43% korting op Mammut Ras Airbags.

• MDA
    Advanced
    MDA op 8 November 2014 路 22:30
    de douaneheffing en BTW hier is exact 28 CHF per rugzak. Lang leve de lage BTW hier 馃槂
    In tartiflette we trust - Belouga Sandwich FTW
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 12 November 2014 路 10:59
    Gister de tas binnengekregen, super bedankt voor de tip! Heb deze op de zaak gekocht dus zonder btw 馃槂
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 13 November 2014 路 20:24
    Vette actie! Ik heb 'm inmiddels besteld. Thanks dr. Gear!
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 14 November 2014 路 10:58
    Dank dank. Dr. Gear heeft nog iets anders voor je: http://wepowder.nl/forum/topic/102843
    Als ik het niet heb getest dan is het niet best.
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 18 November 2014 路 14:48
    Zo, dat ging rap. Dr. Gear heeft even gebeld. Vanaf de 25e november zijn ze er weer. http://www.bergzeit.nl/en/mammut-ride-30-removable-airbag/... (Als je via note article je gegevens achterlaat krijg je een mail als ze er weer zijn).

Codewoord is nog steeds hetzelfde

Kies voor cartridge staal (700 eur) of cartridge carbon (800 eur), plaats deze in je mand en vul bij de checkout de volgende voucher code in: wepowder (allemaal kleine lettertjes!), dan betaal je nog maar 399 euro of 499 euro. dr. Gear denkt aan jou.[/qoute]
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 18 November 2014 路 17:25
    D*mn... heb 'm vorig jaar bestelt voor 390,- in Duitsland, maar nog zonder cartridge. (Al een goede deal). Voor hetzelfde geld (mét cartridge), had ik 'm nu met de carbon versie gehad. Echt een super strakke deal dus.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • cschmidi
    Beginner
    cschmidi op 19 November 2014 路 08:58
    Heel erg bedankt, heb mijn bestellt.
  • Phlo
    Tourist
    Phlo op 19 November 2014 路 11:04
    Looks like the pack is now already back in stock 馃槂
    http://www.bergzeit.nl/en/mammut-ride-30-removable-airbag/...
  • evan
    Advanced
    evan op 19 November 2014 路 12:39
    Heel erg bedankt, heb mijn bestellt. cschmidi op 19 nov. 2014 08:58 Looks like the pack is now already back in stock 馃槂
    http://www.bergzeit.nl/en/mammut-ride-30-removable-airbag/... Phlo op 19 nov. 2014 11:04
    Ik constateer een verband tussen de introductie van deze actie en het niveau van het Nederlands op dit forum.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 19 November 2014 路 12:50
    LOL @evan Je zult er nog van staan te kijken (horen) hoe het taalniveau is vandaag de dag.

- enigste ipv enige, me ipv mij, kost duur 馃構
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 19 November 2014 路 12:57
    Dames, heren, de sneeuw is van uitzonderlijke kwaliteit in het hooggebergte. Wie van jullie is er al geweest? Het doet Dr. Gear terugdenken aan de winter van 1986. Dit belooft wat. Die rugzakken zijn in ieder geval weer op voorraad en met de code: wepowder maar liefst 43% goedkoper. Beste @evan, Dr. Gear wordt al wat ouder, welk verband zie jij dat Dr. Gear niet kan opmaken uit je zinsopbouw.
  • evan
    Advanced
    evan op 19 November 2014 路 13:22
    Beste [mention="/profile/16669"][mention=16669]@evan[/mention][/mention], Dr. Gear wordt al wat ouder, welk verband zie jij dat Dr. Gear niet kan opmaken uit je zinsopbouw. dr.Gear op 19 nov. 2014 12:57 @Dr.Gear, ik zie dat mensen op dit topic reageren die het Nederlands niet of mogelijk alleen met behulp van Google Translate machtig zijn, wat erg ongebruikelijk is op dit forum. Dit is volgens mij een indicatie dat deze actie zo succesvol is dat zij ook buiten de grenzen van de lage landen aanslaat.
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 19 November 2014 路 13:29
    @evan, ach so. wepowder wordt ook steeds bekender buiten de landsgrenzen. Moest dr. gear voorheen uitleggen wat wepowder is, tegenwoordig lijkt iedereen het te kennen die van een poederbocht houdt.
  • jover
    Beginner
    jover op 20 November 2014 路 10:16
    Na lang wikken en wegen ben ik ook gezwicht voor deze actie, thanks @dr.Gear voor de mooie prijs 馃槈
  • JeffreyBuik
    Advanced
    JeffreyBuik op 25 November 2014 路 14:29
    Gekocht.. Nu wachten tot DHL aanbelt Thanks! @ dr.Gear
  • bulltje
    Beginner
    bulltje op 28 November 2014 路 16:24
    Overigens vanwege Blackfriday alleen vandaag 10% korting op alles bij Bergzeit, door code "blackfriday" te gebruiken. Werkt helaas niet bovenop de code van wepowder op de Mammut RAS 馃槈 Zojuist wel de BCA Tracker 3 gekocht voor 270,- i.p.v. 300,- 馃槂
  • xxxMxxx
    Tourist
    xxxMxxx op 6 December 2014 路 15:03
    Anderen ook last met betalen met credit card op bergzeit voor de mammut ride 30?
    Ik word telkens van step 5 naar step 3 teruggegooid... Bellen en chat kom ik niet door.
  • rogierkoop
    Advanced
    rogierkoop op 6 December 2014 路 16:15
    had ik ook last van, paypal werkte wel
  • PaulJ
    Advanced
    PaulJ op 6 December 2014 路 17:31
    Ik was voor een vriend vandaag ook op zoek naar zo'n airbag en vind toch altijd wel fijn om de freeride winkels in Nederland een beetje te steunen. Dus had even contact gehad met Snowcountry, vervolgens boden ze me dezelfde actie aan als hier bovenstaand vermeld. 43% korting met de kortingscode "wiepoeder", dus voor de gene die er interesse in hebben maak er mooi gebruik van. Support your local dealer! 馃槂

http://www.snowcountry.nl/mammut-ride-ras-30-l-8497.html...
    Discover the unknown
  • caveman
    Advanced
    caveman op 6 December 2014 路 20:09
    Ne keer gaan zien op snowcountry
  • xxxMxxx
    Tourist
    xxxMxxx op 7 December 2014 路 11:26
    jammer, had snowcountry best willen steunen (en misschien chatten die wel terug!), heb t nu al met paypal bij bergzeit gedaan... nou nog t pakketje afwachten!
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 7 December 2014 路 15:07
    Is er wat mis met deze Ras airbags..dat ze overal met dikke korting in de verkoop staan?..
    Terwijl er volgens mij nog steeds een gezonde vraag /aanbod ratio is.
    Groeten Edward
    Summer Sucks!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 7 December 2014 路 15:16
    Goeie vraag.

Airbag oorlog. Dat gaat wel weer over, hopelijk niet te veel slachtoffers.
    splitfest.nl
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 7 December 2014 路 15:19
    De niet afgeprijsde lijken zich met name te onderscheiden door een grotere (gevormde) ballon of natuurlijk het nieuwe jetforce systeem. Ben in de markt voor een plofzak en jetforce spreekt me wel aan, maar is nog wel een prijsverschilletje. En eigenlijk zou ik er dan ook nog twee moeten kopen. Misschien nog even huren en kijken wat dat jetforce gaat doen in de praktijk/markt.
  • EgBert
    Beginner
    EgBert op 8 December 2014 路 21:56
    Volgens mij stopt Snowpulse met het maken van rugzakken. Ze zijn dacht ik overgenomen door Mammut. En het klopt dat de nieuwe meer 'om' het hoofd zitten als hij opgeblazen is. Zou betere bescherming tegen rotsen/ stenen bieden..
    Mogelijke verklaring voor de korting op de snowpulserugzakken.
  • skAter
    Beginner
    skAter op 22 December 2014 路 20:46
    Hallo EgBert en collega freeriders,

Inderdaad de nieuwe R.A.S. 3D lawine airbags gaan meer om je hoofd zitten wat mij persoonlijk een belemmering lijkt voor snowboarders. Mocht je nog denken door te boarden dan belemmert hij lijkt me je gezichtsveld omdat je toch enigszins gedraaid op je board staat.

Zojuist heb ook ik bij onze vrienden van Snowcountry de Mammut Ride R.A.S nog met een fantastische korting van 43% aangeschaft. Op speciaal verzoek kreeg ik de 22ltr. versie ook met die korting. Wel alleen nog in blauw (imperial smoke) leverbaar. Vul bij je winkelwagen de vouchercode "wiepoeder" in en voila. Pak die kans zou ik zeggen! Voor de prijs van een los R.A.S systeem heb je nu een complete lawine airbag rugzak met cartridge.

Have a save ride!
  • Siryl
    Advanced
    Siryl op 23 December 2014 路 11:31
    BAM! Na enige twijfel en onderzoek ook voor de Mammut RAS gegaan met deze actie.

Het nieuwe systeem van Snowpulse leek me idd ook een goede optie om hoofd en nek te beschermen, maar ook ik twijfelde hoe dit is voor een snowboarder die uiteindelijk toch duck staat op zijn board.

Thanks Dr Gear! Ook een leuke financiele tip voor een drie-eenheid en dan met name de prijzige 3 antenne piepers?
    Go with the Flow
  • skAter
    Beginner
    skAter op 23 December 2014 路 11:39
    Hallo Siryl,

Tip: ik heb deze set bestelt. http://www.outdoortrekking2010.de/mammut-element-barryvox-package-euro...

Abonneer je op hun newsletter en je krijgt nog een 10 euro kortingscode.

skAter
  • dvv
    Beginner
    dvv op 24 December 2014 路 13:01
    Actie loopt blijkbaar nog, zopas de mijne besteld!!
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 7 January 2015 路 16:29
    Hoe zijn ondertussen de ervaringen met deze rugzak?

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro