Mammut cartridge

• hubaa1
    Beginner
    hubaa1 op 20 February 2020 · 21:02
    Hallo,
    Ik heb vorige week mijn airbag getrokken (alles goed afgelopen!). Maar vraag me nu af of ik een nieuwe mammut cartridge moet kopen of mijn aluminium versie kan inruilen.
    Thanks!
    Hugo
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 20 February 2020 · 21:59
    de carbonflessen kunnen ingeruild worden mits kleine opleg, de aluminium versie weet ik niet.
  • jasperj
    Advanced
    jasperj op 20 February 2020 · 22:14
    Beide varianten(carbon en staal) van de niet hervulbare cartridge zijn om te ruilen tegen een kleine vergoeding. Er zijn meerdere zaken die een omruiling doen van staal naar carbon.(kost je iets meer)
  • hubaa1
    Beginner
    hubaa1 op 21 February 2020 · 08:20
    Beide varianten(carbon en staal) van de niet hervulbare cartridge zijn om te ruilen tegen een kleine vergoeding. Er zijn meerdere zaken die een omruiling doen van staal naar carbon.(kost je iets meer)jasperj op 20 feb 2020 22:14

Enig idee waar ii kam omruilen in de omgeving Nijmegen. Bij Bever misschien?
  • Kapitijmen
    Beginner
    Kapitijmen op 21 February 2020 · 08:25
    Beide varianten(carbon en staal) van de niet hervulbare cartridge zijn om te ruilen tegen een kleine vergoeding. Er zijn meerdere zaken die een omruiling doen van staal naar carbon.(kost je iets meer)jasperj op 20 feb 2020 22:14

Enig idee waar ii kam omruilen in de omgeving Nijmegen. Bij Bever misschien?hubaa1 op 21 feb 2020 08:20

Ik was ook op zoek naar een vervangende cartridge en had Bever gemaild hierover. Ze hebben alleen de Carbon cartridges nog op voorraad, maar upgraden is wel mogelijk.
  • Slim
    Beginner
    Slim op 21 February 2020 · 19:48
    Alu is normaal de hervulbare, wordt hier in Noord Amerika gebruikt.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 21 February 2020 · 23:00
    In Zwitserland bij Bachli Sport wisselen de alu gratis om voor een carbon. Zou ook wel een beetje gek zijn om bij te moeten bij betalen. Het is niet zo goed voor je product om de ondersteuning te stoppen en de klant te verplichten meer geld neer te leggen om het product te kunnen blijven gebruiken..... Die grap heeft Mammut al met de 2.0 tassen uitgehaald.
    One step at a time.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro