Op onze zolder kwamen we nog wat leuke ski's tegen en voor de kids zijn ze nog iets te groot. Dus hierbij de kans om in een keer een complete collectie freeride ski's aan te leggen voor elk weertype en eventueel elk kledingsetje. Zal even kijken of ik de specificaties per ski er nog bij kan zetten, maar die zijn ook goed te vinden via Google.
Maar als je ze allemaal wil hebben, voor € 2250,- mag je ze allemaal in een keer hebben. Alle ski's zijn nieuw, zitten in de verpakking en er zitten geen boorgaten van bindingen in. En een foto van de gehele collectie.
*message edited by Sjoerd2 op 13 Jan 2018 12:02 (2% bewerkt)
Ja, dat is geen probleem bij 80kg. Geen van de ski's heeft titanium voor zover ik weet. Ik heb zelf te weinig ervaring met telemarken, daar kan ik je weinig advies over geven.
Kan het voorgaande bericht niet bijwerken maar de
Icelantic Nomad RKR 181 (1x) 2014 is verkocht
Ben je 180 of 75 tot 90 kg. dan is de onderstaande set ideaal voor alle omstandigheden en de freerider met redelijke techniek (Seeker is wat uitdagender, maar als je de ruimte hebt kan je daar aardig mee aan de haal). Hele set voor 900 euro.
De onderstaande twee ook mooi setje, samen wil ik ze wel weg doen voor 400.
Icelantic Oracle 165 (1x) 2013 € 200,00
Icelantic Pilgrim 159 (1x) 2015 € 250,00
*message edited by Sjoerd2 op 26 Jan 2018 16:46 (77% bewerkt)
Heb je op zoek voor de financiering van opties voor uw bedrijf, nieuwe huisaankoop, bouw, onroerend goed lening, herfinancieren, consolidatie van de schuld, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom op de toekomst! Financiering gemaakt gemakkelijk met ons. Neem contact met ons op als wij onze financiële dienst tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte looptijd ook geïnteresseerd kandidaat moet Contacteer ons voor verdere lening overname procedures op tomnunezfinance@gmail.com
Heb je op zoek voor de financiering van opties voor uw bedrijf, nieuwe huisaankoop, bouw, onroerend goed lening, herfinancieren, consolidatie van de schuld, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom op de toekomst! Financiering gemaakt gemakkelijk met ons. Neem contact met ons op als wij onze financiële dienst tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte looptijd ook geïnteresseerd kandidaat moet Contacteer ons voor verdere lening overname procedures op tomnunezfinance@gmail.comtomnunezfinance op 29 jan 2018 15:10
De onderstaande twee ook mooi setje, samen wil ik ze wel weg doen voor 250
Icelantic Oracle 165 (1x) 2013 € 150,00
Icelantic Pilgrim 159 (1x) 2015 € 150,00
Of doe een leuk bod voor alles! Lekker opruimen voor de winter!
24 uur Lening Service bieden een eenvoudige en efficiënte leningendienst voor mensen over de hele wereld op zoek naar leningen. U mag lenen over een periode van 1 tot 25 jaar en een bedrag lenen van £ 2.000 tot £ 50.000.000,00 voor welk doel dan ook. Met een lage rente van 3% op alle delen van de wereld. De applicatie is beschikbaar voor aanvragers die 18 jaar en ouder zijn. Neem voor meer informatie contact op met e-mail: larryfox2017@outlook.com