Boek 'Skiing around the world' opnieuw verkrijgbaar

• 3zel
    Advanced
    3zel op 2 November 2019 路 20:10 knowledge is powder
  • 49
    Advanced
    49 op 3 November 2019 路 11:44
    "To fill out my section on Italy, I have chosen two ski resorts that are not at all as large or famous as the Dolomite and Via Lattea ski areas. Alagna Valsesia cannot compete with its neighbors in number of lifts, but it does have a 2069-meter lift-served vertical drop, placing it among the top ten in the world in that category. It is a picturesque village, built in the shadow of Monte Rosa and linked with the villages of Gressoney and Champoluc. Alagna is an unusual ski area with almost no pistes and very steep terrain, quite in keeping with the most recent direction of the ski world toward extremism."

Moet wel een goed boek zijn.
    (maar de wePowder Guide the Alps kan het vast toppen, of niet @meteomorris en @arjen) 馃槂
    montagna bianca, ti amo
  • kanski
    Elite
    kanski op 3 November 2019 路 14:25
    Heb ik al!
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Polhovsky
    Expert
    Polhovsky op 3 November 2019 路 21:36
    Dit boek is een absolute aanrader en wat mij betreft totaal geen concurrentie van de WePowder guide. Het boek geeft namelijk geen tips over waar je het beste poeder kunt scoren maar bevat mooie reisverslagen waarbij ski毛n en cultuur worden gecombineerd. Als je nog inspiratie nodig hebt voor je volgende exotische bestemming, dan staat het in dit boek.

Ik heb vandaag deel 2 besteld, ben benieuwd!
    'Skiing is the best way in the world to waste time' - Glen Plake
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 4 November 2019 路 09:23
    Ik kijk al enkele jaren uit naar dit boek... en heb beide besteld...
    knowledge is powder
  • powderfranky
    Advanced
    powderfranky op 5 November 2019 路 14:38
    Bedankt voor de tip, deel 2 besteld. Deel 1 had ik al en is nog steeds onovertroffen, ben erg benieuwd naar deel 2.
  • powderfranky
    Advanced
    powderfranky op 8 November 2019 路 16:23
    Heb hem inmiddels binnen en het boek is huge en heerlijk om te lezen. Mooi kerst / sint / feest cadeau!
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 8 November 2019 路 19:39
    ze zijn niet voor niks, maar gelukkig wel een mooie aanbieding, 1 voor 80鈧 2 voor 160鈧 馃槑
    toch ben ik wel aan het twijfelen, zulke boeken zijn tijdloos net zoals de stormrider of wepowder guide

ik wist trouwens niet dat je in ook in Portugal kunt skien
  • Polhovsky
    Expert
    Polhovsky op 11 November 2019 路 09:37
    Heb hem inmiddels binnen en het boek is huge en heerlijk om te lezen. Mooi kerst / sint / feest cadeau!powderfranky op 8 nov 2019 16:23

Het boek is inderdaad tamelijk groot! Maar wederom, net als deel 1, genieten!

ze zijn niet voor niks, maar gelukkig wel een mooie aanbieding, 1 voor 80鈧 2 voor 160鈧 馃槑
    toch ben ik wel aan het twijfelen, zulke boeken zijn tijdloos net zoals de stormrider of wepowder guide

ik wist trouwens niet dat je in ook in Portugal kunt skienBobvaniterson op 8 nov 2019 19:39

Denk dat voor Portugal (net als voor Zuid-Afrika en sommige plekken in Marokko) geldt dat je het heel goed moet timen. Er zal maximaal enkele weken per jaar genoeg sneeuw liggen. De man is wel een echte liefhebber en zoals de titel van het tweede boek al zegt, een verzamelaar. Hij heeft inmiddels in 75 landen geskied!
    'Skiing is the best way in the world to waste time' - Glen Plake

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro