Gewoon lekker touren op afgelegen plekken. Hoop alleen dat niet all die piste skiers dat ook gaan doen 😉ijsbeer op 24 sep 2020 10:00
Op afgelegen plekken zal dat wel mee vallen, kijk maar eens naar wandelaars, klimmers, e.d., de drukste plekken zijn die dicht bij de parkeer plaats en in bekende bestemmingen.
Maar op de meer toegankelijke plekken vermoed ik wel dat meer mensen off piste gaan en gaan lopen (of met een auto shuttle laps doen).
Ik had die vraag al een tijdje geleden op wintersport.NL gesteld, of mensen dachten dat er meer getoerd zou worden, maar was weinig reactie op.
Ik vroeg het daar, en niet hier, omdat ik juist eens wilde weten van mensen die normaal niet (of nauwelijks) toeren, of ze dat dit seizoen wel zouden doen. Dat wepowderaars gaan toeren dit seizoen lijkt me een open deur.
Hier in Amerika zag je het wel. Toen de liften dicht gingen in Maart, was er een run op toerski’s. De verwachting is ook voor komend seizoen het aantal mensen dat gaat toeren/shuttle laps doen, veel en veel hoger ligt dan normaal.
bericht aangepast door Slim op 24 sep 2020 15:32 (1% bewerkt)