Skigebieden Aosta (Courmayeur) sluiten vanwege Corona

• Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 11 March 2020 · 17:36

Ik wil hopen dat de deelnemers van de NK in kappl zich niet aansteken..
    ‘It’s about the memories we create’ www.skiandsmile.com
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 11 March 2020 · 18:15
    Bijhouden hoe het zich ontwikkelt kan hier:

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda75...

Ik beloof dat mijn volgende post weer poeder/snow/splitboard gericht zal zijn. Echt.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 11 March 2020 · 19:11
    Ischgl gaat vanaf a.s zaterdag voor 14 dagen dicht
    ‘It’s about the memories we create’ www.skiandsmile.com
  • Micko
    Advanced
    Micko op 11 March 2020 · 21:21
    Inderdaad, humor die anderen te kakken wil zetten is geen humor, dat is gelul.

Wie denkt dat die opmerking humor was, weet a) niet wat humor is en weet b) kennelijk ook niet dat er vele soorten en smaken humor zijn. Als er een specifieke vorm - die die ten koste van specifieke anderen gaat- wordt terechtgewezen, betekent dat niet dat **alle** vormen van humor "opeens niet meer mogen" Duh. Zwak Dutchess op 11 mrt 2020 17:11

Het geweten van Wepowder spreekt weer.
    Er stond trouwens grapje, geen humor
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 12 March 2020 · 02:35
    Ik ben blij dat ik je geweten mag zijn, dank je. 😀
  • Rutger
    Beginner
    Rutger op 12 March 2020 · 07:18
    Misschien kan je beter je pedante sjw toontje voor facebook comments bewaren ofzo.

Vraag is waar kunnen we nog heen komende 2-3 weken.
    The object in life is not to be on the side of the majority,
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 12 March 2020 · 10:45
    Inderdaad, humor die anderen te kakken wil zetten is geen humor, dat is gelul.

Wie denkt dat die opmerking humor was, weet a) niet wat humor is en weet b) kennelijk ook niet dat er vele soorten en smaken humor zijn. Als er een specifieke vorm - die die ten koste van specifieke anderen gaat- wordt terechtgewezen, betekent dat niet dat **alle** vormen van humor "opeens niet meer mogen" Duh. Zwak weerwoord.

Dutchess op 11 mrt 2020 17:11

Chill the fuck out girl, its the internet.
    Ik vind het leuk dat je het geweten van wepowder wilt zijn, maar neem jezelf niet te serieus he. Een internetforum is een bijzonder slecht medium om een inhoudelijke discussie te voeren, dus voel je niet op je teentjes getrapt als het of topic gaat. Als ik een grapje maak ben ik niet meteen een de veroorzaker van een pandemie.

om me te verlossen, hier wat inhoudelijke, op wetenschap gebaseerde corona discussie om naar te luisteren terwijl je in je kelder zit:
    https://open.spotify.com/episode/7CFAOc9DsxI75SZqR6NYTC?si=7HHhAZxrQAC...
    https://open.spotify.com/episode/363z3TdZeFXPCPix4I0OpV?si=oLNIWSkOQia...
    Er lijkt tot op heden nog geen relatie tussen (slechte) humor en de verspreiding van het virus te zijn. Gelukkig maar.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 12 March 2020 · 17:34
    Jij een veroorzaker van een pandemie? Die conclusie volg ik effe niet. Maak grapjes zoveel als je wilt, maar niet om mensen te kakken te zetten. Dat is mijn boodschap. Aan jou om die aan te nemen of niet.
    Groetjes vanuit mijn atelier. (Ook een goede plek)

https://medium.com/@tomaspueyo/coronavirus-act-today-or-people-will-di...

Nou heb ik verdorie weer niets gezegd over sneeuw. Dammi.
    *message edited by Dutchess op 12 Mar 2020 17:43
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 13 March 2020 · 12:42
    Gaat hier ook gebeuren als onze regering hier zo slap blijft acteren. Zijn nu eigenlijk al te laat.Marco_pas op 10 mrt 2020 10:17

Regering acteert sowieso slecht. Rutte gaat nooit Oscar krijgen, maar wellicht handelen ze ook niet goed.......

[ Sorry.. ga nu mijn melige taal zeik ding weer uitschakelen, maar kon me effe niet beheersen]
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro