Winkelforum

• KRovers
    Advanced
    KRovers op 14 January 2019 · 10:58
    @meteomorris
    Ik vroeg me af of het mogelijk is om alle marktplaats posts in een apart deel te zetten op de site.
    Nu verdwijnen alle interessante forumtopics wel erg rap uit beeld door de handelswaren.
    Avalensemble!
  • Flant
    Advanced
    Flant op 14 January 2019 · 11:01
    klik op winkelwagentje in het menu rechts. Voila...Alles op een rijtje
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 14 January 2019 · 11:14
    @Flant: Krovers wil net de topics ivm marktplaats niet meer zien en de rest wel...
    knowledge is powder
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 14 January 2019 · 11:15
    @meteomorris
    Ik vroeg me af of het mogelijk is om alle marktplaats posts in een apart deel te zetten op de site.
    Nu verdwijnen alle interessante forumtopics wel erg rap uit beeld door de handelswaren.
    KRovers op 14 jan 2019 10:58

+1
    knowledge is powder
  • markindealpen
    Advanced
    markindealpen op 14 January 2019 · 11:17
    @meteomorris
    KRovers op 14 jan 2019 10:58

plus 1
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 14 January 2019 · 11:48
    @krovers Nope, dat zal op korte termijn niet gebeuren. We proberen er scherp op te zijn dat alle marktplaats topics ook echt in de categorie marktplaats komen te staan. Wanneer je idd op chatter of weblog klikt zie je de overige topics.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • KRovers
    Advanced
    KRovers op 14 January 2019 · 12:35
    @Arjen dank voor de reactie en de tip. Ik kijk meestal op tablet, en dan kom je niet bij de diverse ikoontjes terecht om snel te kunnen filteren, had dus niet gezien dat dit mogelijk was...

Roger. Topic Out...
    Avalensemble!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 14 January 2019 · 13:03
    Een regel met max 1 actieve marktplaats topic per gebruiker kan ook al wat schelen.
    Lawine piepers, je wilt er niet dood mee gevonden worden.
  • emistos
    Advanced
    emistos op 14 January 2019 · 19:14
    @krovers Nope, dat zal op korte termijn niet gebeuren.Arjen op 14 jan 2019 11:48

Zou het niet mogelijk zijn om bij het lijstje forum categorieën van die aanvinkhokjes te plaatsen? Dan kan je in plaats van één categorie ook meerdere categorieën bekijken. Zo kan zonder een rigoureuze aanpassing aan het forum toch het bovengenoemde probleem worden verholpen.
    *message edited by emistos op 14 Jan 2019 19:17 (6% bewerkt)

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro