Skistokken gezocht. Zelf 1.90

• wouter3
    Beginner
    wouter3 op 29 December 2016 路 19:28
    Vandaag bij MK mn Jesters over laten zetten op mijn nieuwe Line Mr Pollard's Opus (Ziek blij mee, en als iemand ervaringen ermee heeft die mijn stoke nog meer verhogen hoor ik dat ook graag haha) Tevens mn nieuwe Salomon xmax 130 laten fitten en custom zooltje erbij laten maken, GODDELIJK. Blij als een kind in de candy shop kwam ik uiteraard thuis alleen was ik toen eventjes vergeten dat ik mijn stokken kwijt ben 馃榾

Heeft iemand nog een setje stokken liggen waar ze niks mee doen? ben ff de gewenste lengt kwijt (vooral geboard laatste jaren) maar ben zelf 1.90 dus dan kunnen de kenners er hier wel weer wat mee..

Ik zoek:
    Of een hele basic (ex huur) stok die ik fel wil spuiten
    Of een vette stok erbij 馃榾

Bij voorkeur in de buurt van A'dam of Haarlem 馃榾

Ik hoor graaaag van jullie.

Wouter
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 29 December 2016 路 19:46
    Ik heb nog epic poles...
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 29 December 2016 路 20:06
    Toffe dingen, maar zoek toch een standaard stok.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 29 December 2016 路 23:03
    @wouter3 volgens mij zijn het juist de kenners die zeer diverse voorkeuren hebben. Zelf heb ik jarenlang met 130 geskied (slalom) om vervolgens een tijd met 112 (buckelpiste) te skien. Nu ski ik meestal met 120-125.

Dus toerstokken bieden een enorme uitkomst. kan je zelf aanpassen naar je persoonlijke voorkeurslengte en niet een regel die nul rekening houdt met je skibinding hoogte. Je houding en je gebruik van de stokken.
    Toerisski
  • Haas
    Expert
    Haas op 30 December 2016 路 00:29 There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 30 December 2016 路 15:10
    Toerstokken inderdaad. Ski zelf met 1.20 en ben over de 2m
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 30 December 2016 路 16:32
    Ik 192, heb nog carbon stokjes liggen van -ik denk- 130. Woon in Hoofddorp.
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 3 January 2017 路 20:02
    @Haas thanks! ff bijgelezen. Tourstokken lijken me wel oke, maar aangezien ik toch meestal gemiddelde condities knal vind ik 1 maat wel prima. (iig voor nu)

@luukie25 PM
  • bartus
    Beginner
    bartus op 4 January 2017 路 14:54
    Ik Skie al een jaar of 3 / 4 of min of meer de zelfde combinatie, Opus met questmax 130. Bevalt mij prima, erg speelse ski, maar bied bij harde kondities minder vertrouwen als bijvoorbeeld een rocker2.

Vandaag bij MK mn Jesters over laten zetten op mijn nieuwe Line Mr Pollard's Opus (Ziek blij mee, en als iemand ervaringen ermee heeft die mijn stoke nog meer verhogen hoor ik dat ook graag haha) Tevens mn nieuwe Salomon xmax 130 laten fitten en custom zooltje erbij laten maken, GODDELIJK. Blij als een kind in de candy shop kwam ik uiteraard thuis alleen was ik toen eventjes vergeten dat ik mijn stokken kwijt ben 馃榾

Heeft iemand nog een setje stokken liggen waar ze niks mee doen? ben ff de gewenste lengt kwijt (vooral geboard laatste jaren) maar ben zelf 1.90 dus dan kunnen de kenners er hier wel weer wat mee..

Ik zoek:
    Of een hele basic (ex huur) stok die ik fel wil spuiten
    Of een vette stok erbij 馃榾

Bij voorkeur in de buurt van A'dam of Haarlem 馃榾

Ik hoor graaaag van jullie.

Wouter wouter3 op 29 dec 2016 19:28

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro