Aangezien iedereen wel op regelmatige basis iets toevoegt of vervangt aan zijn wintercollectie, is het wellicht wel leuk om een plek te hebben om dit te kunnen laten zien. Wie weet breng je iemand anders wel op ideeën of doorbreek je een twijfel. Of het is gewoon om te patsen 8)
Specs (prijs, waar gekocht, etc) en eigen pics worden gewaardeerd 😃
Dacht eerst een nieuw boardje in canada te kopen,maar toen zag ik iemand hetzelfde boardje (nieuw) hier verkopen aan ongeveer de zelfste prijs als in de usa. Ze komt van ginder ook vertelde te verkooper mij.Kost prijs hier 450 eur ,heb ze voor 250 eur gekocht. Voor een afbeelding moet je bij google gaan ofzo en burton hero 158cm ingeven,zou graag hier foto bijvoegen maar dat lukt me niet(help!).Het is een boardje om wa te freestylen maar zou ook degelijk op de canadeese powder moeten rijden. In canada ga ik nog boardje kopen en 2x EST bindingen van burton(de Missions EST),je kan ze hier heel weinig vinden(of zelfs niet...).Moet wel zeggen dat ik het prijs verschil tussen canada en hier grooter had verwacht,op boardjes is het ongeveer 11%,met de usa is het zeker t dubbele. Dat was het Pat
@robbie, mijn dochtertje van bijna 3 gaat in maart voor het eerst mee op wintersport. Ze vraagt of alle skiers er zo bijlopen, anders gaat ze veel liever snowboarden... 😀 😀
@Lucraak: Ik heb pcies hetzelfde zakje, zit erg fijn. Kwam er gisteren alleen achter dat je niet echt een fatsoenlijke mogelijkheid hebt om tourstokken op je pack te binden.
Van het weekend bij Bever gescoord voor 147,50 euro (incl 12,50 Bever korting 😃 ):
Adidas ID2
Hoe goed zijn die adidas goggles nou eigenlijk en waarom? Ik zie ze steeds meer.. Heb wel eens een filmpje van Oakley gezien waarin ze lenzen testen op veiligheid, maar ook op afwijking zeg maar.. Bleek dat Oakleys een stuk minder afwijking hadden dan anderen, of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Heb je alles al binnen brt? Valt het een beetje mee om je spullen in zo'n helipack te krijgen?
Helipack heb ik binnen, schep e.d. nog niet. Punt is dat je bij de helipack je schep aan de buitenkant kunt bevestigen, achter een soort flap. Kan er geen goeie foto van vinden, maar hier zie je iets soortgelijks met een helm:
Voor de rest, tja, een helipack is niet groot (11 L). Maar ik neem verder nooit zoveel mee (reserve sneeuwbril e.d., lunsj, cameratje, telefoon, first aid kitje).
Okee okee, hierbij mijn gear nieuw dit jaar: Mijn lieve K2 Obsethed's met Marker Jester binding! Salomon Ghost schoentjes Helmpje van Giro Pieps van Orthovox
En nog wat spulletjes: - Dakine Heli Pack gifgroen - Sonde Ortovox Economic 240 - Ortovox Alsaka D Shovel - Anon HawkEye wit bril - Foursquare jas, en Ripcirl broek
Holymoly, wat heb ik eigenlijk belachelijk veel skistuff gekocht voor deze winter... Als ik zo mijn lijstje zie! Achja, ik rij dan ook wel het hele seizoen, dus dan mag het😏
Ik heb hem vorig jaar gekocht in het oranje/geel. En het is echt een erg fijn jasje. Is Proshell met een soort vachtje aan de binnenkant. Super relax voor een koukleum als ik.
Ik kan het je over een paar weken vertellen. Hier in Nederland hangt ie trouwens voor nog meer centjes (500...) aan het rek. Goretex is prijzig 😞
zeer fijne jas en broek, heb vorig seizoen het hele seizoen er in gewerkt en ook naast mijn werk gebruikt. Het jaar daarvoor hadden we Northface pakken en die vielen uit elkaar aan het eind van het seizoen, dus dit pak is best duurzaam. Nadeel is wel dat zwart het echt heel slecht doet op de foto/video en 500 euro voor een jas toch echt wel teveel is.