daar zit wel wat in!
Wij probeerde ook altijd wel er een driedaagse trip van te maken. Donderdag namiddag direct na werk de auto in en zondag namiddag weer terug. Die zondagen waren het gevaarlijkst, met name in het begin van het seizoen. Vroeg donker, vaak sneeuwval en natuurlijk moe van 3 dagen ragguh!
Critérium de la première neige in Val d'Isère was een van onze eerste trips van het seizoen. Was destijds altijd zo rond de 12 december. Vaak goed poeder scoren daar en zo nu en dan even naar de afdaling of reuzenslalom kijken. Aan het eind van de dag met die helden een bier drinken in de apres ski. Mooie tijden. Maar een keer waren we zo kapot dat we, Val d'Isère nog geen 3 bochten achter ons gelaten te hebben besloten om bij de eerst volgende parkeergelegenheid te stoppen en maar een aantal uur te slapen. We hielden geen van drieën onze ogen open. Maar spectaculaire trips waren dat altijd.
*message édité par kanski op 8 déc. 2020 21:18 (1% bewerkt)