Deeper European tour 2010

• gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 13 August 2010 · 00:33
    Ik kwam dit tegen tijdens het surfen. Noteer 15 oktober in je agenda. Dan wordt Deeper vertoont in Amsterdam. Locatie volgt nog. Ik ben erbij!!!
    Ps Jeremy Jones himself schijnt ook aanwezig te zijn... Google Deeper European tour en klaar is kees.
    live to ride, ride to live
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 13 August 2010 · 09:14
    Daar zou ik ook graag bij zijn zeg! Kaarten zullen wel naar sponsors e.d. gaan.
    De vraag is... hoe kom ik aan kaarten...  :-\
    Dromen zijn er om te realiseren
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 13 August 2010 · 10:14
    Tnx voor het posten! Ik ga het ook zeker in de gaten houden dan!
    Pow!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 August 2010 · 22:31
    Hier vind je alle Europese tourdata: http://blog.jonessnowboards.com/2010/08/deeper-european-tour-dates/...

Ik heb samen met een wePowder lid de mogelijkheid bekeken om Deeper naar Nederland te halen en er een leuke avond van te maken, maar de eisen om de film 'te mogen vertonen' vonden we nogal buitensporig.

Film hierheen halen zou 700 euro kosten en dan zouden we ook nog eens 30% van de omzet moeten afdragen..
    Zouden we breakeven willen draaien, dan zou het hele verhaal ons tenminste 1000 euro kosten.
    Dat gaat wel erg 'DEEP' in de portemonnee.. En dan hebben we nog geen zaal gereserveerd etc.. Dat vond ik allemaal iets teveel gedoe.. voor een leuke filmavond.

May the powder be with you.
  • gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 15 August 2010 · 23:58
    Als tie op dvd uit is kunnen we heus wel een avondje bij mij thuis organiseren hoor...  😉 Eten, drank en gezellig ouwehoeren gegarandeerd, maar of Jeremy Jones er ook zal zijn, kan ik niet garanderen...
  • JanG131
    Beginner
    JanG131 op 16 August 2010 · 21:37
    Ook in Gent! (voor de belgen 😉)
    Al komt ie dan zelf nog niet mee... jammer, maar toch gaat het in mijn agenda!
    Ben wel benieuwd waar het zal doorgaan! En ja, waar geraak je aan die kaarten?
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 15 September 2010 · 15:58
    @JanG131: op tijd een mailtje sturen, check de info op:
  • JanG131
    Beginner
    JanG131 op 15 September 2010 · 22:43

@JanG131: op tijd een mailtje sturen, check de info op:

Dankje Erwin, had het ondertussen wel al gevonden.
    Gewoon mailtje sturen naar cinema@oneill.be en het aantal te reserveren plaatsen doorgeven.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 16 September 2010 · 09:40
    Yep, ik heb ook twee tickets te pakken voor de vertoning in Gent! Gisteren gemaild en vanochtend al het heugelijke nieuws dat we mochten komen!
    ;D
  • JanG131
    Beginner
    JanG131 op 16 September 2010 · 11:03
    En nu te horen krijgen dat ik mee moet doen in een oefenmatch volleybal... pfoeh 😞
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 28 September 2010 · 19:29
    Kreeg vanochtend de bevestiging per email: de Belgen pakken het GROOTS aan!!! 😀
    Wie komen er nog meer van wePowder naar Gent - misschien leuk om ff te meeten?! Ik doe een bruin met wit en blauwe muts op, ben 1m95 en heb dan een stoppelbaard van ongeveer 3 dagen. 😉

Wat betreft 15 oktober in Amsterdam: van O'Neill hoorde ik dat de NL première inderdaad alleen voor genodigden is.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 September 2010 · 20:02

Wat betreft 15 oktober in Amsterdam: van O'Neill hoorde ik dat de NL première inderdaad alleen voor genodigden is.

Tssssss. Zeker voor al die shophouders die zelden in de sneeuw staan. 😉 Maar als alles goed gaat hebben wij Deeper eind oktober in de shop staan en nemen we m gewoon mee naar de wePowder filmavond 😃 powder To THE people ....
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 28 September 2010 · 20:53
    @MeteoMorris: durf het bijna niet te zeggen: iets met Philips en koptelefoons... 😞

Bij mountainbiken in België is de verzorging bij events tot nu toe ook al een stuk beter gebleken. Zegt wat over onze zuiderburen! Première van de O'Neill film Legends paar jaar terug in België was ook al top geregeld daar.

Goed dat Deeper in de shop komt! 😃
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 September 2010 · 21:20
    @Erwin.. veel plezier in het zuiden!
    Ben benieuwd naar je review..
    Later in oktober gaan we gewoon zelf Deeper..
    waar? TBA 😉
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 28 September 2010 · 22:10
    Ik heb vandaag ook een mailtje ontvangen dat ik op de guest list sta! Maar waarschijnlijk zit ik in 't weekend vast in de Ardennen. Indien dat zo is, kan ik dan misschien iemand hier blij maken om in mijn plaats te gaan? (weet wel niet of de uitnodiging voor één of twee personen geldt)
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 28 September 2010 · 22:26

[/quote]

en nemen we m gewoon mee naar de wePowder filmavond 😃 powder To THE people ....
    [/quote] : goed plan!
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • JanG131
    Beginner
    JanG131 op 29 September 2010 · 00:49

Ik heb vandaag ook een mailtje ontvangen dat ik op de guest list sta! Maar waarschijnlijk zit ik in 't weekend vast in de Ardennen. Indien dat zo is, kan ik dan misschien iemand hier blij maken om in mijn plaats te gaan? (weet wel niet of de uitnodiging voor één of twee personen geldt)

Ik had gevraagd of ik drie plaatsen mocht hebben en dat was geen probleem. 4 bioscoopzalen in Gent vol en een afterparty met gratis bier in de decadance is best wel een groot evenement 😃
    Alleen speel ik een volleybalwedstrijd in Vosselaar... byebye premiere... Heb er dan maar een goede vriend VEEEEEL plezier mee gedaan. Je krijgt ook een gratis exemplaar van de deeper dvd! (die heb ik dan maar opgeëist 😉)
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 29 September 2010 · 10:05
    Wie kan ik blij maken met twee plaatsen voor de première van Deeper in Gent aanstaande zaterdag???
    Ik kan er niet naartoe, dus....PM me maar even!
    In ruil wil ik wel graag de DVD hebben die je die avond meekrijgt. Deal?? 😉
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 29 September 2010 · 14:55

FUCKERS.... zat me er al op te verheugen en stond met koeienletters in m'n agenda....
    http://verticaldissidents.net
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 30 September 2010 · 12:38
    ik snap ook niet dat ze die tour dan met zulke koeienletters aankondigen...
  • gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 30 September 2010 · 13:50
    Gisterenavond heb ik het ook besproken bij de premiere van Now/here in Den Haag. Er was een akkoord met Jeremy Jones om Deeper in eerste instantie in Den Haag te laten draaien. Maar toen kwam Philips als sponsor erbij en die wilde het anders doen...
  • Erwin
    Elite
  • gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 30 September 2010 · 15:14
    Anouk, je hebt een pm  😃
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 30 September 2010 · 15:34
    Zo te horen tot zaterdag dus! 😉
  • robbert
    Advanced
    robbert op 30 September 2010 · 18:14
    Ha Anouk heb je die kaartjes nog?
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 30 September 2010 · 18:59
    Ik zal er ook bijzijn in Gent.

Het beste nieuws hoorde ik vandaag pas:

Jeremy komt zelf de film voorstellen en iedereen krijgt een exemplaar van de DVD mee naar huis!

Jieha!!!
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 30 September 2010 · 19:11

Ha Anouk heb je die kaartjes nog?

Hoi Robbert, de kaartjes zijn zeer snel opgeëist (heel lief gevraagd) door onze Koen djfistel, die heeft zo'n filmvertoning wel nodig, denk ik  ;D
    (lees zijn topic PIEK 11)
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 1 October 2010 · 00:25
    ;D  ;D  ;D dit is écht nitedoen ; ik heb kaartjes (thx anouk  😃 !!! en zelfs jeremy komt ; plus gratis dvd (plus enkele gratis vaten bier 8eraf) plus nog megastrakke filmkes plus een dagje gent plus lekker sardienekes gaan eten bij dé vzw-spanjaard van gent plus de kidz mogen mee in de zaal (of een andere zaal) plus nog een dvd-ke te pikken voor ...
    sbs roelz
  • JanG131
    Beginner
    JanG131 op 1 October 2010 · 00:38

Ik zal er ook bijzijn in Gent.

Het beste nieuws hoorde ik vandaag pas:

Jeremy komt zelf de film voorstellen en iedereen krijgt een exemplaar van de DVD mee naar huis!

Jieha!!!

Meen je het dat ie toch afkomt?

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR  >😞 >😞 >😞 >😞 >😞 >😞

😞
    kon ik toch maar afkomen...
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 1 October 2010 · 11:07
    @robbert: jij zou toch pas later terug komen. Sorry gast, als ik dat geweten had, had ik er meer gereserveerd! 😞

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro