Wat rijden jullie???

• Antonis
    Advanced
    Antonis op 25 October 2010 · 21:36
    Earn your turns: Salomon Sandstorm 1.80
    Pow: Salomon Czar 1,81 (met dank aan WP!)

• Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 10 December 2010 · 22:26
    zoo.... eindelijk een foto kunnen maken:

heb het roer flink omgegooid deze zomer. had dus ook n gekund in de "wat heb jij nieuw" post. underline is nieuw. van links naar rechts:

- voor de piste en toeren: Dynastar Legend 8000 178 met Rottefella NTN binding en BD Mohair Mix skins
    - all mountain: Atomic Yanak Bro 193 met NTN binding en G3 Alpinist Skins
    - voor de uberdiepe dagen: BD Megawatt 188 met NTN binding en BD Ascension Split skins
    - niet op de foto maar als ragbak: Rossi Scratch BC met heeeeele dunnen staalkanten. moet nog gemonteerd worden.

alles met Scarpa TX Pro NTN schoeisel en er ook maar een nieuw hard hoofddeksel bij gedaan.... voor de duidelijkheid. de binding swop ik van de ene ski naar de andere. heb 3 verschillende breedtes remmen. Hopelijk de vellen dit jaar regelmatiger gaan gebruiken....

Oh ja.... en ergens onder het stof nog een Burton Supermodel 168. al reed die 182 een stuk lekkerder ;D
    http://verticaldissidents.net
  • jriph
    Tourist
    jriph op 11 December 2010 · 11:30
    Ook maar een fototje geschoten.. ga deze week maar eens wat krassen er op maken op een berg. dit schiet ook niet op.

[center]
    ]

Tour/allmountain/Poeder ver weg/stijl :Rossignol B-Quad 100  in 184cm 130-100-120mm, 25,1m radius. Met Fritschi FR +

Big mountain/ korte stukjes touren/poeder dichtbij : Whitedot Ragnarok XII 193cm 143-120-130mm, 37m radius. 300mm tip rocker tot 66mm hoog. Marker Baron (voor de touroptie die niet vel gebruikt zal worden). gewicht is minder erg dan ik verwachte.

Redeemers .. nog steeds niet binnen. :-\

we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
  • KevinHoogendam
    Beginner
    KevinHoogendam op 18 December 2010 · 21:24
    Board:
    Flow Verve 152 met Flow NXT AT-SE (rocker)
    Burton Hate 152 met Burton Cartels (Zero camber)

Ski's:
    Dynastar Troublemakers 175

Beide centered stance en daar heb ik eigenlijk geen problemen mee als ik buiten de piste zit.
    It's always snowing somewhere

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro