Nieuwe wePowder: deel je bugs, klachten etc.

• Haagje
    Beginner
    Haagje op 10 September 2015 · 15:48
    @Arjen Zal het morgen eens testen.
    Ik zag trouwens wel dat ik een bericht of notificatie had maar je als op je profiel klikt kun je niet zien welke van de twee (inbox of notificatie). Misschien daar nog iets voor maken?
  • sanno
    Tourist
    sanno op 10 September 2015 · 19:39
    @arjen @mark75 het pijltje is imo te onopvallend waardoor ik, als ik iets denk te zien wat interessant is, snel op de link druk (thread titel) en dus steeds weer op de eerste pagina uitkom - weer terug ga en dan het pijltje aanklik. Doordat het pijltje grijs is denk je in eerste instantie niet dat er een link achterzit. blauw schiet natuurlijk ook niet op omdat je dan niet spontaan ziet dat het verwijst naar iets anders.
    Toerisski
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 10 September 2015 · 19:54

@ijsbeer Als het goed is dan is het nu gefixed dat je naar de NL versie van Airolo gaat. Arjen op 10 sep 2015 13:27

Werkt! Super!
  • Rene
    Beginner
    Rene op 11 September 2015 · 10:09

als ik enter ipv op de suggestie klik kom ik op http://wepowder.nl/search?q=airolo&MQMainSearchSubmit...=
    deze pagina is helemaal leeg. ijsbeer op 10 sep 2015 11:56

@ijsbeer , tijd om je adblocker uit te zetten. Nummer 1 oorzaak hiervan.
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 11 September 2015 · 15:10
    zie dat ik @xs2arjan en @xs2arjan. heet..... echter de 1e is leeg. Zou er eentje weg kunnen en die "punt" eraf?

Thnx
    xs2arjan
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 12 September 2015 · 18:02

als ik enter ipv op de suggestie klik kom ik op http://wepowder.nl/search?q=airolo&MQMainSearchSubmit...=
    deze pagina is helemaal leeg. ijsbeer op 10 sep 2015 11:56

@ijsbeer , tijd om je adblocker uit te zetten. Nummer 1 oorzaak hiervan. Rene op 11 sep 2015 10:09

Andere plugin was de oorzaak die de Google Search Api blockte.
    whitelisten werkt zoals gewoonlijk.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 12 September 2015 · 18:05
    Ik krijg trouwens geen email notificaties door bij reacties.
    - vinkjes gezet bij de post
    - spam folder gecheckt
    - email adres in profiel correct
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 12 September 2015 · 18:14
    + is het mogelijk om een knop toe te voegen "alle notificaties gelezen"
    Nu heb ik steeds notificaties staan die ik al heb gezien. (En de dubbele aanklikken is ook zowat)
  • ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 14 September 2015 · 10:08
    Je kon eerder toch onder wepowder.nl/snowboardtest, wepowder.nl/skitest en wepowder.nl/splitboardtest de tests vinden maar als je dat nu intoetst kom je gewoon op wepowder.nl uit.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 September 2015 · 10:24
    @ErikvanBilsen, klopt. Die pagina's zijn verdwenen. We hebben dit jaar geen actuele test.
    May the powder be with you.
  • Bono
    Beginner
    Bono op 15 September 2015 · 12:08
    Heren, ziet er gelikt uit.

Misschien idee dat als er op marktplaats iets verkocht is de advertentie verwijderd kan worden. Je krijgt behoorlijke vervuiling van het forum van items die al verkocht zijn.

Zie ook dat als er advertentie geplaatst is, er geen wijzigingen gemaakt kunnen worden. Dit was wel handig als wat vergeten was of in titel kon zetten dat het verkocht is.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 15 September 2015 · 12:31
    Wat @Bono zegt lijkt trouwens een breder issue. Mijn post over het pieper prikken in Utrecht van vanochtend mag ik niet meer bewerken, maar deze wel.

Verdwijnt de bewerken knop nu als je post x uur oud is? Of is er iets anders aan de hand? Dit is iig niet echt wenselijk wat mij betreft.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 September 2015 · 09:07
    @Rene Klopt het dat staande foto's automatisch liggend in ene topic geplakt worden? Op mijn desktop is het gewoon portrait, in het topic onderste foto opeens landscape. Op zich niet erg, maar dan draai ik 'm volgende keer even van te voren want nu kan ik niet meer aanpassen.

http://wepowder.nl/forum/topic/211532
    splitfest.nl
  • Rene
    Beginner
    Rene op 17 September 2015 · 12:53
    @ieism , ik ben een design purist, maar om nu foto's van users van portrait naar landscape te gaan draaien gaat mij zelf te ver, haha 😀 Heb je de foto's toevallig met een Android telefoon gemaakt? Ik weet dat die nog wel eens wat waardes door elkaar gooien. Laat maar even weten, kunnen wij kijken wat er er aan kunnen doen.
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • 49
    Advanced
    49 op 22 September 2015 · 13:24
    hmm, lijkt er op dat onder mijn profiel bij "laatste forum activiteit" niet mijn laatste activiteit wordt vermeld maar de thread waarin de laatste bijdrage is gedaan en ik ooit eerder eens heb gereageerd. Is dit de bedoeling?

edit: en deze bijdrage kwam in de lijst helemaal niet terug. omdat het een sticky onderwerp is?
    montagna bianca, ti amo
  • Jeroen123456789
    Beginner
    Jeroen123456789 op 24 September 2015 · 13:35
    Als ik een Chrome browser gebruik (op Mac) kom ik niet verder dan de voorpagina. Met Safari (op Mac) ervaar ik dit probleem niet en lijkt alles te werken zoals bedoeld.

(in beide gevallen heb ik geen cache verwijderd)
  • Rene
    Beginner
    Rene op 26 September 2015 · 10:22
    @Jeroen123456789 ik denk een gevalletje te lange gebruikersnaam? 😉 Nee, even zonder te dollen, kun je het versie nummer eens doorsturen (Chrome -> Over Chrome)? Ik dev zelf ook op mac met Chrome dus zou dit probleem heel snel tegen moeten komen, vandaar dat ik het verrassend vind.
  • 49
    Advanced
    49 op 29 September 2015 · 09:16
    @Rene, kan ik mijn eigen reacties niet meer edit-ten?

edit: deze wel dus. alleen voor een beperkte periode? Of is er iets veranderd?
    montagna bianca, ti amo
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 30 September 2015 · 22:12
    Ik kan geen prive berichten meer sturen.

Versie: nieuwste versie firefox en chrome op windows 9 en 10
    Live to the extreme
  • Luns
    Beginner
    Luns op 1 October 2015 · 20:13
    Ziet er nice uit! Goed gedaan.

Maar zie ik nu dat verdwenen is hoe lang iemand lid is?! Daar was ik net zo trots op😉 Daarnaast vond ik het wel leuke (en interessante) info
  • tank24
    Advanced
    tank24 op 4 October 2015 · 13:33
    ik heb mijn profielfoto gewijzigd. bij de berichten die ik post staat deze foto ook alleen bij mijn eigen profiel en het fototje naast mijn naam rechtsboven aan de pagina staat nog de oude foto.
    High Roller
  • Jeffrey2
    Advanced
    Jeffrey2 op 4 October 2015 · 21:04
    Ik probeer in te loggen op de academy.
    Maar ik heb volgens mij een ander email adres gebruikt voor het inloggen daar. Kan ik dat matchen?
    Ik ben m'n toegang tot de modules kwijt nu.
  • Jeroen123456789
    Beginner
    Jeroen123456789 op 5 October 2015 · 10:31
    @Rene
    Hi Rene, een lange naam is geen garantie voor een snel antwoord...sorry.
    Maar vanuit een gebruikersperspectief heeft het probleem zich 'van zelf' opgelost 😉
    Versie 45.0.2454.101 (64-bit)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 5 October 2015 · 12:10
    @Jeffrey2 Mail me even het emailadres waarmee je geregistreerd was bij de Academy. Dan ga ik het voor je oplossen!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 5 October 2015 · 13:11
    Het rode tekentje dat je een notificatie hebt verdwijnt niet na het lezen van die notificatie, of als je het topic waarin je genoemd wordt leest.

Kun je ze niet selecteren als gelezen of iets dergelijks?
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 5 October 2015 · 14:36
    Heb het zelfde probleem als Mark, de notificatie blijft maar staan als je die aanklikt.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 5 October 2015 · 15:12
    @meteomorris
    Terugkomend om mij eerdere opmerking over topic starter vs laatste poster. Ben ik er steeds meer van overtuigd dat laatste poster voor mij veel belangrijker is en ik zie dat ik niet de enige ben. De tijd van de laatste post zegt mij niet heel veel zeker omdat je in de view ziet welke posts nieuw zijn sinds je laatste bezoek (en dat in chronologische volgorde). Dus als je geen nieuwe kolom erbij wilt doen dan zou ik ipv tijd van laatste post laatste poster nemen.
    [/post]

+1 is dit mogelijk om aan te passen? Of als niet wat is de reden om het niet te doen? Of bijvoorbeeld een extra lijn in "laatste activiteit" met de naam van de laatste poster.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 8 October 2015 · 10:48
    Ook mijn notificatie blijft staan.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 8 October 2015 · 12:26
    Als het goed is zijn de problemen met de notificaties nu opgelost. Misschien moet je nog wel even op de links klikken om ze weg te krijgen.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 8 October 2015 · 12:56
    Als het goed is zijn de problemen met de notificaties nu opgelost. Misschien moet je nog wel even op de links klikken om ze weg te krijgen. Arjen op 8 okt 2015 12:26

Ja, top!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro