Furberg 161 Splitboard

• ieism
    Tourist
    ieism op 28 August 2018 · 20:35
    Ik heb er even niet een behoorlijke foto van want hij ligt momenteel in Frankrijk, maar vanaf volgende week is hij terug en kan opgehaald worden in Amstelveen.
    Lengte: 161
    Zonder skins en binding hardwear.
    Staat: Veel gebruikt maar schadevrij en prima onderhouden, kan nog jaren mee want bulletproof. Dit is letterlijk 4 seizoenen mijn go to board geweest, en het doet pijn om 'm weg te doen maar ik wil niet nog een board ongebruikt aan de muur hebben. Beter iemand die 'm echt gebruikt, ik krijg in November een nieuwe dus ik hoef er niet de hoofdprijs voor:
    €175 en een pak stroopwafels.

Disclaimer: Dit is een full rocker board met de radius van een kleine planeet. Pistes zijn normaal al niet echt leuk, maar op deze plank nog veel minder. Offpiste kan je er heel hard mee zonder huilen, dat is een beetje de lol ervan. Float is geen thema.

*message edited by ieism op 28 Aug 2018 20:36 (1% bewerkt)
    splitfest.nl
  • Niels
    Advanced
    Niels op 28 August 2018 · 22:55
    Pistes zijn normaal al niet echt leuk, maar op deze plank nog veel minder.ieism op 28 aug 2018 20:35

=D
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 29 August 2018 · 08:25
    hmmm lekker, stroopwafels
    knowledge is powder
  • Ivanhow
    Beginner
    Ivanhow op 30 August 2018 · 12:44
    Mooie plank! Een van de merken die splitboards met een wat bredere taille uitbrengt, jammer genoeg zoek ik er een net een maatje groter. Eet smakelijk!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro